ačiū už konsultacijas, Dėl perkaitimo, tiesiog taip atrodo lyginant su oru aušinamais motociklais, nors neesu visai įsitikinęs. Be to, per slenksčio ortakius į kojas pučia tikrai karštoką orą.
Vistiek bandysiu patikrinti termostato sistemos funkcionalumą, keisiu kontaktus ir kondensatorių, nes norisi į šventę nuriedėti be streso ir netikėtumų.
Sunny bug, 1984
O as galvojau kas cia per daikciukas Kol turiu gera priejima, butu gerai ji patikrint. Kaip ta galima padaryti?Valdas wrote: Termostatas sumontuotas, tiksliau ''pasleptas'' tarp pirmo ir antro cilindru po ausinimo skarda, traukele sujungtas su variklio ausinimo spintos sklendziu sistema, uzkaistant varikliui termostato ploksteles reguliuoja sklendziu padeti ir nukreipia ventiliatoriaus sukuriama ''veja'' taip, kad padidintu ausinima ir atvirksciai.
Termostatą galima tiesiog patikrinti, išėmus ir įmerkus į 65-70∞ temperatūros vandenį, termostatas turi išsiplėsti iki 46 mm.
Jei termostatas veikia gerai ir visos jungtys veikia sklandžiai, jį galima ir palikti, bet jei termostatas šlubuoja, jį tiesiog reikia išimti. Nugarinėje pusėje esančios spyruoklės įtemps aušinimui skirtas žaliuzes, jos visada bus atidarytos ir aušinimas veiks visu pajėgumu.
1. Šiaip termostatas reikalingas tik žiemą, kad variklis greičiau įšiltų, važinėjant šiltuoju metų laiku, termostatas nereikalingas.
Paimta iš http://www.motor-talk.de/bilder/kann-ich-thermostat/
2. Jei termostatas neišsiplečia iki reikiamo pločio, galima jį išimti, bet jei norisi turėti tvarkingą ir sukomplektuotą variklį, negavus padėvėto seno pavyzdžio termostato, galima įsigyti naują. Šiais laikais oru aušinamo variklio termostato veikimo principas nepasikeitė, tik pasikeitė jo išvaizda:
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/2896
Termostato veikimo principas:
http://www.youtube.com/watch?v=F7ryXbYoBhs
Termostato montavimas variklyje:
http://www.youtube.com/watch?v=A6ciHyJTY5c
Daugiau apie variklio aušinimą:
http://www.vw-resource.com/overheating.html
http://www.maxwelton2k.net/baja/thermostat.htm
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... thermostat
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 54&start=0
Jei termostatas veikia gerai ir visos jungtys veikia sklandžiai, jį galima ir palikti, bet jei termostatas šlubuoja, jį tiesiog reikia išimti. Nugarinėje pusėje esančios spyruoklės įtemps aušinimui skirtas žaliuzes, jos visada bus atidarytos ir aušinimas veiks visu pajėgumu.
1. Šiaip termostatas reikalingas tik žiemą, kad variklis greičiau įšiltų, važinėjant šiltuoju metų laiku, termostatas nereikalingas.
Paimta iš http://www.motor-talk.de/bilder/kann-ich-thermostat/
2. Jei termostatas neišsiplečia iki reikiamo pločio, galima jį išimti, bet jei norisi turėti tvarkingą ir sukomplektuotą variklį, negavus padėvėto seno pavyzdžio termostato, galima įsigyti naują. Šiais laikais oru aušinamo variklio termostato veikimo principas nepasikeitė, tik pasikeitė jo išvaizda:
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/2896
Termostato veikimo principas:
http://www.youtube.com/watch?v=F7ryXbYoBhs
Termostato montavimas variklyje:
http://www.youtube.com/watch?v=A6ciHyJTY5c
Daugiau apie variklio aušinimą:
http://www.vw-resource.com/overheating.html
http://www.maxwelton2k.net/baja/thermostat.htm
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... thermostat
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 54&start=0
Oru aušinamuose varikliuose labai svarbu, kad variklis turėtų visas gimtąsias savo skardas, jei kai kurių skardų trūksta, oras išsisklaido ir variklio aušinimas žymiai pablogėja.
1. Pora brėžinių, skardų komplektacijos tema.
1970 metais, 1.3 ir 1.6 variklių tepalo radiatorius iškeltas į išorę, į nugarinę oro spintos pusę.
2. Radiatoriui skirtos dalys pažymėtos 8 ir 9 numeriu.
1. Pora brėžinių, skardų komplektacijos tema.
1970 metais, 1.3 ir 1.6 variklių tepalo radiatorius iškeltas į išorę, į nugarinę oro spintos pusę.
2. Radiatoriui skirtos dalys pažymėtos 8 ir 9 numeriu.
Kol neataušo aušinimo tema :)
1. Šiek tiek pasikartosiu, nieko naujo, tiesiog benaršydamas radau dar vieną neblogą piešinį, kuris dar tiksliau vaizduoja variklio aušinimo dalis ir jungtis.
2. Bendrai aušinimo kolekcijai dailus piešinėlis paimtas iš 1956 metų reklaminės brošiūros.
Iki 1961 metų judančių žaliuzių po oro spinta nebuvo, oro kiekis reguliuotas papildoma lėkšte, nugarinėje spintos pusėje.
3. Dar vienas senas vaizdingas piešinėlis, iliustruojantis taip pat labai svarbų tepalo aušinimą.
Trumpai tariant, variklis aušinamas ne tik išorėje, bet ir viduje.
1. Šiek tiek pasikartosiu, nieko naujo, tiesiog benaršydamas radau dar vieną neblogą piešinį, kuris dar tiksliau vaizduoja variklio aušinimo dalis ir jungtis.
2. Bendrai aušinimo kolekcijai dailus piešinėlis paimtas iš 1956 metų reklaminės brošiūros.
Iki 1961 metų judančių žaliuzių po oro spinta nebuvo, oro kiekis reguliuotas papildoma lėkšte, nugarinėje spintos pusėje.
3. Dar vienas senas vaizdingas piešinėlis, iliustruojantis taip pat labai svarbų tepalo aušinimą.
Trumpai tariant, variklis aušinamas ne tik išorėje, bet ir viduje.
Sveiki,
Vabaliukas gerokai pakaitęs atlaikė kelionę į Druskininkus. Susitikimo metu teko diskutuoti su kolegomis vabalistais dėl kaitimo priežasčių ir visi kaip vienas tvirtino, kad vabalų varikliai nėra linkę perkaist.
Jau pradėjau manyti, kad vyksta kažkokia mistika, kol Arūnas nepasiūlė patikrinti ar į ventiliatorių nėra įtraukta kokia nors šiukšlė.
Druskininkų aikštėje kartu su vabalų ,,Guru" ir vaikščiojančia enciklopedija - Sigitu patikrinome šią versiją ir...vuolia !!!! ventiliatoriaus viduje, kaip kokioje skalbyklėje gražiai susisukęs skudurėlis (pradžioje pamaniau, kad koks filtras). Pašalinus šį svetimkūnį vabalo variklio temperatūra tapo normali. Ta proga Sigitas padarė keletą nuotraukų.
Nežinau ar nuo ekstremalaus ir karšto važinėjimo ar dėl kitų priežasčių grįžtant prie didesnio greičio variklis karts nuo karto pradėdavo trūkčioti. Sustojus net žvakę buvau išsukęs, tačiau ji kaip nauja (manau ir likusios bus geros). Besikrapštant prie vabalo prie mūsų sustojo mūsų vabaliuko angelas sargas - Ričardas (jis visuomet atsiranda šalia, kai vabalui kyla problemų) ir patarė patikrinti kuro tiekimo sistemą. Man ir pačiam susidarė įspūdis, kad kartais kuro būna per mažai, nes pradėjus trukčiojimui, kelis kartus nuspaudus akceleratorių iki dugno (kad greitinantysis siurblys papildomai įpurkštų kuro) variklis tapdavo žvalesnis.
Gal kam teko susidurti su panašia problema nes labai nenorėčiau, kad tai būtų variklio perkaitimo pasekmė....
Vabaliukas gerokai pakaitęs atlaikė kelionę į Druskininkus. Susitikimo metu teko diskutuoti su kolegomis vabalistais dėl kaitimo priežasčių ir visi kaip vienas tvirtino, kad vabalų varikliai nėra linkę perkaist.
Jau pradėjau manyti, kad vyksta kažkokia mistika, kol Arūnas nepasiūlė patikrinti ar į ventiliatorių nėra įtraukta kokia nors šiukšlė.
Druskininkų aikštėje kartu su vabalų ,,Guru" ir vaikščiojančia enciklopedija - Sigitu patikrinome šią versiją ir...vuolia !!!! ventiliatoriaus viduje, kaip kokioje skalbyklėje gražiai susisukęs skudurėlis (pradžioje pamaniau, kad koks filtras). Pašalinus šį svetimkūnį vabalo variklio temperatūra tapo normali. Ta proga Sigitas padarė keletą nuotraukų.
Nežinau ar nuo ekstremalaus ir karšto važinėjimo ar dėl kitų priežasčių grįžtant prie didesnio greičio variklis karts nuo karto pradėdavo trūkčioti. Sustojus net žvakę buvau išsukęs, tačiau ji kaip nauja (manau ir likusios bus geros). Besikrapštant prie vabalo prie mūsų sustojo mūsų vabaliuko angelas sargas - Ričardas (jis visuomet atsiranda šalia, kai vabalui kyla problemų) ir patarė patikrinti kuro tiekimo sistemą. Man ir pačiam susidarė įspūdis, kad kartais kuro būna per mažai, nes pradėjus trukčiojimui, kelis kartus nuspaudus akceleratorių iki dugno (kad greitinantysis siurblys papildomai įpurkštų kuro) variklis tapdavo žvalesnis.
Gal kam teko susidurti su panašia problema nes labai nenorėčiau, kad tai būtų variklio perkaitimo pasekmė....
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Bakas pakeistas ir patikrintas, be to ir filtriukas stovi. Tačiau karbiuratorių vis tiek žersiu ir žiūrėsiu.Rimgaudas wrote:manau, kad čia buvusi maniškė istorija - bako dugnas ir vamzdelis pilnas rūdžių. Požymiai lygiai tokie
O dėl ventiliatoriaus gavau pamoką - jokių skudurėlių ir šiukšlių variklio skyriuje, nes vabalo variklis kaip didelis dulkių siurblys
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_