Kai svajonė tampa realybe!
Labas, as ardziau vasara, viskas issiarde. Siaip dariau pirma karta, sekiau literatura (kiek pamenu viena is internautu straipsniu).. Tokie aprasymai ardymo pilnai buna isdestyti "repair manualuose" jei turite po ranka. Svarbiausia - nieko nereikia kalti aklai arba reikia zinoti kur kada pakalti kad lengvai issiimtu.
Nieko gero konkretaus nepatarsiu, tik geriau suzinokite viska iki smulkmenu, paskui ardykite.. Zinau ta jausma, kai degi noru greiciau tureti rezultata, bet dabar suprantu kaip butu buve gerai, kad kazkas mane butu pristabdes kai kuriais atvejais. Sekmes!
Nieko gero konkretaus nepatarsiu, tik geriau suzinokite viska iki smulkmenu, paskui ardykite.. Zinau ta jausma, kai degi noru greiciau tureti rezultata, bet dabar suprantu kaip butu buve gerai, kad kazkas mane butu pristabdes kai kuriais atvejais. Sekmes!
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Visuose vabaluose torsionai buvo gruntuojami švininiu gruntu (atpažįstamas dėl savo ryškiai oranžinės spalvos). Būtent toks gruntas pats patikimiausias ir geriausiai apsaugo geležį nuo korozijos.
Torsionams labai svarbi stipri antikorozinė apsauga, tai grūdintas plienas ir bent kiek korozijos pažeistas torsionas greitai lūžta.
Kai gruntuosite torsionus, naudokite labai aukštos kokybės antikorozinį gruntą. Minėtu švininiu gruntu (švino surikas) nebeprekiaujama jau 20 metų, jis uždraustas, bet jis dar gaminamas ir plačiai naudojamas laivų apsaugai.
Torsionams labai svarbi stipri antikorozinė apsauga, tai grūdintas plienas ir bent kiek korozijos pažeistas torsionas greitai lūžta.
Kai gruntuosite torsionus, naudokite labai aukštos kokybės antikorozinį gruntą. Minėtu švininiu gruntu (švino surikas) nebeprekiaujama jau 20 metų, jis uždraustas, bet jis dar gaminamas ir plačiai naudojamas laivų apsaugai.
Greičių dėžė išsiardo pakankamai lengvai, kaip ir minėjo Mindaka, per jėgą iškalt tirai nereikia. O ten tie du pakankamai masyvūs įrankiai prie greičių dėžės gulintys iš kairės pusės, tikrai nereikalingi. Aišku ne mano reikalas, bet kas atsitiko greičių dėžei, kad nutarėt išardyt, šiaip tai pakankamai sudėtingas įrenginys ir jei nėra būtinybės tai žiūrėt "iš kur kojos dygsta" tirai neverta. Čia tikrai nuoširdus patarimas.
Jei dar reikia stabdžių būgno tai turiu dėvėtą, jei sudomintų tai galėčiau pamatuot susidėvėjimą ir įmest foto.
Jei dar reikia stabdžių būgno tai turiu dėvėtą, jei sudomintų tai galėčiau pamatuot susidėvėjimą ir įmest foto.
ką gi, apleidau forumą, bet darbų - ne. nemažai jau nuveikėm, variklį peržiūrėjom, pavarų dėžę taip pat, pasiruošėm dugną.. laukiam detalių iš Lenkijos ir galėsim kibt pasiraitoję rankoves į tolimesnius darbus..
bėda - stringam su torsionų galais.. gal kas turite ar žinote kas turi? mm?
bėda - stringam su torsionų galais.. gal kas turite ar žinote kas turi? mm?
aš VABALAS-be vabalo !
kaip mes veikiam
Sveiki
ilgai mes čia tylėjom ir nieko neskelbėm, bet tai nereiškia, kad nesidarbavom.. dar ir kaip, ir dar kiek... tiesa, apturėjom daug sunkių etapų, bet viskas jau užnugary. Dažai džiūna, todėl galime pasirodyti kiek ir ko padarėme..
pradžioj įkeliu nuorodą, kaip veikia mūsų vabaliuko širdelė..
http://www.youtube.com/watch?v=y9Rq_H4x-hA
VW Kaefer 1983
ilgai mes čia tylėjom ir nieko neskelbėm, bet tai nereiškia, kad nesidarbavom.. dar ir kaip, ir dar kiek... tiesa, apturėjom daug sunkių etapų, bet viskas jau užnugary. Dažai džiūna, todėl galime pasirodyti kiek ir ko padarėme..
pradžioj įkeliu nuorodą, kaip veikia mūsų vabaliuko širdelė..
http://www.youtube.com/watch?v=y9Rq_H4x-hA
VW Kaefer 1983
aš VABALAS-be vabalo !