Sportinė svirtis žinoma yra gerai, tokios net nežinojau, kažkaip ji įdomiai atrodo, kaip savos gamybos...
Pagailėjo jai grožio...
Tereikia tik labai norėti...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Ar neperbrangūs tokie žaislai?
Manyčiau jei mašina būtų idealaus stovio ir jau visai nebūtų kur dėti pinigų, tada ir Gene Berg'as jau priklausytų ...
Bet šiaip aišku sveikintina, aš tik už sutrumpintas pavaras, beje kažkur esu matęs straipsnį kaip pasidaryti trumpų pavarų svirtį iš originalios svirties...
http://cgi.ebay.co.uk/Early-GENE-BERG-Shifter/VW Beetle Ghia LHD/
Manyčiau jei mašina būtų idealaus stovio ir jau visai nebūtų kur dėti pinigų, tada ir Gene Berg'as jau priklausytų ...
Bet šiaip aišku sveikintina, aš tik už sutrumpintas pavaras, beje kažkur esu matęs straipsnį kaip pasidaryti trumpų pavarų svirtį iš originalios svirties...
http://cgi.ebay.co.uk/Early-GENE-BERG-Shifter/VW Beetle Ghia LHD/
As laikausi tokios nuomones, kad jei jau keiciu ka nors tai keiciu i galutini varianta ir neleidziu pinigu tarpiniams variantams. Jau geriau su sena dalim pavazinet ilgiau ir isigyt tai ko is ties nori. Ekonomika ir biudzetas cia jau daugiau kiekvieno asmeninis reikalas. As dziaugiuos galedamas isigyt tai ko noriu. Nesupraskit klaidingai, pataupyt man irgi reikia...
Paskutiniam VolksWorld zurnalo numeryje isspausdintas begiu rankenu testas. Jame pirma vieta suteikta CSP rankenai, Berg liko antra tik del kainos galima sakyt. Gaila, bet Bug-Tech rankena nebuvo itraukta i testa.
Rinkdamasis begiu rankena as atsizvelgiau i isvaizda. Cia skonio reikalas ir diskutuot galima iki begalybes. Man ji tiesiog daugiau atspindi begiu rankenos technine paskirti, siek tiek grubi, bet konstrukcija paprasta mechanika. Padarymas tikrai solidus. Visi kiti variantai man pasirode per daug Retro ar Old School tipo. Bugh-Tech tai kazkas naujo rinkoje, kas mano manymu verta demesio.
Jos isvaizda is ties atrodo labai paprasta ir nekeista, kad ji atrodo namie padaryta nes butent taip viskas ir prasidejo. Vaikinukas nerado rinkoje nieko kas jam patiktu ir sukonstravo kazka nauja! Kurinys gavosi tikrai geras. Man jis dar uzkliuvo pries pora metu VolksWorld zurnale naujienu skiltyje.
Kadangi trumpom pavarom perjunginet reikia daugiau jegos, pavaru keitimas atrodo siek tiek brutalus, bet neitiketinai trumpas. Kaip ir minejau anksciau net 62% trumpesnis.
Na masina mano neidelaus stovio, bet pradet kazkur tai reikia Planuose vaziuokles perrinkimas, stabdziu keitimas ir visa kita kas susije su ratais bei vaziavimo savybem (apart variklio). Amortizatorius jau pasikeiciau. Jei pavyks viska igyvendint sia ziema, busiu labai laimingas. Prie geru noru truksta tik gero biudzeto Begiu rankena buvo vienas lengvesniu pakeitimu, nes instaliacija lengvesne nei originalios. Sekantys planai tai stabdziu keitimas. Pasimegavimui po truputi pradesiu montuot sedynes.
Nesulaukiu ilgu ziemos vakaru kai darbo kieme mazai ir galesiu lyst i garaza krapstytis prie vabalo.
Paskutiniam VolksWorld zurnalo numeryje isspausdintas begiu rankenu testas. Jame pirma vieta suteikta CSP rankenai, Berg liko antra tik del kainos galima sakyt. Gaila, bet Bug-Tech rankena nebuvo itraukta i testa.
Rinkdamasis begiu rankena as atsizvelgiau i isvaizda. Cia skonio reikalas ir diskutuot galima iki begalybes. Man ji tiesiog daugiau atspindi begiu rankenos technine paskirti, siek tiek grubi, bet konstrukcija paprasta mechanika. Padarymas tikrai solidus. Visi kiti variantai man pasirode per daug Retro ar Old School tipo. Bugh-Tech tai kazkas naujo rinkoje, kas mano manymu verta demesio.
Jos isvaizda is ties atrodo labai paprasta ir nekeista, kad ji atrodo namie padaryta nes butent taip viskas ir prasidejo. Vaikinukas nerado rinkoje nieko kas jam patiktu ir sukonstravo kazka nauja! Kurinys gavosi tikrai geras. Man jis dar uzkliuvo pries pora metu VolksWorld zurnale naujienu skiltyje.
Kadangi trumpom pavarom perjunginet reikia daugiau jegos, pavaru keitimas atrodo siek tiek brutalus, bet neitiketinai trumpas. Kaip ir minejau anksciau net 62% trumpesnis.
Na masina mano neidelaus stovio, bet pradet kazkur tai reikia Planuose vaziuokles perrinkimas, stabdziu keitimas ir visa kita kas susije su ratais bei vaziavimo savybem (apart variklio). Amortizatorius jau pasikeiciau. Jei pavyks viska igyvendint sia ziema, busiu labai laimingas. Prie geru noru truksta tik gero biudzeto Begiu rankena buvo vienas lengvesniu pakeitimu, nes instaliacija lengvesne nei originalios. Sekantys planai tai stabdziu keitimas. Pasimegavimui po truputi pradesiu montuot sedynes.
Nesulaukiu ilgu ziemos vakaru kai darbo kieme mazai ir galesiu lyst i garaza krapstytis prie vabalo.
Vakar pralekiau paskutine "kelione" iki parduotuves ir atgal, pasidziaugiau dar syki savo naujai instaliuota begiu rankena ir ivariau vabaliuka i garaza ziemojimui. Na tas ziemojimas numatytas gana aktyvus.
Dar vakar pradejau ardyt vabalo prieki. Planas yra pirma "apdorot" priekine vaziuokle, paskui isistumt vabaliuka galu ir padirbet su galu.
Noriu pasikeist kaikurias vaziuokles dalis, apdorot rudziu zidinius. Daug prisizadet nenoriu net pats sau, tad kuo viskas baigsis paaiskes darbu eigoje.
Pakolkas nuiminejau sparnus. Pirma ismontavau lempas, tiek priekinius zibintus tiek posukius. Kas uzkliuvo, tai kad buvo neimanoma istraukti priekiniu zibintu laido per sparne esancia skyle nenukirpus laidu jungiamojo lizdo (ukiskai kalbant - "fiskes"). Tad laidus nukirpau taip, kad paskui galeciau sujungt. Cia sakyciau toks minusas projektavime... O gal as kazko nesupratau?
Toliau apardysiu prieki ir stumsiuos i lauka nuplaut posparniu bei dugno kiek eis prieiti...
Dar vakar pradejau ardyt vabalo prieki. Planas yra pirma "apdorot" priekine vaziuokle, paskui isistumt vabaliuka galu ir padirbet su galu.
Noriu pasikeist kaikurias vaziuokles dalis, apdorot rudziu zidinius. Daug prisizadet nenoriu net pats sau, tad kuo viskas baigsis paaiskes darbu eigoje.
Pakolkas nuiminejau sparnus. Pirma ismontavau lempas, tiek priekinius zibintus tiek posukius. Kas uzkliuvo, tai kad buvo neimanoma istraukti priekiniu zibintu laido per sparne esancia skyle nenukirpus laidu jungiamojo lizdo (ukiskai kalbant - "fiskes"). Tad laidus nukirpau taip, kad paskui galeciau sujungt. Cia sakyciau toks minusas projektavime... O gal as kazko nesupratau?
Toliau apardysiu prieki ir stumsiuos i lauka nuplaut posparniu bei dugno kiek eis prieiti...
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Pakeitus begiu rankena tas klaikus birbejimas zinoma dingo. Naujoji begiu rankena kur kas stabilesne ir neturi tokios dideles "laisvos eigos".
Bet as paskutiniu metu vazinejau be vidaus apdailos (kilimu bei garso izoliacijos), tad pas mane garsu salone pakankamai Viena pasalinau, tai dabar nauju isgirdau
Gali but, kad menkas virpesys/birbejimas girdisi is kanalo, kaip Sigis minejo, ten gali buti beda su vamzdukais kurie lieciasi i sieneles ar pan. Bet su garso izoliacija ir kilimais tai nebus problema. Cia tik as per daug perfekcionaliai mastau
Bet as paskutiniu metu vazinejau be vidaus apdailos (kilimu bei garso izoliacijos), tad pas mane garsu salone pakankamai Viena pasalinau, tai dabar nauju isgirdau
Gali but, kad menkas virpesys/birbejimas girdisi is kanalo, kaip Sigis minejo, ten gali buti beda su vamzdukais kurie lieciasi i sieneles ar pan. Bet su garso izoliacija ir kilimais tai nebus problema. Cia tik as per daug perfekcionaliai mastau