Gatvėje pamačiau...
Sveiki!
Apžiūrėjau tą T1, kuris yra Grigaičių autoservise ir pakalbėjau su jo šeimininku. Jis papasakojo, kad šį 1960 m. autobusiuką atsivežė iš Švedijos maždaug prieš pusantrų metų. Tiesiog švedas įkėlė jį į autovežyje likusią laisvą vietą, nes užėmė vietą jam kieme. Švedo kieme mėtosi daug pamirštų automobilių. Į juos rodydamas šeimininkas sakė, kad ten riogso ne metalo laužas, o pinigai. Tuos automobilius ketina pradėti restauruoti vėliau, kai baigs prekybos važiuojančiais naudotais automobiliais verslą.
Automobilis buvo labai surūdijęs, nes stovėjo apie 16 metų kieme įgrimzdęs į žemę virš slenksčių. Dėl šios priežasties Lietuvos meistrai nenorėjo imtis jo virinti. Yra visos dalys, stiklai. Surūdijusios vietos išpjautos ir vietoje jų virinti skardos gabalai. Priekinio stiklo tvirtinimo vietos kiauros. Dabartinis šeimininkas sako, kad stiklo tvirtinimo vietos tinka nuo vėlyvesnio autobusiuko užpakalinių durelių ir ketina pakeisti jomis. Žvakių laidai ir kitos elektros instaliacijos dalys pirktos VW atstovybėje Vilniuje.
Automobilis ruošiamas pardavimui. Gautas veltui, tai prieš pusantrų metų būtų pardavęs už kokius 2000 Lt. Dabar tikisi nudažytą ir važiuojantį autobusiuką parduoti maždaug už 5000 EUR.
Vytenis
Apžiūrėjau tą T1, kuris yra Grigaičių autoservise ir pakalbėjau su jo šeimininku. Jis papasakojo, kad šį 1960 m. autobusiuką atsivežė iš Švedijos maždaug prieš pusantrų metų. Tiesiog švedas įkėlė jį į autovežyje likusią laisvą vietą, nes užėmė vietą jam kieme. Švedo kieme mėtosi daug pamirštų automobilių. Į juos rodydamas šeimininkas sakė, kad ten riogso ne metalo laužas, o pinigai. Tuos automobilius ketina pradėti restauruoti vėliau, kai baigs prekybos važiuojančiais naudotais automobiliais verslą.
Automobilis buvo labai surūdijęs, nes stovėjo apie 16 metų kieme įgrimzdęs į žemę virš slenksčių. Dėl šios priežasties Lietuvos meistrai nenorėjo imtis jo virinti. Yra visos dalys, stiklai. Surūdijusios vietos išpjautos ir vietoje jų virinti skardos gabalai. Priekinio stiklo tvirtinimo vietos kiauros. Dabartinis šeimininkas sako, kad stiklo tvirtinimo vietos tinka nuo vėlyvesnio autobusiuko užpakalinių durelių ir ketina pakeisti jomis. Žvakių laidai ir kitos elektros instaliacijos dalys pirktos VW atstovybėje Vilniuje.
Automobilis ruošiamas pardavimui. Gautas veltui, tai prieš pusantrų metų būtų pardavęs už kokius 2000 Lt. Dabar tikisi nudažytą ir važiuojantį autobusiuką parduoti maždaug už 5000 EUR.
Vytenis
Geriausia kai apie savo grozybes pasakoja seimininkas, bet truputi pasidalinsiu apie si autobuseli. Mane labiausiai domino kaip jis tvarkomas, ar stengiamasi islaikyti originaluma. Pagal anksciau mineta galima pardavimo suma, sunku buvo patiketi, kad galima i ja tilpti laikantis pilno originalumo (kaip pvz. galima pamineti priekines arkas, kuriu tikslios kopijos kainuoja per 200 svaru, t.y. viena virs 1000 litu).
Taigi, seimininkas papasakojo, kad nesistengia islaikyti autentikos, tiesiog sulope autobuseli is turimu medziagu, padarys vaziuojanti ir isleis i kazkieno rankas. Greiciausiai bus ne konkretus skelbimas, o gerai zinomas aukcionas.
Vienas malonus akcentas, esantis prie autobuselio - stogo bagazine. Ja taip pat tereikia minimaliai atnaujinti ir uzdeti (stoge ivirinti neoriginalus tvirtinimo elementai). Man net seile nuvarvejo ja pamacius.
Kaip ten bebutu, gerbiu seimininka uz autobuselio atstatyma- retas kuris iziures kurybinius restauracijos nukrypimus, uztat aki vaizdas pamalonins ne vieno. Smerkti uz "darba pardavimui" lengva, bet lygiai taip pat autobuselis galejo virsti metalo kruva. Po nudazymo iki pardavimo zadama ir pasivezinti smagiai autobuseliu musu keliais.
Taigi, seimininkas papasakojo, kad nesistengia islaikyti autentikos, tiesiog sulope autobuseli is turimu medziagu, padarys vaziuojanti ir isleis i kazkieno rankas. Greiciausiai bus ne konkretus skelbimas, o gerai zinomas aukcionas.
Vienas malonus akcentas, esantis prie autobuselio - stogo bagazine. Ja taip pat tereikia minimaliai atnaujinti ir uzdeti (stoge ivirinti neoriginalus tvirtinimo elementai). Man net seile nuvarvejo ja pamacius.
Kaip ten bebutu, gerbiu seimininka uz autobuselio atstatyma- retas kuris iziures kurybinius restauracijos nukrypimus, uztat aki vaizdas pamalonins ne vieno. Smerkti uz "darba pardavimui" lengva, bet lygiai taip pat autobuselis galejo virsti metalo kruva. Po nudazymo iki pardavimo zadama ir pasivezinti smagiai autobuseliu musu keliais.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY