Mįslės

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
Sigitas

Post by Sigitas »

Nemaniau,kad taip lengvai bus atspeta :lol:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Tai preciziškas daiktas padedantis nesubraižyti ratlankių paviršiaus. Tik gaubteliai nenoriai atsisega su šiuo daikčiuku, labai jau stipriai jie laikosi, betampant net pirštą įskausta. Lengvesniam atsegimui kartais dar tvirtinamos plastmasinės galvos, o pats raktelis įsikiša į slenksčio keltuvo skylę ir atlieka dekoratyvinę funkciją:

Čia galima pamatyti ir daugiau įvairių formų tokių raktelių: -> google-paieška-Hub-cap puller
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Žodžiu jei vabalų šventėse pamatysite gražų slenksčio keltuvo gaubtelį, tai galite pasiskolinti jį nuimti kalpokams...Nepamirškite grąžinti ;)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

O kur jį gauti, taip pat nesunkai sužinosite :D:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Jei parodyti visą automobilį, atspėti būtų nesunku, šiek tiek pasunkinsiu mįslę iškirpęs tik fragmentą.
Koks tai automobilis?
Marius
Posts: 621
Joined: 2007 Aug 06 Mon, 10:53
Location: Radviliškis/Vilnius

Post by Marius »

vw typ 147 :) atrodo skaičių nesuklydau parašyti :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Taip, Marius visiškai teisus ir atsakė labai greitai. Teks kitą kartą dėti nuotraukas po vieną varžtelį, kad sunkiau būtų surinkti :D.

Oficialus automobilio pavadinimas - VW Typ 147 Kleinlieferwagen (mažasis furgonas). Jis taip pat dažnai vadinamas dar ir Fridolin vardu, šiuo vardu jį praminė dėl savo neįprastų formų.

1962 metų pradžioje sukurti šį automobilį užsakė Vokietijos paštas, nes iš to meto gamintų modelių automobiliai jiems netiko. Pagrindinės užsakovų sąlygos buvo tokios: automobilis turi būti kiek įmanoma mažesnis, talpintų du kubinius metrus krovinio ir galėtų pavežti 400 kilogramų svorį. Taip pat viduje salonas turi būti lengvai pasiekiamas vairuotojui ir saugiam durų atidarymui automobilis turėtų slenkančias duris.

Volkswagenas kurdamas naują automobilį (kodinis pavadinimas EA 149), panaudojo visus Vabalo agregatus ir tokią kaip Vabalo, tik platesnę Karmann-Ghia platformą. Taip pat panaudoti priekiniai Typ 3 automobilio žibintai, T1 autobusėlio variklio durelės, galiniai žibintai ir daugybė kitų standartinių dalių.

1963 metų pabaigoje Westfalijos Wiedenbr¸ck gamykloje sukurta keletas prototipų, o 1964 metais prasidėjo Typ 147 serijinė gamyba. Per visą gamybos laikotarpį iki 1973 metų, jų pagaminta palyginus nedaug - 6139 automobiliai.

Vokietijos pašto tarnyboje tarnavo 85% visų pagamintų tokių automobilių, visi nudažyti oficialia geltona Vokietijos pašto spalva. Fridolin naudoti ne tik pašte, bet ir Volkswagen bei Lufthansa reikmėms.

Pabrėžtinas Šveicarijos pašto užsakymas. Jiems pagamintas 1201 egzempliorius tokių automobilių, tačiau su galingesniais 1.3 litro varikliais, priekiniais diskiniais stabdžiais, didesniu galiniu langu ir papildomais langais kampuose, ventiliaciniu stoglangiu, veidrodėliu pritvirtintu ne prie durų, o prie sparno, bei su papildomu benzininiu šildytuvu bagažinėje. Šveicarijos pašto automobiliai dažniausiai dažyti dviejų spalvų deriniu - pilka ir geltona.

1968 metais Fridolin oficiali kaina - 6834 Vokietijos markės. Palyginimui, tuo metu T1 autobusėlis kainavo 7195 markių (sąlyginai nedidelis 360 DM skirtumas).

Vokietijoje šiuo metų yra užregistruota viso 40 Fridolin, o visame pasaulyje yra tik 200 išlikusių tokių automobilių.

VW Typ 147 pagrindiniės charakteristikos:
Variklis - 1.2 - 34 AG (Šveic. 1.3 - 44 AG)
Ilgis - 3.75 m.
Plotis - 1.44 m.
Aukštis - 1.7 m.
Svoris - 935 kg

Tekstas išverstas iš: http://www.vw-fridolin-ig.de/en/
Daugiau nuotraukų -> google paieška VW Fridolin

Nuotraukos paimtos iš Wikimedia ir Thesamba
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Paulius norėdamas pasiklausti smulkesnių detalių apie 2003 metais pagamintą Ultima Edicion Vabalą, atsiuntė įdomią nuorodą. Skelbimo nuotraukoje šalia duslintuvo kyšo dar vienas blizgantis vamzdelis. Vabalas jau turi jam priklausantį duslintuvą su katalizatoriumi, o kas šalia jo, skelbimo šeimininkas apie tai neužsimena. Niekaip nesuprantu, kas tai galėtų būti, gal kažkoks papildomas dujų išmetimo vamzdelis.
Nuotrauką įkėliau į mįslių skyrelį, bet pats atsakymo deja nežinau :)

Skelbimo nuoroda -> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/kafer.ultima.edicion/
po
Posts: 185
Joined: 2008 Apr 25 Fri, 14:51
Location: Vilnius

Post by po »

o tai negali buti autonominio peciuko ismetamasis vamzdis tiesiog?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Priekyje pečiaus nėra, nebent jis įmontuotas už galinio atlošo, bet tai mažai tikėtina.
Gal būt tas vamzdelis koks nors papildomas duslintuvo išvadas, bet kam jis reikalingas, nesuprantu.
Post Reply