Koks tavo argumentas, kad po chipavimo suplėšysiu 5 pavarą?zaparozec wrote:DAbar jeigu usipicosi suplesisi 5 pavara jeigu vaziosi taip tai vistek reiserinis geirtis 105 kashkur irgi neblogai =] ap tesiog benza pirkti ir pamirsti apie sitas problemas
VW Caramelle
Galime padiskutuoti. Tikiu kad originalų 0.78 gali nusukti, bet taip pat gali nusukti ir 0.74. Manau, kad yra keli kintamieji kurie tai įtakoja.
Pirmas variantas, tai ženkliai per didelė variklio galia, kai jau nebeatlaiko krumpliai ir lūžta.
Antras variantas, seni krumpliai. Kiek yra įsidėję 0.78 naujai pagamintų krumplių porą ir jiems sulaužę? Turbūt nėra. Manau dažniausiai pasitaikantis atvejis, kai yra sulaužomi krumpliai, kurie jau yra panaudoti ir ilgai dėvėti 0.78. Ar kas nors tikrina kiek jie susidėvėję ar pan. Plius neskaitant to, metalas jau būna pavargęs po pravažiuotų kokių 300k km. Galėčiau ir toliau pasakot, klebėjimus, laisvumus, ir guolius, bet turbūt nebereikia.
Weddle Industries ir 0.74. Aš žinau šią kompaniją ir galvojau iš ten pirktis krumplių porą, bet pasisuko įvykiai taip, kad greit reikėjo, o greit susisiekti su jais nepavyko, todėl pirkau iš Vokietijos.
Šiek tiek faktų ir skaičių. Mano 0.74 yra stambesnių "dantų" ir gamintojas teigia, kad atlaiko iki 300nM. Šiuo metu autobusėlyje stovi 1.9L TDi 66kw ~200nM. Kiek pavyko išsiaiškinti pačipavus, gauname ~80kw ir ~250nM (rašau apytiksliai, nes skirtingi šaltiniai skirtingai nurodo).
Reziumuojant ~50nM iki ribos, to pasekoje dar galiu didinti ir ramiai miegoti.
O jei turi kas kokių šaltinių paskaitymui apie dėžes ir variklio nM koreliaciją, nesidrovėkit pasidalinkit.
Pirmas variantas, tai ženkliai per didelė variklio galia, kai jau nebeatlaiko krumpliai ir lūžta.
Antras variantas, seni krumpliai. Kiek yra įsidėję 0.78 naujai pagamintų krumplių porą ir jiems sulaužę? Turbūt nėra. Manau dažniausiai pasitaikantis atvejis, kai yra sulaužomi krumpliai, kurie jau yra panaudoti ir ilgai dėvėti 0.78. Ar kas nors tikrina kiek jie susidėvėję ar pan. Plius neskaitant to, metalas jau būna pavargęs po pravažiuotų kokių 300k km. Galėčiau ir toliau pasakot, klebėjimus, laisvumus, ir guolius, bet turbūt nebereikia.
Weddle Industries ir 0.74. Aš žinau šią kompaniją ir galvojau iš ten pirktis krumplių porą, bet pasisuko įvykiai taip, kad greit reikėjo, o greit susisiekti su jais nepavyko, todėl pirkau iš Vokietijos.
Šiek tiek faktų ir skaičių. Mano 0.74 yra stambesnių "dantų" ir gamintojas teigia, kad atlaiko iki 300nM. Šiuo metu autobusėlyje stovi 1.9L TDi 66kw ~200nM. Kiek pavyko išsiaiškinti pačipavus, gauname ~80kw ir ~250nM (rašau apytiksliai, nes skirtingi šaltiniai skirtingai nurodo).
Reziumuojant ~50nM iki ribos, to pasekoje dar galiu didinti ir ramiai miegoti.
O jei turi kas kokių šaltinių paskaitymui apie dėžes ir variklio nM koreliaciją, nesidrovėkit pasidalinkit.