Įdomios nuotraukos

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Papildau Draugo mažus Vabalus :D
Paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... c&start=40
User avatar
draugas525
Posts: 85
Joined: 2007 Nov 11 Sun, 23:45

Post by draugas525 »

:P
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Draugo kolekcijai papildyti dar šiek tiek apie gauruotuosius:
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

The company car body of Friedrich Rometsch in Berlin-Halensee was an old-established car body construction company which did a name to itself with fitting out of automobile chassis and their rebuildings.
The enterprise founded in 1924 took at that time share in the custom at that time that autocustomers from a vehicle manufacturer acquired only one motorised chassis and let themselves fit out this afterwards with a wagonbuilder or carriage farmer according to her images with a car body. These uses ended in the 1930s when it became usual to buy complete cars with the car works.
Rometsch became known in the early 1950s years immediately twice when the enterprise produced one of the first convertible versions of VW beetles, and when it offered a lengthening of the beetle chassis about approx. 30 centimetres and the installation of rear doors for the taxi traffic.
Today the Rometsch convertibles as well as few 4-door model taxi beetles are nearly unaffordable and in steady lover's hands.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Informacija nėra labai jau vertinga, tad ir nebuvo versta, tik šiaip bendram vaizdeliui...
Vertimas maždaug toks būtų.

1924 m. įkurta Friedrich Rometsch bendrovė automobilių kebulų gamintoja išgarsėjo ištobulinusi važiuoklę ir jos konstrukciją.
Tuo metu vyravo tradicija, kad pirkėjai iš gamintojo įsigydavo tik važiuoklę ir paskui ant jos patys uždėdavo norimą kėbulą. Tokia praktika išnyko 4-ajame dešimtmetyje, kai tapo įprasta pirkti pilnai surinktus automobilius.
6-ojo dešimtmečio pradžioje bendrovė išgarsėjo dviem dalykais - pagamino pirmuosius vabalų kabrioletų variantus ir pasiūlė prailginti važiuoklę apie 30 cm. bei įmontavo galines duris taksi skirtuose modeliuose.
Dabar Rometsch kabrioletai ir 4 durų taxi vabalai yra labai brangūs ir nepaleidžiami iš kolekcionierių rankų.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Zmoniu isradingumas nesiliauja stebines... :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Ir dar vienas Herbio giminaitis (Nascar lenktynėse) :D.
User avatar
Saulius
Posts: 504
Joined: 2007 Sep 02 Sun, 16:25
Location: Kaunietis

Post by Saulius »

...matosi,kad jis toks truputi "iklijuotas" tose lenktynese :lol:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dar vienas juokelis iš to pačio tinklapio, antikinės Graikijos spartiečiai :D:
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

dzo_marija wrote:Zmoniu isradingumas nesiliauja stebines... :)

Image
Gal zinote, ar spidometras ant priekinio dangcio yra orginalus lenktyninis priedas ar tai labai idomi seimininko kuryba ?
Post Reply