Sunny bug, 1984
Tavo rudziu zidiniai gan rimti. Nenukeles kebulo nemanau jog gausi gera galutini rezultata. Grazu gal ir bus, bet rudys vel griz...
Jei turi vietos ir jauti jog entuziazmas neisbles darbu eigoje, tai kelk kebula nuo dugno, susitvarkyk kaip reikiant ir daug metu po to vazinesi su techniskai tvarkingu vabalu! Kai darbai atlikti rimtai tai ir nuo rudziu apsigint lengviau.
Deja tokia jau dalia musu vabalistu - amzinas karas pries korozija.
Tikiuos rankos nenusvirs ir toliau pasidalinsi savo darbu eiga! Sekmes!
Jei turi vietos ir jauti jog entuziazmas neisbles darbu eigoje, tai kelk kebula nuo dugno, susitvarkyk kaip reikiant ir daug metu po to vazinesi su techniskai tvarkingu vabalu! Kai darbai atlikti rimtai tai ir nuo rudziu apsigint lengviau.
Deja tokia jau dalia musu vabalistu - amzinas karas pries korozija.
Tikiuos rankos nenusvirs ir toliau pasidalinsi savo darbu eiga! Sekmes!
kas del detaliu tai pamirsau pridurti, jog kritinis momentas cia yra duru vyriu tvirtinimo taskai. Pigios dalys gali reiksti netikslias skyliu pozicijas, tada eikvosi daug nervu ir laiko kad durys uzsidarytu
As pats keites nesu, bet tai vienos ir populiariausiu vietu... Tau regis neuztenka keist tik isorines skardos ir reikia ivirint visa pjuvi.
Manau reikia daug patirties jog tai atlikt nenukelus kebulo, bet as tik speju
As pats keites nesu, bet tai vienos ir populiariausiu vietu... Tau regis neuztenka keist tik isorines skardos ir reikia ivirint visa pjuvi.
Manau reikia daug patirties jog tai atlikt nenukelus kebulo, bet as tik speju
Ačiū už info. Nuotraukose rudys atrodo kur kas baisiau nei iš tikrųjų yra. Na bent jau kol kas kėbulo lupti neketinu, nes bandysiu atlikti remontą o ne restauraciją (nes tokių metų vabalui nesukursi pridėtinės vertės), o be to iš kitų vabalistų patirties matyti, kad pradėjus didelius krapštymus entuziazmas neretai išblėsta.
Rudžių židinių tikrai nėra daug ir manau, kad viskas sutvarkoma. Tiksliau viskas matysis po didesnių praardymų.
žodžiu bandysiu atsargiai improvizuoti , nes norėtusi dar šiemet į kokį vabalinį renginuką nuvykti.
Rudžių židinių tikrai nėra daug ir manau, kad viskas sutvarkoma. Tiksliau viskas matysis po didesnių praardymų.
žodžiu bandysiu atsargiai improvizuoti , nes norėtusi dar šiemet į kokį vabalinį renginuką nuvykti.
Būtent ir ne tik važiavime, bet ir žmonių reakcijoje į šią transporto priemonę. Net keista pamatyti lietuvio veide šypseną, o prabirbus su vabalu, pas ką nors ji būtinai veide atsiranda.scardeep wrote:O, jei dar siemet ketini sudalyvaut kokiam rengini, tai pasiraitojam rankoves ir kimbam i darba
Manau tu teisus del vabalo vertes ir remonto ikainiu.... Susitvarkyk taip, jog galetum ji eksploatuoti. Visas malonumas slypi vaziavime, o ne darbe garaze
Sveiki, Su vabalu teko sudalyvauti susibėgime Ukmergėje, viskas buvo labai smagu, tačiau išryškėjo keletas problemų apie kurias norėčiau padiskutuoti su Jumis. Pirma atrodo, kad vabalo variklis linkęs perkaisti ir karštas sunkiai kuriasi.
Kadangi karbiuratorius ir kuro pompa perrinkta, vožtuvai sureguliuoti, problemų pradėjau ieškoti kitur. Pradžioje pabandžiau nustatyti pertraukiklio kontaktų tarpelį, kadangi kontaktus norėjau apžiūrėti, juos nuėmiau ir pastebėjau, kad jie yra padegę, ant plaktukėlio net yra atsiradusi duobutė. Kosmetinės dildės pagalba kontaktus išlyginau ir nuvaliau ir sureguliavau 0.4 mm tarpelį. Toliau lemputės pagalba nustatinėjau uždegimo kampą ir pastebėjau, kad kontaktams išsiskiriant ar susiliečiant jie ganėtinai kibirkščiuoja. Mano manymu kibirkščiavimas turi būti mažesnis ir dėl to išdegė kontaktai ir variklis perkaista, o dėl viso to kaltas kondensatorius. Gal kas iš forumiečių susidūrė su panašia situacija. Kontaktus bandysiu nusipirkti ir įdėti naujus, bet jei kondikui ragas, jie vėl greitai sudegs.
Literatūroje taip pat skaičiau, kad vabalo aušinimo sistemoje yra termostatas ir kaip ji galima surasti ir patikrinti..... deja realybėje aš iki jo nedasikapsčiau ir neradau. Norėčiau patikrinti ir termostatą ir jo sistemą, gal jis yra variklio per didelio šilimo priežastis
Kadangi karbiuratorius ir kuro pompa perrinkta, vožtuvai sureguliuoti, problemų pradėjau ieškoti kitur. Pradžioje pabandžiau nustatyti pertraukiklio kontaktų tarpelį, kadangi kontaktus norėjau apžiūrėti, juos nuėmiau ir pastebėjau, kad jie yra padegę, ant plaktukėlio net yra atsiradusi duobutė. Kosmetinės dildės pagalba kontaktus išlyginau ir nuvaliau ir sureguliavau 0.4 mm tarpelį. Toliau lemputės pagalba nustatinėjau uždegimo kampą ir pastebėjau, kad kontaktams išsiskiriant ar susiliečiant jie ganėtinai kibirkščiuoja. Mano manymu kibirkščiavimas turi būti mažesnis ir dėl to išdegė kontaktai ir variklis perkaista, o dėl viso to kaltas kondensatorius. Gal kas iš forumiečių susidūrė su panašia situacija. Kontaktus bandysiu nusipirkti ir įdėti naujus, bet jei kondikui ragas, jie vėl greitai sudegs.
Literatūroje taip pat skaičiau, kad vabalo aušinimo sistemoje yra termostatas ir kaip ji galima surasti ir patikrinti..... deja realybėje aš iki jo nedasikapsčiau ir neradau. Norėčiau patikrinti ir termostatą ir jo sistemą, gal jis yra variklio per didelio šilimo priežastis
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Pries kazka atsakant butu idomu Darkinai, is ko tu sprendi, kad tavo variklis perkaista, gal turi isidejes kokius temperaturos daviklius.
Siaip vabalo siltas variklis linkes karstas blogiau uzsikurti nei saltas, bet cia tik jeigu variklio kompresija jau nekokia (kas daznai pasitaiko), dar labai didele itaka tam turi karbiuratoriaus sureguliavimas, na ir aisku turi buti sutvarkyta visa uzdegimo sistema - paskitstytojas su visais priedais, babina, voztuvu tarpeliai.
Del kontaktu isdegimo tai taip, gali buti kaltas kondensatorius, bet cia gal geriau atsakytu koks autoelektrikas.
Termostatas sumontuotas, tiksliau ''pasleptas'' tarp pirmo ir antro cilindru po ausinimo skarda, traukele sujungtas su variklio ausinimo spintos sklendziu sistema, uzkaistant varikliui termostato ploksteles reguliuoja sklendziu padeti ir nukreipia ventiliatoriaus sukuriama ''veja'' taip, kad padidintu ausinima ir atvirksciai. Jei busi Druskininkuose galesim padiskutuot placiau.
Dar, ausinimo spintos tolimoje puseje galima matyt, ir pajudinti ir isitikinti sklendziu darbinguma. Ten dar turi buti ikabinta butinai spyruokle itempianti sklendes, tai trumpai tiek, sekmes.
Siaip vabalo siltas variklis linkes karstas blogiau uzsikurti nei saltas, bet cia tik jeigu variklio kompresija jau nekokia (kas daznai pasitaiko), dar labai didele itaka tam turi karbiuratoriaus sureguliavimas, na ir aisku turi buti sutvarkyta visa uzdegimo sistema - paskitstytojas su visais priedais, babina, voztuvu tarpeliai.
Del kontaktu isdegimo tai taip, gali buti kaltas kondensatorius, bet cia gal geriau atsakytu koks autoelektrikas.
Termostatas sumontuotas, tiksliau ''pasleptas'' tarp pirmo ir antro cilindru po ausinimo skarda, traukele sujungtas su variklio ausinimo spintos sklendziu sistema, uzkaistant varikliui termostato ploksteles reguliuoja sklendziu padeti ir nukreipia ventiliatoriaus sukuriama ''veja'' taip, kad padidintu ausinima ir atvirksciai. Jei busi Druskininkuose galesim padiskutuot placiau.
Dar, ausinimo spintos tolimoje puseje galima matyt, ir pajudinti ir isitikinti sklendziu darbinguma. Ten dar turi buti ikabinta butinai spyruokle itempianti sklendes, tai trumpai tiek, sekmes.