Kadaise senuose vabaluose stabdžiai buvo ne hidrauliniai, o mechaniniai (trosiniai), benzino matuoklis ne elektrinis, o mechaninis (trosinis), karbiuratoriaus droselis kadaise gamintas mechaninis (trosinis). Kol buvo mechanika, tol konstrukcija tarnaudavo amžinai, kai visa tai patobulino ir pavertė elektriniais ir hidrauliniais mechanizmais, tarnavimo laikas sutrumpėjo keleriopai.
Vabalo, autobusėlio ir Typ 3 vyriuose įmontuotos spyruoklės, kurios tarnauja iki šių dienų, jei gamykloje būtų montavę amortizatorius, visi kapotai dabar būtų paremti pagaliukais :)
->didesnė
Santanos senelis) Type 3
Pas mane siek tiek kitokia spyruokle type 3, pas mane sonuose yra dvi spyruokles o cia kaip pas Irmi paciam priekyje, nors abu velesnio modelio type 3Sigis wrote:Kadaise senuose vabaluose stabdžiai buvo ne hidrauliniai, o mechaniniai (trosiniai), benzino matuoklis ne elektrinis, o mechaninis (trosinis), karbiuratoriaus droselis kadaise gamintas mechaninis (trosinis). Kol buvo mechanika, tol konstrukcija tarnaudavo amžinai, kai visa tai patobulino ir pavertė elektriniais ir hidrauliniais mechanizmais, tarnavimo laikas sutrumpėjo keleriopai.
Vabalo, autobusėlio ir Typ 3 vyriuose įmontuotos spyruoklės, kurios tarnauja iki šių dienų, jei gamykloje būtų montavę amortizatorius, visi kapotai dabar būtų paremti pagaliukais :)