Truputeli apie dazymo istorija. Bunant vienoje parodoje man pasakojo tokia istorija apie siuos automobilius.
Gerai visko nepamenu, taciau buvo taip. Automobiliai buvo nudazyti nublizginti ir atvezti i lenktynes. Taciau pasverus juos paaiskejo, kad jie virsija leistina svori. As dabar neatsienu kiek kilogramu jie virsijo, taciau per nakti jie nuskuto visus dazus ir kita diena automobilis jau atitiko svorio reikalavimus ir buvo leista dalyvauti lenktynese. Poto ir kitos komandos nebedaze automobiliu, tad visi buvo vienos aliuminio spalvos.
Mįslės
Pirmoje Justino nuotraukoje tas pats tik restauruotas Typ C/D Bergrennwagen modelis iš Rygos muziejaus. Straipsniuose tiksliai neįvardinta, kad tai būtent tas pats automobilis, bet ekspozicijoje tikrai modelis C/D ir dar su dvigubintais ratais gale. Rygoje buvęs automobilis kaip tik ir buvo įvardintas kaip kalnų trasoms skirtas variantas (Bergrennwagen).
C/D vardu pavadintas dėl to, kad automobilio priekis ir pakaba D modelio, o galas su visu V16 varikliu C modelio (D modeliai turėjo V12 variklį).
Justino aptakių aerodinaminių formų Auto-Union Streamliner (1937 metų pavyzdys), tai tas pats Typ C, tik apvilktas įmantriu kėbulu. Labai panašiai elgėsi ir Mercedes Benz, jie taip pat savo automobilius apvilko aptakiu kėbulu.
1937 Auto-Union Typ C Streamliner -> sena nuotrauka.
Ingolstadt muziejaus tinklapis, virtualiai -> spausti čia
Palyginimai - Audi Ingolstadt muziejus ir Rygos, viskas identiškai atitinka:
C/D vardu pavadintas dėl to, kad automobilio priekis ir pakaba D modelio, o galas su visu V16 varikliu C modelio (D modeliai turėjo V12 variklį).
Justino aptakių aerodinaminių formų Auto-Union Streamliner (1937 metų pavyzdys), tai tas pats Typ C, tik apvilktas įmantriu kėbulu. Labai panašiai elgėsi ir Mercedes Benz, jie taip pat savo automobilius apvilko aptakiu kėbulu.
1937 Auto-Union Typ C Streamliner -> sena nuotrauka.
Ingolstadt muziejaus tinklapis, virtualiai -> spausti čia
Palyginimai - Audi Ingolstadt muziejus ir Rygos, viskas identiškai atitinka:
Auto Union istorijos papildymas.
Išlikęs Tarybų Sąjungoje nuo pokario laikų yra ne tik Rygos muziejaus eksponatas, bet ir dar poros automobilių likučiai.
Apie 1976 metais metalo lauže vos nepražuvusį ir į Rygą patekusį Auto-Union automobilį sužinojo senų automobilių entuziastas iš JAV - Paul Karassik. 1982 metais su turistine grupe pirmą kartą atvykęs į Tarybų Sąjungą, ėmėsi Auto-Union paieškų. Pirmieji paieškos metai buvo deja nesėkmingi, kai 1984 ar 1985 metais Vilniuje, sužinojo, kad netoli Leningrado randasi 1938 metų Auto-Union Typ D variklis, pavarų dėžė ir pusė rėmo.
Įsigijęs šias dalis ir skiręs daug laiko naujom ir deja nevaisingom paieškom, vėliau sužinojo, kad po Antrojo Pasaulinio karo į Charkovo Technikos institutą buvo atvežti du ar trys tokie automobiliai, skirti tyrinėjimams ir bandymams. Nuvykęs į Charkovą, buvęs instituto darbuotojas P.Karassik'ui padėjo surasti išlikusias dalis. Galų kale surasta nemaža dalis 1939 metais pagaminto Auto-Union Typ D automobilio dalių - rėmas, variklis, pavarų dėžė, važiuoklės dalys, ratai ir net kėbulas (kėbulas deja buvo jau nebeatstatomas).
Sutvarkius dokumentus ir susimokėjus už dalis, autobusėliu jas persivežė į Suomiją, o vėliau į Floridą kur gyveno.
Po šios sėkmingos medžioklės, dabar jis turėjo beveik du Auto-Union automobilius. Tačiau sprendžiant iš kai lurių straipsnio užuominų, kai kurios dalys buvo prasto stovio.
1990 metais išlikusios dalys nuvežtos į anglų restauravimo įmonę Crosthwaite & Gardiner Ltd. Čia pagamintas naujas aliuminio kėbulas ir nauji kuro bakai. Visi restauravimo ir atkuriamieji automobilio darbai baigti 1993 metais. Dar po metų jis pristatytas viešumai.
Remiantis spauda žinoma, kad atkuriant automobilį, išlikusiom ir restauruotom 1939 metų Typ D automobilio dalim, buvo įkeltas 1938 metų Typ D variklis. Atkurtas automobilis dabar įvardijamas kaip 1939 metų Auto-Union Typ-D 3-litrų V12, rėmas Nr.19, variklis Nr.17.
Spaudoje rašoma, kad 2007 metais Christie aukcione šį automobilį buvo tikimasi parduoti už rekordinę 12 milijonų dolerių sumą, tačiau pirkėjo neatsirado. Deja, gali būti taip, kad toks automobilis sudėtas iš laikotarpį neatitinkančių dalių, gali būti vertinamas ne itin palankiai.
Šiuo metu automobilis parduodamas Bonhams aukcione, čia jis įvertintas apytikriai 8-10 milijonais dolerių.
2009 metais rugpjūčio mėnesį vykusio aukciono metu, statymo kaina nepakilo aukščiau 6 milijonų dolerių, automobilis vėl neparduotas.
Straipsnis ir nuotraukos -> Bonhams aukcione.
2009 metų rugpjūčio 14 dieną Kalifornijoje vyko Bonhams & Butterfields aukcionas, iliustruotas fotoreportažas:
http://trackthoughts.com/?p=148
Auto Union Typ D V12 gyvai:
http://www.youtube.com/watch?v=MCLehhfr6Pk
http://www.youtube.com/watch?v=e8w6Ndo6v6o
Išlikęs Tarybų Sąjungoje nuo pokario laikų yra ne tik Rygos muziejaus eksponatas, bet ir dar poros automobilių likučiai.
Apie 1976 metais metalo lauže vos nepražuvusį ir į Rygą patekusį Auto-Union automobilį sužinojo senų automobilių entuziastas iš JAV - Paul Karassik. 1982 metais su turistine grupe pirmą kartą atvykęs į Tarybų Sąjungą, ėmėsi Auto-Union paieškų. Pirmieji paieškos metai buvo deja nesėkmingi, kai 1984 ar 1985 metais Vilniuje, sužinojo, kad netoli Leningrado randasi 1938 metų Auto-Union Typ D variklis, pavarų dėžė ir pusė rėmo.
Įsigijęs šias dalis ir skiręs daug laiko naujom ir deja nevaisingom paieškom, vėliau sužinojo, kad po Antrojo Pasaulinio karo į Charkovo Technikos institutą buvo atvežti du ar trys tokie automobiliai, skirti tyrinėjimams ir bandymams. Nuvykęs į Charkovą, buvęs instituto darbuotojas P.Karassik'ui padėjo surasti išlikusias dalis. Galų kale surasta nemaža dalis 1939 metais pagaminto Auto-Union Typ D automobilio dalių - rėmas, variklis, pavarų dėžė, važiuoklės dalys, ratai ir net kėbulas (kėbulas deja buvo jau nebeatstatomas).
Sutvarkius dokumentus ir susimokėjus už dalis, autobusėliu jas persivežė į Suomiją, o vėliau į Floridą kur gyveno.
Po šios sėkmingos medžioklės, dabar jis turėjo beveik du Auto-Union automobilius. Tačiau sprendžiant iš kai lurių straipsnio užuominų, kai kurios dalys buvo prasto stovio.
1990 metais išlikusios dalys nuvežtos į anglų restauravimo įmonę Crosthwaite & Gardiner Ltd. Čia pagamintas naujas aliuminio kėbulas ir nauji kuro bakai. Visi restauravimo ir atkuriamieji automobilio darbai baigti 1993 metais. Dar po metų jis pristatytas viešumai.
Remiantis spauda žinoma, kad atkuriant automobilį, išlikusiom ir restauruotom 1939 metų Typ D automobilio dalim, buvo įkeltas 1938 metų Typ D variklis. Atkurtas automobilis dabar įvardijamas kaip 1939 metų Auto-Union Typ-D 3-litrų V12, rėmas Nr.19, variklis Nr.17.
Spaudoje rašoma, kad 2007 metais Christie aukcione šį automobilį buvo tikimasi parduoti už rekordinę 12 milijonų dolerių sumą, tačiau pirkėjo neatsirado. Deja, gali būti taip, kad toks automobilis sudėtas iš laikotarpį neatitinkančių dalių, gali būti vertinamas ne itin palankiai.
Šiuo metu automobilis parduodamas Bonhams aukcione, čia jis įvertintas apytikriai 8-10 milijonais dolerių.
2009 metais rugpjūčio mėnesį vykusio aukciono metu, statymo kaina nepakilo aukščiau 6 milijonų dolerių, automobilis vėl neparduotas.
Straipsnis ir nuotraukos -> Bonhams aukcione.
2009 metų rugpjūčio 14 dieną Kalifornijoje vyko Bonhams & Butterfields aukcionas, iliustruotas fotoreportažas:
http://trackthoughts.com/?p=148
Auto Union Typ D V12 gyvai:
http://www.youtube.com/watch?v=MCLehhfr6Pk
http://www.youtube.com/watch?v=e8w6Ndo6v6o
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius