To sildymo tiek nereikia vasara kaip ziema. Visi varikliai su dvigubais karbais netenka pasildymo. Teko skaityt kad tokie varikliai visgi labiausiai tinkami vazinet vasarom. Ziema jie turbut streikuoja tol kol isyla pats variklis, paskui turetu traukt, nes tokiu varikliu rinkoj siom dienom pilna, nemanau kad niekas ziemom nevazineja. Butu idomu daugiau informacijos issitraukt sia tema...Vytas wrote:As kaip matau sitame variklyje karbiuratoriai nera papildomai pasildomi nuo ismetimo sistemos.
Tai gal aplamai vasara nereikalingas toks dalykas ir standartiniam vabalui su vienu karbiuratorium? Labai idomu,jei panaikinus karbo pasildyma ar tai nepablogintu variklio darbo ir aisku kazi kaip ten su sanaudom?
Kiek girdejau,autosporte kuo saltesnis benzinas paduodamas i cilindrus,tuo geriau traukia
Blevyzgos...
Teko pasiskaitineti ivairuose uzsienio forumuose apie carburator heating'a
tai kazkaip idomiai ten. tiek pat pliusu ir tiek pat minusu. Didziausia beda,tai varikio uzvedimas ir darbas rudens - ziemos periodu,kai temperatura buna apie 0 C. Ir ant traukos nelabai ka islosi.
Bet praktika rodo,as pats vazinejau su uzsikisusiu karb. pasildymo vamzdeliu ir nieko baisaus del to neatsitiko. Karbiuratorius pakankamai greitai isyla nuo pacio variklio,naujesni VW aplamai neturejo tokio carb heatingo kaip vabale stovi.
Tai manau,kad karb.pasildymas nelabai ir reikalingas vazinejant siltu metu laiku.
tai kazkaip idomiai ten. tiek pat pliusu ir tiek pat minusu. Didziausia beda,tai varikio uzvedimas ir darbas rudens - ziemos periodu,kai temperatura buna apie 0 C. Ir ant traukos nelabai ka islosi.
Bet praktika rodo,as pats vazinejau su uzsikisusiu karb. pasildymo vamzdeliu ir nieko baisaus del to neatsitiko. Karbiuratorius pakankamai greitai isyla nuo pacio variklio,naujesni VW aplamai neturejo tokio carb heatingo kaip vabale stovi.
Tai manau,kad karb.pasildymas nelabai ir reikalingas vazinejant siltu metu laiku.
Pritariu visiems, matyt įsiurbimo kolektoriaus šildymas yra aktualus tik žiemos metu, be to, vasarą, virš variklio pravestas papildomas karštas vamzdis tik dar labiau beprasmiškai kaitina visą variklį, čia karščio ir taip netrūksta. Oru aušinamiems varikliams toks papildomas kaitintuvas vasarą gali sukelti daugiau žalos, nei naudos.
Šaltas Vabalo variklis vedasi iškarto, tačiau užvesti stipriai įkaitusį variklį yra labai sunku. Užgesinus variklį, stiprus karštis perkaitina karbiuratorių ir kolektorių, išgarintas kuras ir pakitusios karbiuratoriaus savybės neleidžia užvesti variklio.
Meksikietiški ACD varikliai neturi tokio šildytuvo, matyt dėl šilto Lotynų Amerikos klimato ir bereikalingo variklio šildymo.
Šaltas Vabalo variklis vedasi iškarto, tačiau užvesti stipriai įkaitusį variklį yra labai sunku. Užgesinus variklį, stiprus karštis perkaitina karbiuratorių ir kolektorių, išgarintas kuras ir pakitusios karbiuratoriaus savybės neleidžia užvesti variklio.
Meksikietiški ACD varikliai neturi tokio šildytuvo, matyt dėl šilto Lotynų Amerikos klimato ir bereikalingo variklio šildymo.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Šiandien kilo mintis, kažin ar sunku būtų įgyvendint tiesioginę transliacija internetu iš Lietuvos vabalų suvažiavimų?Būtų idomu manau ne tik mums bet ir kaimyninių šalių vabalų mylėtojams.Beto puslapis manau sulauktų tikrai daugiau lankytojų...ir vabalai būtų populiarinami...Kažin kiek tai kainuoja?
Reikia interneto ir kameros, toliau yra internete puslapiai skirti butent "Live streaming'o " kurimui.
Kiek apie kitka, apie darbstuolius - kartais reikia labai labai noreti, pasistengti ir tiketi:
http://izismile.com/2009/07/09/home_mad ... _pics.html
Kiek apie kitka, apie darbstuolius - kartais reikia labai labai noreti, pasistengti ir tiketi:
http://izismile.com/2009/07/09/home_mad ... _pics.html
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Šiandien pašte radau atsiųstą tokį anekdotą, blevyzgų skyreliui visai tinka 8):
Miršta legendinis automobilio kūrėjas Porsche, danguje ji pasitinka Šventasis Petras ir sako:
- Ferdinandai Porsche, už nuopelnus automobilių pramonei aš išpildysiu bet kokius tavo norus.
Porsche pagalvojo ir sako:
- Leisk man pasikalbėti su Viešpačiu.
Šventas Petras linkteli galvą ir nuveda jį pas Dievą.
Porsche jo klausia:
- Dieve, apie ką tu galvojai, kai tvėrei moterį?
- Ką turi omenyje? - nesuprato Kūrėjas.
- Tavo kūrinys pilnas klaidų. Štai, žiūrėk:
1. Priekinės dalies aerodinamika galėtų būti geresnė.
2. Triukšmo lygis labai aukštas.
3. Kiekvieną mėnesį ji reikalauja penkių arba šešių dienų eksploatacinės pertraukos.
4. Užpakalinė dalis pakabinta per daug laisvai.
5. Jai reikia nuolat atnaujinti stilių.
6. Išmetimo vamzdis per daug arti užpylimo angos.
7.Žibintai dažniausiai būna per dideli.
8. Amortizacinės išlaidos nepalyginti didesnės už eksploatacijos metu gaunamą naudą.
Dievas pamąstė ir sako:
- Ferdinandai, galbūt tavo žodžiuose ir yra tiesos, bet, remiantis statistika, mano išradimu vyrai naudojasi dažniau negu tavo.
Miršta legendinis automobilio kūrėjas Porsche, danguje ji pasitinka Šventasis Petras ir sako:
- Ferdinandai Porsche, už nuopelnus automobilių pramonei aš išpildysiu bet kokius tavo norus.
Porsche pagalvojo ir sako:
- Leisk man pasikalbėti su Viešpačiu.
Šventas Petras linkteli galvą ir nuveda jį pas Dievą.
Porsche jo klausia:
- Dieve, apie ką tu galvojai, kai tvėrei moterį?
- Ką turi omenyje? - nesuprato Kūrėjas.
- Tavo kūrinys pilnas klaidų. Štai, žiūrėk:
1. Priekinės dalies aerodinamika galėtų būti geresnė.
2. Triukšmo lygis labai aukštas.
3. Kiekvieną mėnesį ji reikalauja penkių arba šešių dienų eksploatacinės pertraukos.
4. Užpakalinė dalis pakabinta per daug laisvai.
5. Jai reikia nuolat atnaujinti stilių.
6. Išmetimo vamzdis per daug arti užpylimo angos.
7.Žibintai dažniausiai būna per dideli.
8. Amortizacinės išlaidos nepalyginti didesnės už eksploatacijos metu gaunamą naudą.
Dievas pamąstė ir sako:
- Ferdinandai, galbūt tavo žodžiuose ir yra tiesos, bet, remiantis statistika, mano išradimu vyrai naudojasi dažniau negu tavo.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius