Įdomios nuotraukos
Re: Įdomios nuotraukos
Seguiauto / VW Mexico
Skirtingai nei kitose šalyse, Meksika du dešimtmečius uždarė savo automobilių sienas, o tai reiškė, kad vietiniai gamintojai laisvalaikio ar komerciniais tikslais perdarinėdavo šalyje gaminamus automobilius.
Pagal šią prielaidą gimė Seguiauto. Ši Meksikos įmonė buvo atsakinga už daugumos agregatų, žinomų kaip Sedaneta arba Vochoneta, pertvarkymą.
Taigi devintajame dešimtmetyje ši transformacija pasiekė aukščiausią tašką, o tai palengvino rinkodarą, nes automobiliui buvo leista važinėti greitais keliais, be problemų su eismo institucijomis.
Modifikacijos kokybė buvo tokia aukšta, kad Volkswagen ir Seguiauto tapo verslo partneriais ir tai leido „Sedanetai“ neprarasti originalios VWMX gamybos garantijos.
Pagrindinės modifikacijos buvo stiklo pluošto kabinos įrengimas nuo „B“ stulpelio iki variklio dangčio, galinių sėdynių nuėmimas ir pagrindo su lygiomis grindimis įrengimas. Šios „paprastos“, bet logiškos transformacijos leido sukurti naudingą iki 300 kg talpos krovinių erdvę.
Versta iš anglų kalbos. Šaltinis: https://www.facebook.com/share/p/18oPsyntLW/
Skirtingai nei kitose šalyse, Meksika du dešimtmečius uždarė savo automobilių sienas, o tai reiškė, kad vietiniai gamintojai laisvalaikio ar komerciniais tikslais perdarinėdavo šalyje gaminamus automobilius.
Pagal šią prielaidą gimė Seguiauto. Ši Meksikos įmonė buvo atsakinga už daugumos agregatų, žinomų kaip Sedaneta arba Vochoneta, pertvarkymą.
Taigi devintajame dešimtmetyje ši transformacija pasiekė aukščiausią tašką, o tai palengvino rinkodarą, nes automobiliui buvo leista važinėti greitais keliais, be problemų su eismo institucijomis.
Modifikacijos kokybė buvo tokia aukšta, kad Volkswagen ir Seguiauto tapo verslo partneriais ir tai leido „Sedanetai“ neprarasti originalios VWMX gamybos garantijos.
Pagrindinės modifikacijos buvo stiklo pluošto kabinos įrengimas nuo „B“ stulpelio iki variklio dangčio, galinių sėdynių nuėmimas ir pagrindo su lygiomis grindimis įrengimas. Šios „paprastos“, bet logiškos transformacijos leido sukurti naudingą iki 300 kg talpos krovinių erdvę.
Versta iš anglų kalbos. Šaltinis: https://www.facebook.com/share/p/18oPsyntLW/