Nu meginsiu dar syki perziuret. Ikelsiu nuotraukas jei rasiu is perrinkimo, kad butu vaizdziau.Rimas wrote:Kaitinimo spiralės dangtelis turi žymę kaip ir karbo korpusas .Surask jas ir sustatyk
Tereikia tik labai norėti...
O, gera info, dekui! Na misinys manau tinkamai pasimatuoja tik su tam tikrais prietaisais kuriu as aisku neturiu:) Tik jauciu kad bakas tusteja konkreciai kai rodykle perkopia 80km/t riba cia jau turbut ne misinys kaltasArturas wrote:Mišinys tamstos gali būti ir geras. Iš žvakių apie mišinį galima spręst tik tada, kai variklis kurį laiką padirbęs pakankamai aukštais apsisukimais iškarto užgęsinamas. Jeigu variklis padirba tuščia eiga - žvakės greitai apsineša suodžiais.
Vasara baiges. Nors ruduo ir lepina gerais orais, bet as nusprendziau sezona jau baigti. Darbu sarasas pries kita sezona nemenkas, o norai dar didesni, tad tenka raitytis rankoves ir kibti i darbus.
Visu pirma tai aisku teko isigyt kita transporto priemone kad butu su kuo vazinet kol vabaliukas stoves garaze. Bet markes neisdaviau ir isigijau kita VW
Tai gi, vabalas mano jau garaze ziemos darbam. Nusprendziau pradet nuo salono, nes ten daugiausia galiu padaryt pats ir lesu maziausiai reikes...
Siandienos atlikti darbai:
- Ismontuotas salonas. Visos sedynes ir galiniai sienu dangciai. Liko issiimt is dureliu.
- Ismontuota audio aparatura.
- Nuimti apsaugos dirzai, bei galines sedynes skersinis su dangciais.
- Nuimti sienu apmusalai (abu slenksciai bei priekyje)
- Isimta dugno gumine danga
- Isimtas akumuliatorius
- Bendra apzvalga ir galvos sukimas nuo ko pradet...
Lengviau butu buve pasakyt, kad isemiau viska kas lengvai issieme
Jau anksciau buvau pastebejes, kad dugne isisuko rudys is vidaus. Turbut praeitos ziemos padariniai. Sniegas, nespejes isdziuti salonas ir po gumine vidaus danga aisku uzderejo rudys. Tai mano tikslas butu apdoroti tas rudis, bei kiek imanoma izoliuot vabalo kebula su garso izoliacija is vidaus. Bet is pradziu reikia iveikt rudis.
Jos pakolkas tik pavirsutines ir manau kad emiausi darbo paciu laiku... Nuotraukose matosi bendras vaizdas. Didziaja dali dugno dengia smalos+juros putos+ bitumo izoliacinis sluoksnis. Deja, dengia ne taip gerai, kad po juo nerudytu. Kadangi skarda rafinuota tai izoliacija nebuvo tinkamai ispausta i griovelius ir juose susikaupes vaduo padare savo. Nors pries pradedant gramdyt ta izoliacija ne taip viskas baisiai ir atrode.
Labiausiai rudys isismagino po akumuliatorium. Viena pagrindiniu priezasciu tai kad keleiviai galineje sedyneje dazniausiai sedi gi butent virs akumo ir vandens bei sniego ten daugiausiai nuo batu prisikaupia. Akumuliatorius mano naujas ir skystis is jo neisbeges. Kairej pusej atrodo kur kas geriau, bet ten vis dar viska dengia izoliacine medziaga, bus matyt ka rasiu ja nuemes...
Visu pirma tai aisku teko isigyt kita transporto priemone kad butu su kuo vazinet kol vabaliukas stoves garaze. Bet markes neisdaviau ir isigijau kita VW
Tai gi, vabalas mano jau garaze ziemos darbam. Nusprendziau pradet nuo salono, nes ten daugiausia galiu padaryt pats ir lesu maziausiai reikes...
Siandienos atlikti darbai:
- Ismontuotas salonas. Visos sedynes ir galiniai sienu dangciai. Liko issiimt is dureliu.
- Ismontuota audio aparatura.
- Nuimti apsaugos dirzai, bei galines sedynes skersinis su dangciais.
- Nuimti sienu apmusalai (abu slenksciai bei priekyje)
- Isimta dugno gumine danga
- Isimtas akumuliatorius
- Bendra apzvalga ir galvos sukimas nuo ko pradet...
Lengviau butu buve pasakyt, kad isemiau viska kas lengvai issieme
Jau anksciau buvau pastebejes, kad dugne isisuko rudys is vidaus. Turbut praeitos ziemos padariniai. Sniegas, nespejes isdziuti salonas ir po gumine vidaus danga aisku uzderejo rudys. Tai mano tikslas butu apdoroti tas rudis, bei kiek imanoma izoliuot vabalo kebula su garso izoliacija is vidaus. Bet is pradziu reikia iveikt rudis.
Jos pakolkas tik pavirsutines ir manau kad emiausi darbo paciu laiku... Nuotraukose matosi bendras vaizdas. Didziaja dali dugno dengia smalos+juros putos+ bitumo izoliacinis sluoksnis. Deja, dengia ne taip gerai, kad po juo nerudytu. Kadangi skarda rafinuota tai izoliacija nebuvo tinkamai ispausta i griovelius ir juose susikaupes vaduo padare savo. Nors pries pradedant gramdyt ta izoliacija ne taip viskas baisiai ir atrode.
Labiausiai rudys isismagino po akumuliatorium. Viena pagrindiniu priezasciu tai kad keleiviai galineje sedyneje dazniausiai sedi gi butent virs akumo ir vandens bei sniego ten daugiausiai nuo batu prisikaupia. Akumuliatorius mano naujas ir skystis is jo neisbeges. Kairej pusej atrodo kur kas geriau, bet ten vis dar viska dengia izoliacine medziaga, bus matyt ka rasiu ja nuemes...
Siaip galiu pasidziaugti kad slenksciai atrodo nepriekaistingai! Norisi palaikyt masinos bleku tokia bukle kad nereiktu virint, nes to pats negaleciau atlikt kokybiskai.
Tvarkymo darbus pradejau ties desiniu galiniu ketvirtadaliu dugno. Nukaisiau izoliacija. Pasirode kiek istikruju ji "grazumo" slepe. Manu ir likusias grindis visiskai islaisvint nuo izoliacijos kad sutvarkyt visur kur reikia.
Nuotraukose matosi viskas ir nera cia ko perdaug pasakot. Teko pasidarbuot truputi su placiu atsuktuvu, bei atbukusiu kaltu. Toliau nezinau ka daryt, ar nusikaist visa dugna pirma ar taip po ketvirti ir tvarkyt. Gal kaisiu viska ir tada bus matyt kiek darbo teks toliau idet...
Gremziant ta smala nuo dugno kilo klausimas ar smala istiesu tinkamas pavirsiaus apsaugojimas nuo rudyjimo. Jei taip, tai tada kai viska baigsiu tvarkyt galeciau ir vel viska isklot smalos sluoksniu. Kazi ar tai gera ideja???? Gal kas turit tame praktikos? Pas mane dugno izoliacija originali, Tai jei oriiginaliai fabrike su smala izoliolacija prie dugno klijuodavo tai galetu ir is naujo pamegint. Naujos dugno izoliacijos dar nesu issirinkes tad nezinau ka klosiu, bus matyt ateiti...
Tvarkymo darbus pradejau ties desiniu galiniu ketvirtadaliu dugno. Nukaisiau izoliacija. Pasirode kiek istikruju ji "grazumo" slepe. Manu ir likusias grindis visiskai islaisvint nuo izoliacijos kad sutvarkyt visur kur reikia.
Nuotraukose matosi viskas ir nera cia ko perdaug pasakot. Teko pasidarbuot truputi su placiu atsuktuvu, bei atbukusiu kaltu. Toliau nezinau ka daryt, ar nusikaist visa dugna pirma ar taip po ketvirti ir tvarkyt. Gal kaisiu viska ir tada bus matyt kiek darbo teks toliau idet...
Gremziant ta smala nuo dugno kilo klausimas ar smala istiesu tinkamas pavirsiaus apsaugojimas nuo rudyjimo. Jei taip, tai tada kai viska baigsiu tvarkyt galeciau ir vel viska isklot smalos sluoksniu. Kazi ar tai gera ideja???? Gal kas turit tame praktikos? Pas mane dugno izoliacija originali, Tai jei oriiginaliai fabrike su smala izoliolacija prie dugno klijuodavo tai galetu ir is naujo pamegint. Naujos dugno izoliacijos dar nesu issirinkes tad nezinau ka klosiu, bus matyt ateiti...
Paskutinej nuotraukoj auksciau matosi kur smala nebuvo prispausta pakankamai prie dugno ir groveliuose isiveise rudys.
Nukaises pirma ketvirti pameginau ir rudys pagremzti su geleziniu sepeciu (su drele), rezultatas buvo neblogas. Aisku gal tobuliau butu su smeliapute bet tam neturiu galimybiu savo garaze. Tad gremsiu rankom kiek galesiu. Kampai manau bus sudetingiausia.
Pora nuotrauku koks rezultatas. Paskutinej matosi kiek rudys isisedusios kaikuriose vietose.
Nukaises pirma ketvirti pameginau ir rudys pagremzti su geleziniu sepeciu (su drele), rezultatas buvo neblogas. Aisku gal tobuliau butu su smeliapute bet tam neturiu galimybiu savo garaze. Tad gremsiu rankom kiek galesiu. Kampai manau bus sudetingiausia.
Pora nuotrauku koks rezultatas. Paskutinej matosi kiek rudys isisedusios kaikuriose vietose.
Dabar klausimai :
1. koks butu tinkamiausias veiksmas po izoliacijos nugremzimo? Meginti nuvalyti smalos likucius su kokiu tirpikliu, nuriebalinit?
2. Ar yra geresniu variantu rudim nuvalyt apart gelezinio sepecio ir aukstu apsuku? gal pirma panaudot chemija? Siaip sepetys nugremze iki blizgancio pavirsiaus, tik problema su sunkiau prieinamom vietom.
Na klausimu turiu nemazai, bet klausiu to kas aktualiausia dabar, o kiti palauks savo eiles.
Jei turit kokiu pastabu darbam i prieki, tai sakykit kad ko nepriliurlinciau...
1. koks butu tinkamiausias veiksmas po izoliacijos nugremzimo? Meginti nuvalyti smalos likucius su kokiu tirpikliu, nuriebalinit?
2. Ar yra geresniu variantu rudim nuvalyt apart gelezinio sepecio ir aukstu apsuku? gal pirma panaudot chemija? Siaip sepetys nugremze iki blizgancio pavirsiaus, tik problema su sunkiau prieinamom vietom.
Na klausimu turiu nemazai, bet klausiu to kas aktualiausia dabar, o kiti palauks savo eiles.
Jei turit kokiu pastabu darbam i prieki, tai sakykit kad ko nepriliurlinciau...
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Ka darysiu su priekine panele dar nesu visiskai apsisprendes. Noretusi ja apsitraukt oda, bet tai nuspresiu kai pertraukinesiu sedynes ir likusi salona. Pakolkas jos neardysiu tik slifuojant apdengsiu kad dulkiu neprilystu i visus galus...Tomvabalis wrote:Sveiki, siulau nuimti priekinę panelę kad nepridulkėtų.
Einu toliau gremzt dugno izoliacijos
1. Smalą valo bet koks tirpiklis, vienas aktyviausių yra benzinas, tačiau benzinas yra kenksmingas ir norint jį naudoti, reikia dirbti įsijungus ventiliatorių, bet geriausia dirbti lauke.scardeep wrote:Dabar klausimai :
1. koks butu tinkamiausias veiksmas po izoliacijos nugremzimo? Meginti nuvalyti smalos likucius su kokiu tirpikliu, nuriebalinit?
2. Ar yra geresniu variantu rudim nuvalyt apart gelezinio sepecio ir aukstu apsuku? gal pirma panaudot chemija? Siaip sepetys nugremze iki blizgancio pavirsiaus, tik problema su sunkiau prieinamom vietom.
Na klausimu turiu nemazai, bet klausiu to kas aktualiausia dabar, o kiti palauks savo eiles.
Jei turit kokiu pastabu darbam i prieki, tai sakykit kad ko nepriliurlinciau...
2. Cheminis rūdžių valymas egzistuoja, bet jis mažai efektyvus, todėl rūdis geriausia valyti švitriniu popieriumi, šepečiais arba smėliasrove.
Smeliasrove paranku valyti tik tuomet, kai automobilis visiškai išardytas, nes dėl didelio slėgio, smėlio dulkės viską užteršia ir po to išvalyti automobilį būna labai sunku.
Belieka senas rūdžių valymo metodas, kokį tu dabar ir naudoji, ką nors efektingesnio sunku ką ir pasiūlyti.