Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Saulius
Posts: 504
Joined: 2007 Sep 02 Sun, 16:25
Location: Kaunietis

Post by Saulius »

... :D :D :D saunuolis Sigi,turi jumoro jausma!!!
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Na dar viena smulkmena isigyta (matyt paskutine, kiek gi galima...), labai jau naudingas dalykas kiekvienam vabalui.
Bandysiu pajungti kai busiu prie vabalo.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

noriu siokia tokia diskusija issaukti...del dugno perdazymo darbu.
is seniau jau susidariau nuomone, jog:
epoksidinis gruntas, dazai, dinitrol graviteksas 445.

Taciau buvau nuvaziaves i dinitroli, jie ispeike 445 graviteksa, nes jis sukieteja, ji jie naudoja tik isoriniams darbams, aptepa sparno krastus...
Kai jis sukieteja, nuo vibracijos ir siaip visokio judejimo jis itrunka ir tada dregme kaupiasi tuose itrukimuose...
Liepe naudoti DINITROL 479, jis tepamas teptuku, kas labai patogu man.
Jis islieka minskstas ir del to netrukineja.

Beto tas pats ir epoksidiniam gruntui, jis labai sukieteja ir buna kad plysineja... Siaip jis aisku geras, patikino, bet jo sako jau nebenaudoja...
Tiesa, kur jo nusipirkti ir kokio gamintojo gero?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Pasiskaičiau kitame forume, ten taip pat kažkas mini, kad minėtas graviteksas sukietėja ir nuo akmenukų skeldėja. Tada belieka pasitikėti tik ''Dinitrol'' atstovais ir pirkti kitą jų siūlomą variantą.
Graviteksą visumoje, kaip ir visus dažus geriau purkšti, nes danga tada pasidengia tolygiai.

Epoksidinis gruntas neturi savyje jokių porų ir visai nepraleidžia oro ir drėgmės, bei turi gerą sukibimą. Dengti geriausia tokiu sluoksniu, kokį nurodo gamintojas, nes bet kokie dažai padengti storu sluoksniu, vėliau skeldėja ir plyšeliuose greitai rūdija.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Technologija tokia (kaip aiskino) ispradziu dugnas lengvu labai sluoksniu apipurskiamas DINITROL ML, jis labai skvarbus ir sulenda visur i plysius (mikro), tada tepamas DINITROL 479, su teptuku mano atveju, po to dar ant virsaus galima apipursksti DINITROL 482 irgi lengvu sluoksniu...

Tai taip ir bandysiu daryti, tik abejoju del dinitrol ml, nes jis ypatingai skvarbus, o dinitrol 479 yra labai tirstas, ant tirsto galima purksti Dinitrol 482, jis skystesnis, o ne atvirksciai. Tai tas pats turetu galioti ir ML.
Nors siaip ML yra vidiniams darbams, pvz durims ispurksti...

Del gravitekso, tai tikrai patikino, kad jis netinkamas ir as suabejojau juo, nes negali ju laboratorijos ir visa patirtis taip klysti, dugnui jie jo nenaudoja...

Taip pat isbandysiu DINITROL 77B antikorozine danga, naudoti po masinos kilimeliais, nes ten kaupiasi daug dregmes...

Dar ju rudziu suriseja reiktu isbandyti, tik neaisku kaip jis sureaguos su epoksidiniu gruntu :).
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

klausimelis, kuro filtras yra koks nors vabale?
reikia pakeisti tada man ji...:)
durnas klausimas.
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

kiek žinau, vienas tinklelis yra kuro bake, kitas - benzino siurblyje, bet jie tik valomi. Norint keisti, galima įsistatyti
papildomai :D.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Rimgaudas teisus, metaliniai tinkliukai yra įdėti benzino pompose ir juos retsykiais reikia išvalyti. Daugiau filtruojančių tinkliukų Vabale nėra, dėl to papildomas kuro filtras visai nepakenktų. Tik šalia variklio ankštoka ir mažoka vietos, netingint kuro filtrą galima patalpinti po Vabalu, tai yra šalia pavarų dėžės. Tuomet variklio skyriuje filtras neužims vietos ir čia bus erdviau.

Antikorozija.
Labai pasitikėti įvairių dažų gamintojais neverta, nes prieš dešimtmetį ''AutoBild'' žurnalas išbandė įvairiausių gamintojų antikorozines dangas, skirtas uždaroms ertmėms. Buvo išbandyta apie 20 gamintojų. Po eksperimento vienas žymiausių pasaulio autopriežiūros medžiagų gamintojų (prekiaujantis taip pat ir Lietuvoje) atsidūrė paskutinėje vietoje, nes prekiavo visiškai neišbandyta ir bet kaip pagaminta antikorozine danga :(.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

na siaip klausimelis.

O ar labai sudetinga atskirti vabalo kebula nuo dugno?
Esu mates video, dar Lenkijoje teko pasidarbuoti, bet tai nelabai skaitosi, nes anas vabalas buvo be variklio ir vidaus, tad buvo nesudetinga...
Praktiskai idomu. Ar surankiosiu poto laidus ar dar kokie niunsai iskils...
Kokios gresmes atskiriant? Sudedant?

Pamasciau katik, jog perdazymo kokybe zymiai butu geresne tokiu atveju...
Jau greit pradesiu darbus...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Atskirinėti dugną nuo kėbulo tikrai neverta, nes Vabalas yra palyginus jaunas ir gerame stovyje. Paprastai atskirinėjama kai viskas būna gerokai supuvę, viską reikia lopyti ir reikia keisti slenksčius. Ardyti yra nesunku, bet kai reikia sudėti, tada iškyla visokių nenumatytų ir papildomų darbų.
Trumpai tariant ardyti tikrai nereikia, o kad lengviau būtų valyti ir dažyti dugną, Vabalą galima paversti ant šono parėmus į ratą. Kad nenuslystu, pagrindą reikia gerai iššluoti.
Šlifuojant surūdijusias vietas, darbo dienos pabaigoje nušlifuotas vietas reikia iškart gruntuoti, nes per naktį paviršius kaip mat apsitraukia naujomis rūdimis.
Manau viso dugno sutvarkymas vienam žmogui gali trukti apie dvi dienas, o jei sudėti rudžių surišėjo reakciją, grunto, dažų ir gravitekso purškimą, tai viskas truktų ir visą savaitę.
Rūdims šlifuoti labiausiai tinka trumpaplaukiai apvalūs metaliniai šepečiai, kurie įsideda į elektrinį grąžtą. Be įprasto metalinio šepečio gilesnėms ir sunkiai prieinamoms vietoms nušveisti, gerai būtų turėti dar ir nedidelio dydžio metalinį šepetį.
Švitrinis popierius rūdis šveičia gerai, bet jis nuvalo tik metalo paviršių, o rūdžių išėstas duobutes ir sunkiai prieinamas vietas geriau gali išvalyti tik šepečiai.
Post Reply