Maniškis galiūnas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Sigitas

Post by Sigitas »

gali daryti ir paprasciau,nieko nenukelinek,tik pjauk supuvusi metala ir virink nauja,po truputi viska atstatysi ir be dideliu investiciju.Nieko baisaus tu nepamatei ir neimk i galva, kas siulo viska mesti.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Virinti slenksčius su dugnu žinoma įmanoma, bet gaila Vabalo, praras savo autentišką žavesį. Štai minėtas estas palikimą gavo su suvirintu dugnu, tai vaizdelis ne iš geriausių:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... c&start=15
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Na va , tai tikriausiai po truputuka ir progresuosiu, bus varzovas Dano Lego vabalui :] Visas is mazu dalelyciu suklijuotas ;]
Tik va reikia koki lauzyna susirast ir skardu nuo kokiu skalbimo masinu ar kriaukliu.

Tik va klausimelis islieka, pradzioje slenksciai, ar skardos ? ar dzin ?
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Sigis wrote:Virinti slenksčius su dugnu žinoma įmanoma, bet gaila Vabalo, praras savo autentišką žavesį. Štai minėtas estas palikimą gavo su suvirintu dugnu, tai vaizdelis ne iš geriausių:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... c&start=15
Ech, kad tokias dirbtuves man apturejus :]
O slenkciu su kebulu jokiais budais nezadu suvirint, vis delto sau darau ir jei pridirbsiu, kito remonto metu pats ta mesla ir srebsiu :]
Sigitas

Post by Sigitas »

Sigis wrote:Virinti slenksčius su dugnu žinoma įmanoma, bet gaila Vabalo, praras savo autentišką žavesį. Štai minėtas estas palikimą gavo su suvirintu dugnu, tai vaizdelis ne iš geriausių:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... c&start=15
Gal autentiskumo ie nera,bet nera ir nieko super baisaus.O galutinis eto variantas visai nieko...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

dar vienas jau mano tikrai klaustas klausimas, kurio atsakymo nebesugebu atrasti...

Kuo reiktu isskalauti ar kaip kitaip apsaugoti nuo rudziu slenkciu vidu pries juos ivirinant ?
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Justinas wrote:dar vienas jau mano tikrai klaustas klausimas, kurio atsakymo nebesugebu atrasti...
Kuo reiktu isskalauti ar kaip kitaip apsaugoti nuo rudziu slenkciu vidu pries juos ivirinant ?
Manau i si klausima atsakyma rasti bus nelengva... :?

Galima profilaktiskai ipurksti kokio ML'o, vasko, surisejo, grunto ir t.t.
Bet is esmes karstis slenksciuose didziulis ir viskas is ten isvarves, isdzius, sudegs...
Manau nuo rudziu gali apsaugoti tik slenksciu nenaudojimas, vazinejimas siltu oro metu ir sklendziu nejudinimas :).
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Tai neišsprendžiama problema. Naujų skardų gamintojai paviršių fosfatuoja (juoda danga), kad jos toliau nerūdytų, bet žinoma to mažoka, būtų gerai patikimesnė danga. Vidinių erdvių nudažyti neįmanoma, todėl vidines erdves apipurškia vašku arba kai kas liaudiškai - naudotu variklio tepalu. Tačiau Vabalo slenksčių purkšti negalima, nes viduje esantis šiluminis vamzdis stipriai kaista ir vaškas, o tuo labiau tepalas ims skleisti stiprų kvapą. Todėl belieka keli variantai - gamintis juos iš nerūdijančio plieno; prieš privirinant slenksčius nucinkuoti; trečias variantas - kol slenksčiai neprivirinti, užkimšus visas skyles ir pripylus puslitrį grunto, slenkstį ilgai pavartyti, o likučius išpilti. Tačiau šis variantas blogas tuo, kad vėliau virinant, virinimo taškuose gruntas vistiek sudegs.
Išeitis paprasta, nieko nedaryti. Dėl įkaitusių pečiaus vamzdžių slenksčiuose žiemą kaupiasi drėgmė, bet žiemą mes Vabalais nevažinėjame, todėl gamyklinio fosfatavimo turėtų užtekti.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Gal siek tiek ne taip supratau klausima ir pries tai nesimate Sigito atsakymo, matesi tekstas "test", mano atsakymas beveik adekvatus, tad manau mano siuos du pasireiskimus galima butu istrinti :)

Tik pridedant pasiulyciau ipurksti su kompresoriumi pvz Dinitrol ML'o su spec antgaliu, dinitrol centro darbuotojai pragreza skylutes slenksciuose, duryse ir t.t. pripurskia sio preparato i vidu, perteklius tiesiog isbega lauk, aisku naujos masinos ne oru ausinamos ir slenksciai nekaista, bet ju nenaudojant pagal paskirti efektas tikrai bus...

Dinitrol darbuotojai turi kiekvienam modeliui schemas, kur ko purksti ir t.t., tik deja neradau pas juos Vabalo schemos, kaip jie siulytu apsaugoti nuo korozijos ji? :).
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Aiskumele. gaila ,kad cia nieko doro nepadarysi, na bet bent ML tikrai isskalausiu... vis geriau nei nieko :]
Post Reply