VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Šiandien garaže nustatė kodėl gi nevažiavo busas daugiau 85km/h, maždaug prie tokių apsukų kompiuteris nesuprasdamas kas darosi įjungdavo "limp mode". Ogi todėl, kad turbinos valdymas neveikė ir visada pūtė maksimalų slėgį, 1,47bar vietoj maždaug 0,6bar. Trauka visgi buvo nuostabi. Dabar atgaivintas valdymas, prisuktas slėgis iki maždaug 0,7bar. "Limp mode" nebėra, motoras be problemų sukasi iki ribotuvo. Deja tas ribotuvas įsijungia prie 4250 apsukų kas yra tik 135km/h. Suksiu galvą ateity kaip pagreitinti greičių dėžę. Variantų yra, tik kad reiks kapeikų nemažai pasitaupyt. Variklio tobulinimo darbai taip pat įplanuoti. Baisiai patiko kaip važiavo. Nors dabar irgi neblogai važiuoja.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

tai gali atsisukti iki 1,1-1,2bar turbina laikys drasiai su tokiu slegiu
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Buvau dingęs porai savaičių - dariau pirmąjį normalų "test drive". Suvirškinęs visus įspūdžius ir foto, bei atrinkęs bent kelias tinkamas aprašysiu išsamiau, taip pat pateiksiu kelis skaičius, kas bent man ruošiantis kelionei būtų buvę naudinga žinoti. O kol kas pradžiai atspėkit kur buvau :)
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

I Norge gal keleis?
TT
Posts: 64
Joined: 2012 Aug 04 Sat, 11:02

Post by TT »

Kiek galingesnis variklis su visu papildomu valdymu "suteikė" rūpesčių kelionėje?
Nes aš esu už tradicinius, gamykloje įmontuojamus variklius, lėtas keliavimas suteikia pusę žavesio :D . Na kalnuose tas netinka. Bet 1.6 TD turėtų užtekti galios.
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Taip, keliavom po Norvegija.
Kas del keliones metu istikusiu bedu tai TDI vartotojams su savim patarciau veziotis diagnostika. Dar neisvaziavus i kelione varikis nustojo veikes ir kadangi visur elektronika tai tik issikvietus drauga i pagalba nustatem kad gedimas - alkuninio padeties daviklis. Kita ryta nupirktas minetas daviklis ir is namu (anglijoje) i kelione isvaziuota veluojant apie 16 valandu. O keliones draugai tuo metu jau lauke Kylio uoste. Dar vienas gedimas istikes jau norvegijos kalnuose - sprogusi oro slanga prie isiurbimo kolektoriaus. Cia isgelbejo izoliacija, dar ir dabar laiko.
TDI galios pakako bet kuria pavara vaziuoti i bet kokia ikalne. Labai dziaugiausi kad pasikeiciau varikli nes su senuoju butume prazuve. Nera apsoliuciai jokio zavesio keliauti letai. Ir noriu pabrezti kad del greiciu dezes perdavimo santykiu masinos maksimalus greitis nepasikeite bet atsirado jegos. Maksimalus saugus greitis norvegijoje su sita masina manau koks 70km/h bet yra labai gerai kai niekas taves nestumia nes esi letas ikalneje. Komfortiskas greitis autostradoje yra apie 90km/h prie tokio zmones priekyje ir gale dar gali susikalbeti. O visiskas maksimumas ribojamas ribotuvo yra apie 140km/h pasiektas vokietijoje kai norejau kazka aplenkti.

Foto vis dar neatrinkau, bet pazadu ideti veliau.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

Nu jo, smagei turejai cia apkeliaut viska, o koks kodas tavo dezes kad ir 140 istrauki :) pas manes jau prie 90 visokiu garsu pilna, kad nelabai eina normaliai susikalbeti su sedinciais gale :(
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Dėžės kodo nežinau, bet kada vėliau pažiūrėsiu. Dabar kažkaip norisi atostogų nuo atostogų bei tos mašinos. Pailsėjęs vėl kibsiu į darbus prie buso, nes iškilo didelis sąrašas dalykų ką reikia suremontuoti ar patobulinti.

1. Kelionės maršrutas (apytiksliai).

Nuvažiuota 6255km. Suvartota 531l dyzelino. Visos kelionės kuro suvartojimo vidurkis 8.5l/100km Ai dar plius 3 litrai tepalo, kuris išvarvėjo pro kažkur ir galinis dangtis atrodo kaip meno kūrinys nutapytas mažais tepalo lašeliais.

Kelionės išlaidos pagrinde buvo kuras ir keltai žinoma iš salos į žemyną na ir iš Danijos į Norvegiją. Po to pačioje Norvegijoje irgi teko keltis, nes kelias karts nuo karto nutrūkdavo ir reikdavo persikelt vietinės reikšmės keltu, kuris dažniausiai kainuodavo apie 150-200nok už visą ekipažą (skaičiuojama mašina su vairuotoju plius keleiviai). Dar teko ir už kelius ar tunelius susimokėti keletą kartų vėl 15-40nok už punktą.
Maisto nusipirkome Vokietijoje. Jo pakako dviems savaitėms, tad Norvegijoje kur viskas gerokai brangiau nieko nepirkome. Nakvojome pakelėse esančiose aikštelėse. Maistą gaminomės ryte ir vakare kemperio virtuvėlėje. Vandens pasipildydavome ir nusiprausdavome pakeliui kempinguose. Kartais tai nieko nekainuodavo, kartais tekdavo sumokėti 10-20nok už žmogų. Visas kelionės biudžetas 7300lt. Keliavome keturiese tai ne taip skaudžiai ir gavosi.
Norvegijoje keliavome lėtai, vingiuotas ir siauras kelias neleidžia keliauti greitai. Per dieną nuvažiuodavome vos po pora trejeta šimtų kilometrų. Kelionės maršrutas sudėliotas taip, kad kasdien aplankytume bent po vieną lankytiną vietą: akmenį, fiordą, krioklį ar kokį miestą.Žinoma teko kai ko atsisakyti, nes neįsivaizdavome kad keliausime taip lėtai. Pakeliui sutikome daug lietuvių, aplankėme keletą ten gyvenančių draugų.

2. Na ir dar kelios foto.
3. Nakvynės vieta (apie 900m aukštis).
4. Apžvalgos aikštelė šalia Geiranger (1500m aukštis).
5. Kempinge sustojom vandens.
6. Begaliniai ir nusibosti spėję tuneliai.
7. Čempionų pusryčiai.
8. Kjeragbolten. Akmuo įstrigęs tarp uolų maždaug kilometro virš jūros lygio aukštyje. Po mano kojomis akmuo, o po juo - jūros lygis.
9. Preikestolen. Uola suformuota besitraukiant ledynui, stati ir atsikišusi virš 600m virš jūros lygio.
10. Vaizdas vakare prie Jolstravatnet ežero. Šalia aikštelėje ir nakvojome.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
TT
Posts: 64
Joined: 2012 Aug 04 Sat, 11:02

Post by TT »

Šauni kelionė, norėčiau sužinoti ar tokio tipo kemperyje patogu keliauti 4 asm? Koks vidaus mikroklimatas pakėlus stogo palapinę miegant naktį, pučiant vėjui, lyjant? Svarstau apie pakeliamo ir stacionaraus stogo privalumus ir trūkumus.
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Na keliauti tikrai nėra nepatogu. Gal šiek tiek daiktų per daug turėjom, tada tekdavo kas vakarą perkraustyt viską iš bagažinės į priekį, kad ištiesti lovą. O ryte viską atgal, bet greitai atidirbom techniką ir viskas buvo ok. Kelionės metu tikėjausi šaltesnio oro ir jam buvau pasiruošęs. Nusipirkti mandri miegmaišiai atvirai pasakius buvo man net per šilti. Tačiau žmona vis tiek papildomą antklodę dar klojosi, ech tos moterys :) Sakyčiau keturių žmonių šilumos pakako nesušalti.
Kas dėl "pop-top vs. hi-top" tai vienareikšmiškai laimi pakeliamas stogas. Argumentai:
1. Keltuose galima plaukti kartu su lengvosiomis, tai yra daug pigiau.
2. Dažnai užsienyje didesnių miestų centruose yra stygius arba reikia gerai paieškoti atviro parkavimo aikštelių. Maniškis kartais telpa ir daugiaukštėj.
3. Teko girdėti kad važiuojant aukštas stogas dar labiau renka šoninio vėjo gūsius.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Post Reply