VW gamykloje kadaise įrengta begalės bandymų, skaičiavimų ir matavimų stendų.
Rinkinys nuotraukų darytų 1973 metais.
1-2. Matavimo stendas skirtas kėbulo matmenų fiksavimui, geometriniam skaičiavimui ir duomenų perkėlimui į brėžinius.
3. Kompiuteryje užfiksuotų geometrinių duomenų perkėlimas į brėžinius.
4. "Crash test" matavimo duomenų stendas.
5. Pakabos vibravimo ir matavimo stendas.
6. Oro aptakumo matavimai aerodinaminiame vamzdyje.
7. "Crash test" matavimo duomenų stendas ir bandymai.
Paimta iš: http://commons.wikimedia.org/
Įdomios nuotraukos
1. Variklių bandymų testai.
2. Elektroninių skaičiavo mašinų ir duomenų kaupimo salė.
3. Įtaisas panašus į vairavimo įgūdžių tobulinimo įrenginį.
Paimta iš: http://commons.wikimedia.org/
2. Elektroninių skaičiavo mašinų ir duomenų kaupimo salė.
3. Įtaisas panašus į vairavimo įgūdžių tobulinimo įrenginį.
Paimta iš: http://commons.wikimedia.org/
Wolfsburgo miesto istorijos puslapiai.
Antrojo pasaulinio karo metu VW gamykla ir apylinkės intensyviai bombarduotos, 1943-1944 metų laikotarpiu, britų ir amerikiečių bombonešiai numetė tūkstančius bombų. Bombų likučiai ar nesprogusios bombos dažnai randamos iki šių dienų. Štai prieš metus Wolfsburge rasta 250 kilogramus sverianti, nesprogusi aviacinė bomba. Į įvykio vietą atvyko didžiulės saugumo tarnybos - policija, gaisrininkai, medikai, išminuotojai. Iš gamyklos ir netoli esančio gyvenamojo rajono evakuota 1200 žmonių. Bomba ir joje esantys du sprogdikliai deaktyvuoti.
Plačiau apie tai vokiečių kalba, 2012 metų straipsnis:
http://www.waz-online.de/Wolfsburg/Wolf ... iegerbombe
2013 metais rastos dar dvi bombos:
http://www.wolfsburger-nachrichten.de/l ... 67726.html
Antrojo pasaulinio karo metu VW gamykla ir apylinkės intensyviai bombarduotos, 1943-1944 metų laikotarpiu, britų ir amerikiečių bombonešiai numetė tūkstančius bombų. Bombų likučiai ar nesprogusios bombos dažnai randamos iki šių dienų. Štai prieš metus Wolfsburge rasta 250 kilogramus sverianti, nesprogusi aviacinė bomba. Į įvykio vietą atvyko didžiulės saugumo tarnybos - policija, gaisrininkai, medikai, išminuotojai. Iš gamyklos ir netoli esančio gyvenamojo rajono evakuota 1200 žmonių. Bomba ir joje esantys du sprogdikliai deaktyvuoti.
Plačiau apie tai vokiečių kalba, 2012 metų straipsnis:
http://www.waz-online.de/Wolfsburg/Wolf ... iegerbombe
2013 metais rastos dar dvi bombos:
http://www.wolfsburger-nachrichten.de/l ... 67726.html
Tęsiant Volfsburgo karo meto, tuo metu vadintu Stadt des KdF-Wagens miesto istoriją.
Siekiant sunaikinti VW gamyklą 1943 metais prasidėjo britų-amerikiečių aviacijos antskrydžiai, išmesta tūkstančiai aviacinių bombų, tam naudotos net 900 kilogramų sveriančios bombos, bombarduojama iš 6000-8000 metrų aukščio. To meto gamykloje dirbo 17.500 darbininkų. Aukos - šimtai žuvusiųjų ir sužeistų.
1. Amerikiečių nuotrauka daryta 1944 m. birželio 26 dieną iš 8300 metrų aukščio. Žvalgybinė nuotrauka skirta ištirti gamyklai padarytą žalą.
2. Viena iš bombardavimo nuotraukų darytų 1944 metų vasarą.
3. 1944 metų rugpjūčio 5 dienos nuotrauka daryta bombardavimo metu.
4. Žvalgybinė nuotrauka - bombardavimo pasekmės. Daugybės antskrydžių metu sunaikinta du trečdaliai VW gamyklos.
Siekiant sunaikinti VW gamyklą 1943 metais prasidėjo britų-amerikiečių aviacijos antskrydžiai, išmesta tūkstančiai aviacinių bombų, tam naudotos net 900 kilogramų sveriančios bombos, bombarduojama iš 6000-8000 metrų aukščio. To meto gamykloje dirbo 17.500 darbininkų. Aukos - šimtai žuvusiųjų ir sužeistų.
1. Amerikiečių nuotrauka daryta 1944 m. birželio 26 dieną iš 8300 metrų aukščio. Žvalgybinė nuotrauka skirta ištirti gamyklai padarytą žalą.
2. Viena iš bombardavimo nuotraukų darytų 1944 metų vasarą.
3. 1944 metų rugpjūčio 5 dienos nuotrauka daryta bombardavimo metu.
4. Žvalgybinė nuotrauka - bombardavimo pasekmės. Daugybės antskrydžių metu sunaikinta du trečdaliai VW gamyklos.
Masiniai bombardavimai gamyklai padarė daug žalos, tačiau gerokai apgriautoje gamykloje gamyba greitai atsinaujindavo. Paskutinis bombardavimas vyko 1944 metų rugpjūčio 5 dieną, tačiau iki spalio mėnesio pagaminta dar 1380 automobilių, o iki 1945 metų sausio skaičius padidėjo iki 2030.
1-2. Gamyklos griuvėsių fragmentas ir ceche stovintys Typ 82.
3. Dar vienas griuvėsių fragmentas, aptvarkytas cechas ir čia stovintis Typ 82 E.
4. Nuotrauka daryta apie 1948 metus.
5. 1945 metų gegužis, VW gamyklos griuvėsių fragmentas.
6. 1949 metai, kai kurie cechai buvo atstatomi neiškarto.
7. Nuotrauka daryta apie 1950 metus. Šalia esančioje pievoje pokaryje auginti javai, o išlygintame ir apsėtame lauke vis tiek matosi kraterių žymės.
8. Gamyklos nuotrauka daryta apie 1955 metus, balti stogai žymi buvusias sugriautas vietas, o javų lauke vis dar išlikusios kraterių žymės.
1-2. Gamyklos griuvėsių fragmentas ir ceche stovintys Typ 82.
3. Dar vienas griuvėsių fragmentas, aptvarkytas cechas ir čia stovintis Typ 82 E.
4. Nuotrauka daryta apie 1948 metus.
5. 1945 metų gegužis, VW gamyklos griuvėsių fragmentas.
6. 1949 metai, kai kurie cechai buvo atstatomi neiškarto.
7. Nuotrauka daryta apie 1950 metus. Šalia esančioje pievoje pokaryje auginti javai, o išlygintame ir apsėtame lauke vis tiek matosi kraterių žymės.
8. Gamyklos nuotrauka daryta apie 1955 metus, balti stogai žymi buvusias sugriautas vietas, o javų lauke vis dar išlikusios kraterių žymės.
Dailus darbelis pavadinimu 2VDUBS, užsakytas reklamos agentūros, gimęs prieš metus Naujojoje Zelandijoje Oklande, pagamintas iš trijų Vabalų, apklijuotas chromine plėvele, tarnaujantis kaip reklama, o norintys jį gali ir išsinuomoti.
Autoriaus puslapis: https://www.facebook.com/vwstretch?directed_target_id=0
Autoriaus puslapis: https://www.facebook.com/vwstretch?directed_target_id=0