VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Šios dienos reportažas iš garažo. Nuveikta nemažai.
Variklis užpildytas tepalais, uždėtos visos trūkstamos žarnelės, pajungti visi variklio davikliai, turbo valdymas, primontuota oro srauto matuoklė, užsakyta nauja oro filtro dėžė (tilpsianti ertmėje už galinės lempos), išoperuoti trosai einantys iš priekio į galą ("padsoso" ir akseleratoriaus). Akseleratorius padarytas taip - žr foto žemiau. Vaizdas iš apačios, ten kur pasijungdavo trosas dabar atsistojo elektrinis golfo akseleratoriaus mechanizmas, pedalo eiga ir veikimu esu labai patenkintas (foto 1).

Primontavau sankabos daviklį, dar liko stabdžių (foto 2).

Na ir pabaigai kaip visad variklio skyriaus foto, kaip liko išeinant iš garažo :) (foto 3).

Ryt košmaras - laidai ir imobilaizerio operacija.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Reportažas iš garažo nekoks šiandien. Būna dienų kai nesiseka. Nenuveikta daug kaip planuota.
1. Kompiuteryje panaikintas imobilaizeris (ta mažyte mikroschema perrašyta).

2. Na ir gavau namų darbų. Per šį vakarą turiu sužymėti VISUS laidus tiek golfo laidyne (dešiniau) tiek transporterio laidyne (kairiau).

Ryt jau tikrai bandysim užvesti. Tiek nedaug beliko.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

1. Ankstyvas šeštadienio rytas prasidėjo garaže:

2. Laidynas paskleistas ant žemės ir atrūšiuoti vakar suindeksuoti laidai: akseleratoriaus pedalas, stabdžių, sankabos pedalų davikliai ir kruizo kontrolė nuvesti į priekį, valdymo blokas atsidūrė gale po sėdyne, visa kita variklio skyriuje. Iš senosios variklio valdymo laidų pynės neliko nieko, viską pakeitė nauji golfo laidai su originalia "pravodke" sujungti juodoje dėžutėje.
Oro filtras atsidūrė už galinės lempos ir buvo pajungtas į originalų paėmimą. Gerai kad nesimatys to pigaus "tiurlinginio" filtro. Vėliau gal rasiu ką nupirkti geriau, dabar tiesiog nieko neradau greitai kas tiktų pagal išmatavimus.

3. Viską sujungus laikinai lauke apie 16:30 pavyko išgirsti variklio darbą, tada viskas vėl buvo atjungta, ir prasidėjo laidyno gamyba. Vieni laidai buvo ilginami, kiti trumpinami, grupuojami ir parvedami gražiai apsukus izoliacine juosta. Apie 23:55 pavyko užkurti antrą kartą. Diagnostika nuskaičius klaidas išlindo tik dvi. Kaip pradžiai labai neblogai.
Testinis važiavimas baigėsi nuvažiavus vos 10 metrų. Nušovė turbinos žarna. Pakeitus sąvaržą ir uždėjus antrą kartą nušovė kitoje vietoje jau po 300m. Na ir po trečio testinio važiavimo busas jau mano kieme. Traukia neblogai, nors interkūleris dar nėra pajungtas ir neperprogramuotas valdymo blokas. Vaizdas "po dangčiu" kaip yra dabar.

Ryt jei geras oras laukia salono surinkimo ir valymosi darbai. Po to žadu šiek tiek pasivažinėti, o kitą savaitę tikiuosi tik šalinsim smulkmenas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Sekmadienį labai lijo, tad darbai nepasistūmėjo daug. Pavaliau saloną, aprinkau baldus. Pasivažinėjau. Išlindo bėdų, kurias teks šalinti. Trauka labai gera mieste. Bet vis išvažiavus į autostradą ir pakėlus greitį iki ~90, kompas įjungia "limp mode", dingsta trauka.

1. Vakar vakare busas vėl pristatytas į garažą tolimesniems darbams. Šiandien sumontuotas intercooler'is, pritaikytas berods nuo 4 kartos 1.8T golfo. Atsistojo ertmėje už galinio rato.

2. Taip pat paštu atkeliavo žaisliukas kuris leis mašinos kompiuteriui matyti mašinos greitį. Taip pat bandysiu sukonstruoti kruizo kontrolę.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Per trumpi vakarai, po darbo nieko nespėju nuveikti. Šiandien prisukau prie buso daugiau žaislų. Atėjo ilgai ir sunkiai ieškoti elektra valdomi dideli veidrodžiai. Dar pataikiau gauti tos pačios spalvos kaip autobusas. Aišku teks juos atnaujinti, bet čia vėliau, kai dažysiu buferį. Kol kas bus žymiai geriau nei tie senieji maskatuojantys, kurių nespėdavau reguliuoti (foto).

Labai gerai, nes pardavėjas taip pat pridėjo originalų laidyną abiejų durelių, tai nieko nereikės burti. Dar geriau yra tai, kad tam laidyne dar yra ir garsiakalbių, el. langų ir centrinio laidai. Nuskilo tame, kad viską galėsiu pajungti kaip originale. Ir kas kad langų mechanizmai ir centrinio varikliukai neoriginalūs, jei susižvejosiu ir juos, tai bus kur pajungt iš kart. Taip pat ir kitose durelėse įdėjau elektrinį lango mechanizmą. Viską sujungsiu manau dar šią savaitę. Dabar reikia susirasti nuotraukų, kur originaliai stovėjo mygtukai ir išpjauti skyles durelių apmušimuose.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
User avatar
Guolis
Posts: 249
Joined: 2010 Jun 05 Sat, 12:50
Location: Vilnius

Post by Guolis »

Pas man stovi tokie veidrodziai, stovi tik vienas mygtukas, ant vairuotojo dureliu galesiu nufotkinti.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Dirbau visą dieną, bet taip ir neįveikiau gyvatyno priekyje. Bet kažkiek pasistūmėjau (foto).

Sugebėjau sudėti ir pajungti naujai įsigytus laidus į dureles. Pajungiau elektrinių langų valdymo modulį ir dabar jau veikia. Pratempiau laidus kruizo kontrolei bet nespėjau pajungti, taip pat garso stiprintuvui, kuris atsidurs po galine sėdyne.

Virš intercooler'io išpjauta skylė orui, taip pat sukonstruota mini apsauga nuo purvo. Jei bus mažai bus prikonstruota daugiau.

Ryt tikiuosi nelis...
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Temai pagyvinti:

[youtube]I358Oi8bxYs[/youtube]

p.s. Atsiprašau už nešvarias kanopas ir murziną langą. Reportažas iš darbų eigos.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Tiesiog puiku :!:
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Reportažas iš garažo.
Po pusės metų kankinimosi pagaliau išsprendėm galinio rato ir slankiojančių durų konfliktą. Kaip žinia uždėjus plačius ir mažo ET ratus galinės durys neišvengiamai atsiremia į ratą, na ir prasidaro tiek, kad pralįsti gali tik kūdas žmogus. Daug kas forumuose pasakytų: "įšsiilgink U formos durų laikiklį ir viskas". Bet nėra taip paprasta. Dar ankstyvą pavasarį pailginus minėtą laikiklį paaiškėjo kad durys dabar išvis neužsidaro, tad laikinai buvo pastatytas originalus. Būtent tiek kiek naujasis laikiklis yra pailgintas reikia sutrumpinti bėgelį kuriuo jis važinėja. Būtent tuo šiandien ir buvo užsiimta.

1. Nupjaunamas ir atskiriamas bėgelio galas (stebėtojų tris kart daugiau negu darbininkų :) )
2. Štai kie skiriasi U formos laikikliai. Maniškis prailgintas 30mm.
3. Bėgio galas nuimtas. Bėgis sutrumpintas 30mm.
4. Suvirinta ir surinkta
5. Nepasakysi kad ir kas daryta.
6. Na ir durys pagaliau atsidaro!
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Post Reply