Pašnekesiai apie VW T3
-
- Posts: 151
- Joined: 2011 Dec 20 Tue, 11:46
- Location: Vilnius
Sveiki, as naujas forume. Galvoju pirkti T3 kasdieniniam naudojimui, t.y. kaip minivena, seimos masina, nes turiu 3 vaikus . Be to gyvensiu Vilniaus raj., nuosavas namas - teks ir priekaba kaip kada prisikabint ir tt.
Norejau paklausti ar kas nors is forumieciu vazinejat su T3 kaip su pagrindine masina, kasdien, jei taip kokie pastebejimai, uz , pries ir pan. Ar pakankamai patogu, ekonomiska, uztenka galios nu ir visokie tokie dalykai grynai praktinio naudojimo.
O gal atsisakyti sios idejos?..
Laukiu bet kokiu nuomoniu:)
Povilas
Norejau paklausti ar kas nors is forumieciu vazinejat su T3 kaip su pagrindine masina, kasdien, jei taip kokie pastebejimai, uz , pries ir pan. Ar pakankamai patogu, ekonomiska, uztenka galios nu ir visokie tokie dalykai grynai praktinio naudojimo.
O gal atsisakyti sios idejos?..
Laukiu bet kokiu nuomoniu:)
Povilas
Važinėju su T3 jau aštuntus metus. Nevengiu išvykti ir už Lietuvos ribų. Du kartus teko kirsti poliarinį ratą. Tai labai patvarus, ir kantrus automobilis.
Kaimynas jau dvi mašinas "suvažinėti" spėjo. O maniškis vis rieda. Tiesa, su juo jau nepalakstysi kaip su tdi golfu. Bet lygumose variklio galios pakaks traukti ir priekabai.
Vienas iš didelių busiko privalumų, tai erdvė. Jos tikrai daug. Mane dar džiugina vairavimas. Sėdėjimas ant priekinio tilto priduoda šarmo.
Dar vienas nenuginčijamas teigiamas T3 bruožas - paprastas, o prireikus - lengvai taisomas... kaip ir dauguma senųjų vw automobilių. Nors variklis patalpintas užpakalyje, tačiau priėjimas sakyčiau daugiau negu puikus.
Kuro ekonomijos per didelės nepajusi. Čia visgi autobusėlis. Aš su pakeliamu "Westfalia" stogu sukūrenu nuo 7 iki 10l. dyzelino/100km
Dažniausia ramiai važiuojant šiltuoju metų laiku vidurkis nesiekia 8l./100km
Rinkis busiką su 5 pavarų dėže ir 1.6TD varikliu. Jei rasi tvarkingai implantuotą 1.9TDI motorą - variantas irgi geras.
Apžiūrėdamas autobusėlius atkreipk dėmesį į pavarų svirties būklę. Jei buvę šeimininkai kreivarankiai, ir ten viskas išmalta - su tokios eksploatacijos dėže gali turėti problemų.
Sėkmės apsisprendžiant
Kaimynas jau dvi mašinas "suvažinėti" spėjo. O maniškis vis rieda. Tiesa, su juo jau nepalakstysi kaip su tdi golfu. Bet lygumose variklio galios pakaks traukti ir priekabai.
Vienas iš didelių busiko privalumų, tai erdvė. Jos tikrai daug. Mane dar džiugina vairavimas. Sėdėjimas ant priekinio tilto priduoda šarmo.
Dar vienas nenuginčijamas teigiamas T3 bruožas - paprastas, o prireikus - lengvai taisomas... kaip ir dauguma senųjų vw automobilių. Nors variklis patalpintas užpakalyje, tačiau priėjimas sakyčiau daugiau negu puikus.
Kuro ekonomijos per didelės nepajusi. Čia visgi autobusėlis. Aš su pakeliamu "Westfalia" stogu sukūrenu nuo 7 iki 10l. dyzelino/100km
Dažniausia ramiai važiuojant šiltuoju metų laiku vidurkis nesiekia 8l./100km
Rinkis busiką su 5 pavarų dėže ir 1.6TD varikliu. Jei rasi tvarkingai implantuotą 1.9TDI motorą - variantas irgi geras.
Apžiūrėdamas autobusėlius atkreipk dėmesį į pavarų svirties būklę. Jei buvę šeimininkai kreivarankiai, ir ten viskas išmalta - su tokios eksploatacijos dėže gali turėti problemų.
Sėkmės apsisprendžiant
pasnekesiai
Nera problemos >galim pasiulyti ruosti dazymui ir nudazyti T1, kaip tik jau baiginejam virinti