Pašnekesiai apie VW T3

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
multivitan
Posts: 151
Joined: 2011 Dec 20 Tue, 11:46
Location: Vilnius

Post by multivitan »

t3 tdi hibrid su mehaniniu siurbliu, daug maziau darbo statant tdi varikli
User avatar
Guolis
Posts: 249
Joined: 2010 Jun 05 Sat, 12:50
Location: Vilnius

Post by Guolis »

Pamates zodi hibrid, ieskojau galingo genero, paskui tik dasuto, del ko cia tas hibrid :)
sonetu
Posts: 45
Joined: 2010 Oct 18 Mon, 8:32
Location: Kaunas

Post by sonetu »

:? o kas ten per daiktas kaip duju reduktorius stovi :?:
VW t3
1987m 1.9d
povilas
Posts: 19
Joined: 2012 Mar 02 Fri, 8:48
Location: Vilnius

Post by povilas »

Sveiki, as naujas forume. Galvoju pirkti T3 kasdieniniam naudojimui, t.y. kaip minivena, seimos masina, nes turiu 3 vaikus :). Be to gyvensiu Vilniaus raj., nuosavas namas - teks ir priekaba kaip kada prisikabint ir tt.
Norejau paklausti ar kas nors is forumieciu vazinejat su T3 kaip su pagrindine masina, kasdien, jei taip kokie pastebejimai, uz , pries ir pan. Ar pakankamai patogu, ekonomiska, uztenka galios nu ir visokie tokie dalykai grynai praktinio naudojimo.
O gal atsisakyti sios idejos?..
Laukiu bet kokiu nuomoniu:)
Povilas
kubilas
Posts: 584
Joined: 2011 Jul 29 Fri, 18:05
Location: Alytus

Post by kubilas »

Taip. Galima važineti su ja, net ir patogi, manevringa, minkšta. nereikalauja brangiu investiciju, dalys nebrangios. daugeli remonto darbu gali padaryti savarankiškai, nereik i diagnostika varyti. žinoma, priklauso nuo būklės isigyjant, vistik nuo paskutines laidos praėjo 20 metu.
Jonas.M
Posts: 11
Joined: 2009 Nov 16 Mon, 16:19
Location: Kaunas
Contact:

Post by Jonas.M »

Važinėju su T3 jau aštuntus metus. Nevengiu išvykti ir už Lietuvos ribų. Du kartus teko kirsti poliarinį ratą. Tai labai patvarus, ir kantrus automobilis.

Kaimynas jau dvi mašinas "suvažinėti" spėjo. O maniškis vis rieda. Tiesa, su juo jau nepalakstysi kaip su tdi golfu. Bet lygumose variklio galios pakaks traukti ir priekabai.
Vienas iš didelių busiko privalumų, tai erdvė. Jos tikrai daug. Mane dar džiugina vairavimas. Sėdėjimas ant priekinio tilto priduoda šarmo.
Dar vienas nenuginčijamas teigiamas T3 bruožas - paprastas, o prireikus - lengvai taisomas... kaip ir dauguma senųjų vw automobilių. Nors variklis patalpintas užpakalyje, tačiau priėjimas sakyčiau daugiau negu puikus.

Kuro ekonomijos per didelės nepajusi. Čia visgi autobusėlis. Aš su pakeliamu "Westfalia" stogu sukūrenu nuo 7 iki 10l. dyzelino/100km
Dažniausia ramiai važiuojant šiltuoju metų laiku vidurkis nesiekia 8l./100km

Rinkis busiką su 5 pavarų dėže ir 1.6TD varikliu. Jei rasi tvarkingai implantuotą 1.9TDI motorą - variantas irgi geras.
Apžiūrėdamas autobusėlius atkreipk dėmesį į pavarų svirties būklę. Jei buvę šeimininkai kreivarankiai, ir ten viskas išmalta - su tokios eksploatacijos dėže gali turėti problemų.

Sėkmės apsisprendžiant :wink:
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

netycia uzklydau jutube :)
http://www.youtube.com/watch?v=Za4Ivq6WROs
Mystery machine in the rain
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

=]
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Garaže taip jau sutapo, kad sausio mėnesį buvo dažomas T5, vasarį ruošiamas T2, na o kovą T3. Dabar būtų gerai T1 sulaukti... :)
User avatar
Rimas
Posts: 272
Joined: 2008 Oct 09 Thu, 15:49
Location: Radviliškis

pasnekesiai

Post by Rimas »

Nera problemos :lol: >galim pasiulyti ruosti dazymui ir nudazyti T1, kaip tik jau baiginejam virinti
Post Reply