1. Meninei temai papildyti - vokiečių menininko Thomas Bayrle drobė "VW Red" (1969 m.).
2. Vokiečių tapytojo Bernd Schwering darbas - "Käfer am Waldrand" (1976 m.).
Įdomios nuotraukos
Amerikiečių fotomenininko Christian Garibaldi kūryba, sunku ką ir bepridurti.
Daugiau:
http://www.garibaldiphoto.com/blog/?p=461
http://www.garibaldiphoto.com/blog/?p=213
Daugiau:
http://www.garibaldiphoto.com/blog/?p=461
http://www.garibaldiphoto.com/blog/?p=213
Trisdešimties nuotraukų kolekcija italų dienraštyje, skirta VW 75 metų jubiliejui.
Puikios nuotraukos su tiksliom datom ir išsamiais nuotraukų aprašymais:
>> http://www.ilpost.it/2012/05/28/foto-volkswagen/
1996 m. kovo 31 diena, Budapeštas, 600 vabalų susirinko į VW klubo suvažiavimą:
Puikios nuotraukos su tiksliom datom ir išsamiais nuotraukų aprašymais:
>> http://www.ilpost.it/2012/05/28/foto-volkswagen/
1996 m. kovo 31 diena, Budapeštas, 600 vabalų susirinko į VW klubo suvažiavimą:
Sigis wrote:Trisdešimties nuotraukų kolekcija italų dienraštyje, skirta VW 75 metų jubiliejui.
Puikios nuotraukos su tiksliom datom ir išsamiais nuotraukų aprašymais
............................................................. Ar tikrai vienoje iš šių nuotraukų VW markės automobilis, kaip rašoma nuotraukos aprašyme
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
1953 metais darytų nuotraukų rinkinys ir straipsnis, skirtas automobilių gamybos pažangai ir darbo sąlygų tobulinimui - tada ir šiandien:
http://www.auto-motor-und-sport.de/125-jahre-automobil-autoproduktion-damals-und-heute/
Ištrauka iš straipsnio:
"Pokaryje žmonės dirbę gamyklose nebuvo išlepę, nes daugumai teko gyventi barakuose".
"Darbas gamykloje buvo sunkus, tačiau darbuotojai laikė save privilegijuotais, nes pirmaisiais pokario metais darbininkai gaudavo palyginus aukštus atlyginimus ir sąlygos nuolatos gerėjo. 1953 metų pradžioje gamykloje dirbo 17.381 darbuotojai, metų pabaigoje jau 20.596, per dieną gamykloje pagaminama 700-1000 automobilių. Šiomis dienomis gamykloje jau dirba 47.000 darbuotojų, per dieną pagaminama 3400 automobilių"
http://www.auto-motor-und-sport.de/125-jahre-automobil-autoproduktion-damals-und-heute/
Ištrauka iš straipsnio:
"Pokaryje žmonės dirbę gamyklose nebuvo išlepę, nes daugumai teko gyventi barakuose".
"Darbas gamykloje buvo sunkus, tačiau darbuotojai laikė save privilegijuotais, nes pirmaisiais pokario metais darbininkai gaudavo palyginus aukštus atlyginimus ir sąlygos nuolatos gerėjo. 1953 metų pradžioje gamykloje dirbo 17.381 darbuotojai, metų pabaigoje jau 20.596, per dieną gamykloje pagaminama 700-1000 automobilių. Šiomis dienomis gamykloje jau dirba 47.000 darbuotojų, per dieną pagaminama 3400 automobilių"
Jūris wrote:Sigis wrote:Trisdešimties nuotraukų kolekcija italų dienraštyje, skirta VW 75 metų jubiliejui.
Puikios nuotraukos su tiksliom datom ir išsamiais nuotraukų aprašymaisTai DKW markės automobilis............................................................. Ar tikrai vienoje iš šių nuotraukų VW markės automobilis, kaip rašoma nuotraukos aprašyme
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
Per daugybę dešimtmečių susikaupė įdomi keltuvų kolekcija, kai kurie matyti, kai kurie visai nežinomi.
Temai paįvairinti gamykliniai ir VW remonto dirbtuvių vaizdai.
Iš: http://www.flickr.com/photos/richardgunn/1518620386/
Temai paįvairinti gamykliniai ir VW remonto dirbtuvių vaizdai.
Iš: http://www.flickr.com/photos/richardgunn/1518620386/
Milachiaus nuotraukoje elektrotechninės įrangos gamintojų reklaminis Vabalas. Phoenix Contact puslapyje galima surasti atstovus ir Lietuvoje. Paįvairinimui dar viena nuotrauka.
Keista, kodėl prie įsielektrinusios Vabalo ševeliūros niekas nelimpa :)
Iš: http://phoenixcontact-sea.com/significa ... ix-contact
Keista, kodėl prie įsielektrinusios Vabalo ševeliūros niekas nelimpa :)
Iš: http://phoenixcontact-sea.com/significa ... ix-contact