VW Caramelle
Tai gal tarpines nedejimas ir itakojo dvieju varikliu keitima. O kaip karterio tarpine susijusi su gazo trosu? TDI valdomas elektroniskai-poteciometru.zaparozec wrote:irgi kai dejaus 2 kartus 1.9D varikliukus buvo ta tarpine metaline bet visad ismesdavau ja ir tiek dejau paprasta ant germetiko ir tdi ir gi dejau betos ant germetiko ir tiek mano temoi yra visos smulkmenos apie tdi ir dar susidursi su gazo problema kaip primontot mano manimu mano sumontavimas ira gan neblogas kai gazo trosas judina ta jutikli ir prijunkta viskas sausai variklio skiriuja =]
Buvau apleides darbus lieciancius greiciu deze. Kadangi ant manosios greiciu dezes nebuvo imanoma iskaityti modelio numerio (nuotrauka cia) bet visiskai issardzius pasiziurejau, kad reduktorius yra 32/7. Jei gerai supratau tai sie reduktoriai buvo montuojami su benzininiais motorais (saltinis cia). Beje ar neturetu autobuselis vaziuoti leciau su dyzelininiu varikliu ir benzinine greiciu deze? Norejosi sia deze sutvarkyti nes kitos pirkimui nebuvo lesu. Si deze turi ir pora problemu:
1.Sutruke sinchronizatoriai. Pasiziurejau kataloge kad turetu tikti sis 091311295A sinchronizatorius. Uzsisakiau parduotuveje pagal si koda, atrodo kaip ir viskas tvarkingai turetu buti. Griztu namo pasiimu sena, palyginu ir pamatau, kad naujasis yra mazesnis. Naujai nupirkto sinchrinizatoriaus vidinis diametras yra kazkur apie 47mm jei gerai pamenu, galiu ir suklysti, o maniskio, istrauktas is dezes, kazkur apie 60mm. Ar as ne pagal toki kataloga pasiziurejau? Ar maniskis produktas neatitinka kodo numerio? Ar cia dedasi kitoks sinchronizatorius su kitu kodo numeriu?
2. Nebuvo 3-iju splintu(locking piece). Kur jie dingo, neaisku, lyg ir nepameciau.
Jei kas turit parduoti siu detaliu buciau labai dekingas, pirkti internetu kazkaip nesinori, nes vel bijau isigyti netinkama detale.
Turedamas nedaug pasirinkimo ieskojau pigiausios dezes kuria galeciau rasti Lietuvoje. Vaziuodamas atsitiktinai pamaciau pas viena zmogu sodyboje stovinti beveik pusiau i zemes ilindusi T3. Uzsukau, pakalbinau, galbut gali parduoti greciu deze. Deja savininkas nenorejo parduoti dalimis autobusiuko tai teko pirkti visa. Praktiskai issikasem ta autobuseli is zemiu, vidus jo buvo apdeges ir siaip visas parudijes, ir aplupinetas, nes stovejo apie 10metu numestas, uztat deze ir variklis savose vietose. Uzsikelem ant traliuko ir persivezem namo. Iskelem varikli su greiciu deze ir suzinojau, kad ji kodiniu pavadinimu DY 28 03 3. Toliau remiantis tuo paciu saltiniu mano supratimu si deze yra pati leciausia, siek tiek apmaudu pasidare.
Is visos situacijos kilo keli klausimai. Kurios greiciu dezes yra greitos, o kurios letos, kaip atskirti? Ar galima tarpusavyje keisti reduktorius ir kitus dantracius tarp deziu? Ar turi itaka greiciu dezes pagaminimo metai?
1.Sutruke sinchronizatoriai. Pasiziurejau kataloge kad turetu tikti sis 091311295A sinchronizatorius. Uzsisakiau parduotuveje pagal si koda, atrodo kaip ir viskas tvarkingai turetu buti. Griztu namo pasiimu sena, palyginu ir pamatau, kad naujasis yra mazesnis. Naujai nupirkto sinchrinizatoriaus vidinis diametras yra kazkur apie 47mm jei gerai pamenu, galiu ir suklysti, o maniskio, istrauktas is dezes, kazkur apie 60mm. Ar as ne pagal toki kataloga pasiziurejau? Ar maniskis produktas neatitinka kodo numerio? Ar cia dedasi kitoks sinchronizatorius su kitu kodo numeriu?
2. Nebuvo 3-iju splintu(locking piece). Kur jie dingo, neaisku, lyg ir nepameciau.
Jei kas turit parduoti siu detaliu buciau labai dekingas, pirkti internetu kazkaip nesinori, nes vel bijau isigyti netinkama detale.
Turedamas nedaug pasirinkimo ieskojau pigiausios dezes kuria galeciau rasti Lietuvoje. Vaziuodamas atsitiktinai pamaciau pas viena zmogu sodyboje stovinti beveik pusiau i zemes ilindusi T3. Uzsukau, pakalbinau, galbut gali parduoti greciu deze. Deja savininkas nenorejo parduoti dalimis autobusiuko tai teko pirkti visa. Praktiskai issikasem ta autobuseli is zemiu, vidus jo buvo apdeges ir siaip visas parudijes, ir aplupinetas, nes stovejo apie 10metu numestas, uztat deze ir variklis savose vietose. Uzsikelem ant traliuko ir persivezem namo. Iskelem varikli su greiciu deze ir suzinojau, kad ji kodiniu pavadinimu DY 28 03 3. Toliau remiantis tuo paciu saltiniu mano supratimu si deze yra pati leciausia, siek tiek apmaudu pasidare.
Is visos situacijos kilo keli klausimai. Kurios greiciu dezes yra greitos, o kurios letos, kaip atskirti? Ar galima tarpusavyje keisti reduktorius ir kitus dantracius tarp deziu? Ar turi itaka greiciu dezes pagaminimo metai?
ikelk to busiuko kuri nusipirkai nuotraukites AAP ir dekis greitesni 5 krumpli ir vaziosi kaip manuo t3 dabar https://www.youtube.com/watch?v=yGnj1W1vnhw 2400 apsuku prie 100km 1.9D buvo per silpnas tai db dedos sei dezei 1.9td
ir uzkek pirkai tai donora >?
Ir ka tu darei su ta tarpine idomu ka nusprendei darit?
ir uzkek pirkai tai donora >?
Ir ka tu darei su ta tarpine idomu ka nusprendei darit?
Teorija: Geros (nesakau greitos, nes yra greitesnių) dėžės yra tos, kurios turi greitą paskutinį bėgį (0,78 ketvirtą, 0,77 penktą) arba greitą reduktorių (4,57 32:7). Visos kitos dėžės yra greitos (pvz.: 3H) arba lėtos (pvz.: ABR), jos neturi greitų porų, tad jų tiesiog neapsimoka greitinti (tam turi keisti ir reduktorių, ir paskutinį bėgį $$$).DVD wrote:Is visos situacijos kilo keli klausimai. Kurios greiciu dezes yra greitos, o kurios letos, kaip atskirti? Ar galima tarpusavyje keisti reduktorius ir kitus dantracius tarp deziu? Ar turi itaka greiciu dezes pagaminimo metai?
Visi bėgiai yra tarpusavyje keičiami (nežinau tikslai tik dėl dėžių gamintų iki '82 metų). Taip pat tarpusavyje keičiami ir reduktoriai, tik negali dėti reduktoriaus iš 4 bėgių dėžės į 5 ir atvirkščiai (skiriasi veleno ilgiai). Taip pat negali dėti reduktoriaus iš seno tipo dėžės gamintos iki '82 metų į naujo tipo dėžę. It taip pat negali išardyti bėgio ar reduktoriaus poros.
Praktika: Esu keitęs reduktorius tarp keturbėgių ir penkiabėgių dėžių, tik yra daugiau darbo ir nevisi meistrai apsiima. Taip pat esu sau susidėjęs reduktorių 4,57 iš skirtingų porų, bet šitas dalykas nerekomenduotinas.
Dėžės greitumą gali paskaičiuoti sudauginęs paskutinio bėgio koeficientą su reduktoriaus. Kuo gautas skaičius mažesnis, tuo dėžė greitesnė.
Pvz: keturių bėgių dėžė ABB su įdėtu 0,78 ketvirtu bėgiu 0,78*4,57 -> 3.5646 JĖGA
3H 0,816*4,83 -> 3,94128 GERAI
Tavo DY 0,85*5,86 -> 4,981 NEKAŽKĄ
Tiek kartų apsisuka tavo variklis, kol ratai apsisuka vieną kartą.
Yra metodų ir dar labiau išgreitinti dėžes ir su neoriginaliomis T3 poromis, bet tada jau $$$$.
Ar aiškiau pasidarė?