Paskutinė trūkstama dalis mano dėlionei pavadinimu "Pavarų dėžė".
Per nesusikalbėjimą su meistru ir mano neišmanymą neužsakiau vieno guolio, o po to tas žmogus iš kurio viską gavau išėjo atostogų. Teko skubiai suktis iš padėties ir ieškoti kitais būdais. Vietinis VW centras tiesiai šviesiai pasiuntė, nes atseit nebegaminamos detales šiai mašinai. Vietiniai guolių prekybininkai niekada nematę tokių išmatavimų... Internetinėse parduotuvėse yra tik pagal spec užsakymą ir gali trukti iki 8 savaičių. Tad nusiunčiau duomenis tėvukui į Lietuvą ir tas šiaip ne taip rado. Firma prekiaujanti guoliais IGNERA turėjo. +1 diena atsiuntimui į Kauną, +4 dienos atsiuntimui į DB. Ir štai jau ant stalo pas mane. Kuo skubiau atiduodu meistrui ir tikiuosi kitą savaitę jau turėsiu dėžę.
VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]
1. Nusibodo potencijos netekęs vairuotojo sėdynės porankis. Dažna bėda šioms kėdėms, tad gal pravers informacija, nes remontas gana nesunkus. Taigi pacientas ant stalo. Prieš tai išmušus kaištį ir numovus jį nuo kėdės. (kaiščio ieškoti taip porankio ir kėdės atlošo nuspaudus porankio apvilkimą ir poroloną.).
2. Reguliavimo rankenėlė tiesiog nusimauna prieš tai ją pakaitinus. Tada atsukami du medvarštukai. Apvilkimas nusimauna prieš tai ištraukus kabes.
Ir štai pacientas atrodo taip.
3. Toliau jau be chirurginės intervencijos neapsieisime. Aš įpjoviau šonuose, tada nulupau. Plastikinė dalis iš viršaus per medinę yra prisukta keturiais medvarščiais.
4. Dabar yra lengva prieiti prie veržlės kuri yra tiesiog nusisukusi. Įdėjau ją į vietą ir įsukau reguliatoriaus strypą. Toliau liko surinkti atvirkštine tvarka. Kadangi pjoviau šonuose, ir atsargiai nulupau, tai surenkant net klijų neprireikė.
Ir štai važiuosiu kaip ponas.
2. Reguliavimo rankenėlė tiesiog nusimauna prieš tai ją pakaitinus. Tada atsukami du medvarštukai. Apvilkimas nusimauna prieš tai ištraukus kabes.
Ir štai pacientas atrodo taip.
3. Toliau jau be chirurginės intervencijos neapsieisime. Aš įpjoviau šonuose, tada nulupau. Plastikinė dalis iš viršaus per medinę yra prisukta keturiais medvarščiais.
4. Dabar yra lengva prieiti prie veržlės kuri yra tiesiog nusisukusi. Įdėjau ją į vietą ir įsukau reguliatoriaus strypą. Toliau liko surinkti atvirkštine tvarka. Kadangi pjoviau šonuose, ir atsargiai nulupau, tai surenkant net klijų neprireikė.
Ir štai važiuosiu kaip ponas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 151
- Joined: 2011 Dec 20 Tue, 11:46
- Location: Vilnius
Kai keliavau ilgą kelionę ir važiavau ramiai, iki šimto tai surijo tarp 7,5 ir 8l šimtui km. Matavimai tikslūs nes kurą pildavau iki kakliuko. Kai užsidėjau ratus sąnaudos pakilo iki 9,5l. Bet ir variklis jau dūmino kaip pasiutęs. Virš dešimt nepavyko sąnaudų sukelt.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
1. Šiandien reikalai pagaliau pajudėjo, po darbo padirbėjau garaže. Variklis aprengtas ir paruoštas dėjimui.
2. Ir štai pagaliau variklis savo darbo vietoje:
Nusimato ilgi vakarai po darbo ir šią savaitę turiu išvažiuoti.
3-4. Kol garaže reikalai nejudėjo dirbau namuose. Lopiau sprogusios padangos padarinius: nuplėštus apdailų kampus, trūkusį galinį bamperį. Bamperis jau prieš tai buvo remontuotas mažiausiai tris kartus, taigi gremžiau viską iki originalo ir dėjau daug sluoksnių stiklo audinio ir dervos.
Liko nušpakliuoti ir nudažyti.
2. Ir štai pagaliau variklis savo darbo vietoje:
Nusimato ilgi vakarai po darbo ir šią savaitę turiu išvažiuoti.
3-4. Kol garaže reikalai nejudėjo dirbau namuose. Lopiau sprogusios padangos padarinius: nuplėštus apdailų kampus, trūkusį galinį bamperį. Bamperis jau prieš tai buvo remontuotas mažiausiai tris kartus, taigi gremžiau viską iki originalo ir dėjau daug sluoksnių stiklo audinio ir dervos.
Liko nušpakliuoti ir nudažyti.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Darbai garaže vyksta kasdien. Vakar suvirintas išmetimas, pakeistos vidinės granatos.
Šiandien pajungtos visos aušinimo žarnos, generatorius, vairo stiprintuvo pompa, vairo stiprintuvo surūdiję vamzdeliai pakeisti žarnomis. Sugalvota kur pakabinti interkūlerį ir ką daryti su nebetelpančiu oro filtru.
1. Žarnos
2. Tepalo grįžtamas suvirintas iš dviejų. Vėliau kada pakeisiu tiesiu.
3. Na ir pagerėjusi situacija variklio skyriuje.
Galvos skausmas - laidynas lieka rytojui.
Šiandien pajungtos visos aušinimo žarnos, generatorius, vairo stiprintuvo pompa, vairo stiprintuvo surūdiję vamzdeliai pakeisti žarnomis. Sugalvota kur pakabinti interkūlerį ir ką daryti su nebetelpančiu oro filtru.
1. Žarnos
2. Tepalo grįžtamas suvirintas iš dviejų. Vėliau kada pakeisiu tiesiu.
3. Na ir pagerėjusi situacija variklio skyriuje.
Galvos skausmas - laidynas lieka rytojui.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----