Varžtas turbūt aukščiausiame sparno taške turi būti ilgas, pereina kiaurai kėbulą ir ant jo maunasi bakelis ir priveržiamas.Darkinas wrote:Naujų nuotraukų nededu, nes vyksta antikorozinio apdirbimo darbai. Darbo daug, o progreso nelabai ir matyti.
Iškilo vienas klausimukas - kaip yra tvirtinamas stiklo apiplovimo bakelis esantis bagažinėje.Žinau, kad prie šoninio vairuotojo pusės sparno, tačiau nei kažkokio kronkšteino nei tvirtinimo varžtų neradau.
Sunny bug, 1984
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Bakelio viršuje yra dvi skylės, bei alink patį bakelį eina metalinis žiedas, o apačioje kaip ir metalinis liežuvėlis. Tačiau bagažinėje neradau jokios vietos kur varžtai galėtų įsisukti ar tas liežuvėlis isikišti....dzo_marija wrote:Varžtas turbūt aukščiausiame sparno taške turi būti ilgas, pereina kiaurai kėbulą ir ant jo maunasi bakelis ir priveržiamas.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Dariaus ir Dzo_marijos temai papildyti, stiklo ploviklių istorija.
Stiklų plovikliai Vabalams pradėti montuoti 1960 metais. Jie sukurti pneumatiniai ir tiesiog sujungti su atsarginio rato ventiliu.
Slėgio bakelis su jame esančiu plovikliu tvirtinosi nišoje kartu su stabdžių skysčio bakeliu už atsarginio rato.
1-2. 1960 - 1967 m.:
3. 1967 metais slėgio bakelis pritvirtintas prie atsarginio rato, o 1302 ir 1303 modeliams prie dešinio bagažinės šono.
4. 1967-1981 m. (1200) ir 1970-1980 m. (1302-1303):
5. 1981 metais plovikliai tapo elektriniai, slėgio bakelio nebeliko, liko tiesiog plastikinis indas su elektriniu varikliuku apačioje.
1981 - 1992 m.:
6. Nuo 1992 metų tam, kad išimant atsarginį ratą nereikėtų kiekvieną kartą nuiminėti bakelio, pakeitę formą jį pritvirtino kairėje bagažinės pusėje.
1992 - 2003 m.:
Stiklų plovikliai Vabalams pradėti montuoti 1960 metais. Jie sukurti pneumatiniai ir tiesiog sujungti su atsarginio rato ventiliu.
Slėgio bakelis su jame esančiu plovikliu tvirtinosi nišoje kartu su stabdžių skysčio bakeliu už atsarginio rato.
1-2. 1960 - 1967 m.:
3. 1967 metais slėgio bakelis pritvirtintas prie atsarginio rato, o 1302 ir 1303 modeliams prie dešinio bagažinės šono.
4. 1967-1981 m. (1200) ir 1970-1980 m. (1302-1303):
5. 1981 metais plovikliai tapo elektriniai, slėgio bakelio nebeliko, liko tiesiog plastikinis indas su elektriniu varikliuku apačioje.
1981 - 1992 m.:
6. Nuo 1992 metų tam, kad išimant atsarginį ratą nereikėtų kiekvieną kartą nuiminėti bakelio, pakeitę formą jį pritvirtino kairėje bagažinės pusėje.
1992 - 2003 m.:
Darbai nors ir lėtai, bet juda į priekį. Įdomu ar man vienam taip, kad surinkinėjant vabalą kyla pagunda atnaujinti vis daugiau ir daugiau interjero detalių. Pvz. kol daromos sėdynės, sugalvojau pakeisti vidaus dangas (stogo, apie šoninius langus ir statramsčius). Ieškodamas odos nuvažiavau į Audėjo baldų centrą ir buvau maloniai nustebintas Eko odos atraižų kainomis. Jei atraiža iki 1 m3 - kaina 3 Lt., jei iki 3 m3 - 6 Lt. o jei iš rulono - 23 Lt. Taigi prisipirkęs atraižų bandysiu atsinaujinti.
1. Sena danga
2. 2,95 m3 atraiža už 18 Lt
3. Atnaujinimo pradžia
1. Sena danga
2. 2,95 m3 atraiža už 18 Lt
3. Atnaujinimo pradžia
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darbai tęsiasi. Vakar pasidariau kiliminės dangos iškarpas. Bandysiu kažką priburti ir su kilimais. Automobilinės kiliminės dangos kvadratinis metras Gariūnuose kainuoja apie 25 Lt., tačiau ji yra šiek tiek kietoka. Geresnės kokybės kana jau apie 60 Lt. Paskaičiavau, kad vabalui reikės kažkur apie 4 kvadratų.
Šablonai
Šablonai
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_