Jūsų restauruotas Vabalas taps neįkainuojamas, jau dabar mažai beliko dalių, kurios nebūtų nuvalytos, suvirintos, perdažytos arba iš vis pakeistos.
Reikėtų kur nors paieškoti VW knygose, gal kur užsimenama, kiek darbo valandų trukdavo pagaminti vieną Vabalą ir palyginti su jūsų paaukotomis darbo valandomis. Spėju, kad jūs jau dabar tą laiką viršijate keleriopai.
Truputį įdomybių.
1908 metais Ford kompanijai pradėjus gaminti Ford Model T automobilius, vieną automobilį surinkdavo per 14 valandų. Palaipsniui įdiegiant konvejerinę gamybą ir maksimaliai padidinus darbo našumą, po kelerių metų vienas For Model T buvo surenkamas jau per 1 valandą ir 33 minutes, o automobilio savikaina sumažėjo beveik tris kartus.
>> http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/USAmass.htm
Bet kaip sakoma, kiekybė yra nesuderinama su kokybe, todėl siūlau neskubėti ir linkiu greičiau viską pabaigti :)
Mano augintiniai (Aurimas)
VW Cabrio
Sigitai, vabalas niekur neprapuls jis jau Radviliškyje. Prie jo darbai tęsiami ir šią vasarą jau pamatysite šventėse p.s. darbų tęsimas bus matomas nuotraukose.
Vw cabrio
Per tą laiką kol buvo pas Rimą atliekami pagrindiniai virinimo darbai, galutinai sutvarkytos visos visos vabalo detalės:) Štai keletas nuotraukų Jums:)
Vw cabrio
Nudažyti ratai:)
Vw cabrio
Vėl atskirtas vabalo dugnas užgruntuotas ir tuoj bus paruoštas dažymui
Vw cabrio
Detalėms teko susispausti ir priimti į garažą kėbulą:) Visos supuvusios detalės pervirintos ir gražiai atstatytos dėka Rimo:))))
Vw cabrio
Ir pabaigai šiek tiek pagražėjęs brolio T pirmukas:))) Ir paruoštas naujam stumdymo sezonui:)