Dujiniai varikliai

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Būtų labai įdomu pamatyti...
Nes tie išėjimai nėra labai patogūs, reiktų kažką konstruoti.

O kur statyti temperatūrinį daviklį?
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Įdėja iš Thesambos.
Sigitas.

Post by Sigitas. »

O kur statyti temperatūrinį daviklį?


Realiausiai tai butu karteryje issigrezti skyle,bet manau gali deti ir i tepalinio radiatoriaus isejimo zarna(jei nedesi tep.rad.ant variklio).As bandziau davikli deti prie tepalo daviklio,ir galiu pasakyti,kad parodymai neatitinka tikroves.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Mano manymu tepalo radiatorių reikia palikti vietoje, nes jei pvz reduktorius leistų tepalą kur išvykus ar dujos baigsis, tai niekas ir nešaldys tepalo...
Reikia kažkaip padaryti kad iš variklio eitų į radiatorių, iš radiatoriaus per trišakį į reduktorių ir dar su kokiu kraniuku, jei ką kad užsukti...
Sigitas.

Post by Sigitas. »

Radiatoriu is ten ismeti ir savartyne nusiperki bet koki tepalini radiatoriu ir viska jungi i viena linija

As dariausi taip...Ant antgaliu moviau tepapui atsparia zarna ir jungiau toliau.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Vat įdomu ar pas mane kaip pas Sigitą radiatorius ar kaip foto prieš tai mano įkeltos, kai radiatorius prisisuka tiesiai prie variklio...?

Sigitai o kur tada patalpinti radiatorių jei jį išimti iš viso? Kažkur prie dugno kad gautų oro važiuojant ar kaip? Kaip tada stovint aušinsis jis?
Ar dar tada reiktų ventiliatoriaus elektrinio?

Turiu Audi 100 lišną salono pečiuką, galima per jį būtų paleisti.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Variantai davikliams.
Gera mintis man atrodo įsukti daviklį į tepalo keitimo dangtelį.
Sigitas

Post by Sigitas »

Audi 100 peciuko radiatorius gali netikti,nes tepaliniai ir vandens radiatoriai is esmes skiraisi savo pralaidumu,nors bandyti galima.tepalini davikli deti i karterio dugna IDEALU,nes is ten temp. parodymai bus gana tikslus.Na o radiatoriu galima deti ,kad ir ant dugno,bet reiktu ziureti,kad i ji akmenukai nepakliutu vaziuojant,o tai greit liks kiauras...Paprasciausia radiatoriu dedama ant dugno galima pasidaryti paciam is vrinio vamzdelio padarius"gyvatuva",jis bus tikrai atsparus viskam.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Radau info jog tokie radiatoriai buvo gaminami seniau, iki kada nežinau, bet jų problema buvo ta jog 3 cilindras negaudavo oro...

Reiškias pas mane toks pat kaip pas Sigitą, iš tokio patogiau bus išvesti vamzdelius.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O dar klausimėlis Sigitui, minėjote jog kais labiau variklis, kas yra logiška nes dujų darbinė temperatūra/oktaninis skaičius didesnis, bet pagalvojau gi ir tepalas tada aušinsis geriau, nes eis per reduktorių popildomai, kuris būna pakankamai šaltas. :idea:
Sigitas

Post by Sigitas »

Kuo geriau ausinsis tepalas,tuo bus tik geriau.vabaliniai varikliai linke kaisti,tad gersnis ausinimas didelis pliusas.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Gautas Peugeot stiprintuvo aušinimo vamzdelis/radiatorius, jei reikės bus įtaisytas tarp kėbulo ir ventiliatoriaus, padidinti tepalo aušinimui.
Post Reply