Būtų labai įdomu pamatyti...
Nes tie išėjimai nėra labai patogūs, reiktų kažką konstruoti.
O kur statyti temperatūrinį daviklį?
Dujiniai varikliai
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Mano manymu tepalo radiatorių reikia palikti vietoje, nes jei pvz reduktorius leistų tepalą kur išvykus ar dujos baigsis, tai niekas ir nešaldys tepalo...
Reikia kažkaip padaryti kad iš variklio eitų į radiatorių, iš radiatoriaus per trišakį į reduktorių ir dar su kokiu kraniuku, jei ką kad užsukti...
Reikia kažkaip padaryti kad iš variklio eitų į radiatorių, iš radiatoriaus per trišakį į reduktorių ir dar su kokiu kraniuku, jei ką kad užsukti...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Vat įdomu ar pas mane kaip pas Sigitą radiatorius ar kaip foto prieš tai mano įkeltos, kai radiatorius prisisuka tiesiai prie variklio...?
Sigitai o kur tada patalpinti radiatorių jei jį išimti iš viso? Kažkur prie dugno kad gautų oro važiuojant ar kaip? Kaip tada stovint aušinsis jis?
Ar dar tada reiktų ventiliatoriaus elektrinio?
Turiu Audi 100 lišną salono pečiuką, galima per jį būtų paleisti.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Variantai davikliams.
Gera mintis man atrodo įsukti daviklį į tepalo keitimo dangtelį.
Sigitai o kur tada patalpinti radiatorių jei jį išimti iš viso? Kažkur prie dugno kad gautų oro važiuojant ar kaip? Kaip tada stovint aušinsis jis?
Ar dar tada reiktų ventiliatoriaus elektrinio?
Turiu Audi 100 lišną salono pečiuką, galima per jį būtų paleisti.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Variantai davikliams.
Gera mintis man atrodo įsukti daviklį į tepalo keitimo dangtelį.
Audi 100 peciuko radiatorius gali netikti,nes tepaliniai ir vandens radiatoriai is esmes skiraisi savo pralaidumu,nors bandyti galima.tepalini davikli deti i karterio dugna IDEALU,nes is ten temp. parodymai bus gana tikslus.Na o radiatoriu galima deti ,kad ir ant dugno,bet reiktu ziureti,kad i ji akmenukai nepakliutu vaziuojant,o tai greit liks kiauras...Paprasciausia radiatoriu dedama ant dugno galima pasidaryti paciam is vrinio vamzdelio padarius"gyvatuva",jis bus tikrai atsparus viskam.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Radau info jog tokie radiatoriai buvo gaminami seniau, iki kada nežinau, bet jų problema buvo ta jog 3 cilindras negaudavo oro...
Reiškias pas mane toks pat kaip pas Sigitą, iš tokio patogiau bus išvesti vamzdelius.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O dar klausimėlis Sigitui, minėjote jog kais labiau variklis, kas yra logiška nes dujų darbinė temperatūra/oktaninis skaičius didesnis, bet pagalvojau gi ir tepalas tada aušinsis geriau, nes eis per reduktorių popildomai, kuris būna pakankamai šaltas.
Reiškias pas mane toks pat kaip pas Sigitą, iš tokio patogiau bus išvesti vamzdelius.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O dar klausimėlis Sigitui, minėjote jog kais labiau variklis, kas yra logiška nes dujų darbinė temperatūra/oktaninis skaičius didesnis, bet pagalvojau gi ir tepalas tada aušinsis geriau, nes eis per reduktorių popildomai, kuris būna pakankamai šaltas.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius