Matos, kad meistreliai Lietuvos išradingumu išties pasižymi
Klausimas iš šiek tiek ankstesnės temos. Kokia priemone valėte variklio bloką ? Matau, kad šauniai padirbėjote, o rezultatas išties geras ir labai pastebimas.
Mano maniškis (Vytas)
O gi viskas paprasta. Nusipirkau keliu formu ir dydziu vielinius sepecius, skirtus drelei ir pirmyn. Su drele lengviau kontroliuoti apsukas, juk tam tikrose vietose reikia kruopstesnio apdirbimo, o ir vietom ne visur gali prieiti, tai tenka ir rankomis pasidarbuoti. Dienele padirbejau ir variklio blokas blizga . Tik dabar galvoju, ar dengti laku ar ne?
Sveiki,
Toliau darbuojuosi garaže ir susiduriu su visokiom naujienom. Pvz. juodas daiktas paneles viduryje, kas tai yra ir kokią funkciją atlieka. Iš kapoto pusės yra skylė su kuria sujungtas tas vamzdis.
Šiek tiek paplušėjau su laidais, pasirodo ten ištikrųjų viskas labai paprasta. Viso vabalo elektra tilpo į du nedidelius ritinėlius.
O toliau baisesni dalykai ñ rūdys, jos visur. Turėjau tokią viltį, kad slenksčiai yra pakankamai gerame stovyje, bet deja .
Toliau darbuojuosi garaže ir susiduriu su visokiom naujienom. Pvz. juodas daiktas paneles viduryje, kas tai yra ir kokią funkciją atlieka. Iš kapoto pusės yra skylė su kuria sujungtas tas vamzdis.
Šiek tiek paplušėjau su laidais, pasirodo ten ištikrųjų viskas labai paprasta. Viso vabalo elektra tilpo į du nedidelius ritinėlius.
O toliau baisesni dalykai ñ rūdys, jos visur. Turėjau tokią viltį, kad slenksčiai yra pakankamai gerame stovyje, bet deja .
Keli vaizdeliai iš mano garažo. Pradėjau valyti juodą "antikorozinę" dangą.
Pirmas po ranka pasitaikė kairysis priekinis posparnis. Ech, nieko gero, rudžių nėra, tik skylės
Už durelių norėjau su atsuktuvu rūdis pabraukti, tik nepavyko, prasmego.
Tai va, dabar jau visai nežinau ką daryt, prie ko reiks naują skardą kabint??
Pirmas po ranka pasitaikė kairysis priekinis posparnis. Ech, nieko gero, rudžių nėra, tik skylės
Už durelių norėjau su atsuktuvu rūdis pabraukti, tik nepavyko, prasmego.
Tai va, dabar jau visai nežinau ką daryt, prie ko reiks naują skardą kabint??
Vytas klausė apie užsikimšusį kolektoriaus pašildymo vamzdelį ir ką su juo daryti. Apie tai buvo rašyta kitoje forumo temoje, nukopijavau ir vėl įkėliau:
Kol dar neprisuktas įsiurbimo kolektorius, jo šildymo kanalą reikėtų išvalyti. Pašildymo vamzdelis yra gana siauroko diametro ir labai dažnai pasitaiko, kad važinėjant su blogai sureguliuotu degimu, smalkėmis ir suodžiais jis visiškai užsikemša ir pro jį nepraeina išmetimo dujos.
Valoma labai paprastai. Geriausia paimti nereikalingo troso gabalą, labiausiai tiktų sankabos trosas (apie 4 mm), atsikirpti apie 50 cm ir vieną troso galą stipriai įspaudus į elektrinę drėlę, sukant sugrūsti į vamzdį. Kad geriau išvalytų, troso galą reikėtų pašiaušti. Pradžioje tą pusmetrį sukišu greitai sukdamas į vieną vamzdžio galą, po to į kitą. Mano pašildymo vamzdelis buvo visiškai užsikimšęs suodžiais. Išvalius, išbyrėjo pusė litro suodžių.
Užsikimšusius vamzdelius dažnai sutinku kituose Vabaluose, tiesiog užvedus variklį užtenka po vienos minutės tik pačiupinėti šildymo vamzdelį. Jei jis veikia, prie jo prisiliesti neįmanoma, įkaista greitai ir iki aukštos temperatūros. Per jį pralekia didelis kiekis išmetamų dujų.
Valant su drėle ir trosu, svarbu nepersistengti. Per ilgai valant, trosas pervargsta, nulūžta ir lieka viduje. Kai man taip atsitiko, maniau galas, bet įkišus dar kartą kitą besisukantį trosą, senąjį pavyko užkabinti ir jį ištraukti.
Noriu priminti, kad daužymas plaktuku per vamzdį, jo išvalyti tikrai nepadės. Dalis vamzdžio yra pasislėpę po aliuminio lydiniu, kuris sugeria visą smūgį. Besisukantis trosas pati geriausia valymo priemonė.
Nuotraukoje perrūdyjes ir net nulūžęs kolektoriaus
pašildymo vamzdelis, kuriame galima vaizdžiai
pamatyti per ilgus metus susikaupusius suodžius.
Kol dar neprisuktas įsiurbimo kolektorius, jo šildymo kanalą reikėtų išvalyti. Pašildymo vamzdelis yra gana siauroko diametro ir labai dažnai pasitaiko, kad važinėjant su blogai sureguliuotu degimu, smalkėmis ir suodžiais jis visiškai užsikemša ir pro jį nepraeina išmetimo dujos.
Valoma labai paprastai. Geriausia paimti nereikalingo troso gabalą, labiausiai tiktų sankabos trosas (apie 4 mm), atsikirpti apie 50 cm ir vieną troso galą stipriai įspaudus į elektrinę drėlę, sukant sugrūsti į vamzdį. Kad geriau išvalytų, troso galą reikėtų pašiaušti. Pradžioje tą pusmetrį sukišu greitai sukdamas į vieną vamzdžio galą, po to į kitą. Mano pašildymo vamzdelis buvo visiškai užsikimšęs suodžiais. Išvalius, išbyrėjo pusė litro suodžių.
Užsikimšusius vamzdelius dažnai sutinku kituose Vabaluose, tiesiog užvedus variklį užtenka po vienos minutės tik pačiupinėti šildymo vamzdelį. Jei jis veikia, prie jo prisiliesti neįmanoma, įkaista greitai ir iki aukštos temperatūros. Per jį pralekia didelis kiekis išmetamų dujų.
Valant su drėle ir trosu, svarbu nepersistengti. Per ilgai valant, trosas pervargsta, nulūžta ir lieka viduje. Kai man taip atsitiko, maniau galas, bet įkišus dar kartą kitą besisukantį trosą, senąjį pavyko užkabinti ir jį ištraukti.
Noriu priminti, kad daužymas plaktuku per vamzdį, jo išvalyti tikrai nepadės. Dalis vamzdžio yra pasislėpę po aliuminio lydiniu, kuris sugeria visą smūgį. Besisukantis trosas pati geriausia valymo priemonė.
Nuotraukoje perrūdyjes ir net nulūžęs kolektoriaus
pašildymo vamzdelis, kuriame galima vaizdžiai
pamatyti per ilgus metus susikaupusius suodžius.