Sigi, aš ne tik, kad nepykstu, bet ir esu dėkingas už papildymus - taupai mano laiką .
Dėl spalvos. Šitas vabalas pirmą kartą registruotas buvo už Atlanto, todėl ir matosi kai kurie skirtumai apdailose, lyginant su europiniais. Dėl to ir savo temos pavadinimą taip sudėliojau. Švedas, iš kurio perėmiau vabalą, kažkada 10 metų darbo reikalais su šeima gyveno Amerikoje ir ten begyvendamas jį įsigijo ir pats restauravo. Kiek leidžia mano patirtis suprasti, buvo kapitaliai investuota į viską išskyrus kėbulą. Asmeniškai pažįstu tą žmogų - be galo kruopštus ir darbštus, taip pat išsilavinęs, bet kėbulą prikelti to neužtenka. Padariniai matomi - kėbulas surūdijo bestovėdamas. Grįždamas į Švediją pasiėmė ir vabalą (be jo dar parsivežė Austin Healey ir MG - taip pat kabrioletai). Švedijoje atstovėjo garažuose nevažinėjamas apie 12 metų ir štai dabar jis (vabalas) pas mane. Kas įdomu - po tiekos metų stovėjimo Baltuką buvo įmanoma užvesti su tuo pačiu nusistovėjusiu benzinu - dabar gi vedasi kaip laikrodis (nieko nekeičiau, o tik išploviau baką, karbiuratorių ir benzopompą, užpyliau šviežią benziną). Jeigu tik pavyks sutvarkyti stabdžius - šią vasarą Baltukas tikrai leis pailsėti (iš dalies) mano kasdieniam automobiliui.
Prikabinu nuotrauką iš tų laikų, kada vabalas buvo restauruojamas. Beje, pas buvusį savininką yra dar likę techninės literatūros, originalūs ratai ir restauravimo fotoinformacija. Taigi, bus dar daug ko papasakoti ir parodyti.
Baltukas - migrantas
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Nieko gero is tu kabrioletu...(pavydo scena )
Sveikinu isigyjus ir prisijungus
Tokius posukius pirma karta pamaciau pas Aruna, tai isigandau, pagalvojau, kad cia 'bajeris'...
Reiktu isiaiskinti dabar idomius man dalykus.
Kaip cia taip yra jog vairas senoviskas, o jau panele naujoviska?
Antena ziuriu taip pat kitur pritaisyta..?
Ar patogus dirzai, kuriais prisisega priekyje sedintys?
Taipat ziuriu idomus sprendimas, kilo ir man tokia mintis karta, bet liko gerai kad neigyvendinta...Skyle pries pedalus, cia kad lengviau sankabos trosa uzdeti butu
Ir dar fantastiskas dalykas, tai jog gale matau rankeneles langams atsukti, va cia tai komfortas...
Sveikinu isigyjus ir prisijungus
Tokius posukius pirma karta pamaciau pas Aruna, tai isigandau, pagalvojau, kad cia 'bajeris'...
Reiktu isiaiskinti dabar idomius man dalykus.
Kaip cia taip yra jog vairas senoviskas, o jau panele naujoviska?
Antena ziuriu taip pat kitur pritaisyta..?
Ar patogus dirzai, kuriais prisisega priekyje sedintys?
Taipat ziuriu idomus sprendimas, kilo ir man tokia mintis karta, bet liko gerai kad neigyvendinta...Skyle pries pedalus, cia kad lengviau sankabos trosa uzdeti butu
Ir dar fantastiskas dalykas, tai jog gale matau rankeneles langams atsukti, va cia tai komfortas...
Apie skirtumus ir panašumus negaliu komentuoti, nes pats nieko nežinau , o apie skylę prieš pedalus tai irgi ... Buvo sulaužyti pedalai tai aš juos išsiardžiau, suvirinau, nudažiau, sutepiau, surinkau ir norėjau montuoti į vietą, bet čia Ferdinandas turėjo verstis kape... po mano palinkėjimų ... Visko esu matęs, bet šito... Dangtelį jau neturėjo būti sunku suprojektuoti . Arba man fantazijos pritrūko. Kada nors ta skylė bus užvirinta.
Kaip tik nesenai Dzo_marija šveitė grindis nuo rudžių ir jam teko nuiminėti pedalus, kad geriau jas nušveisti po pedalais. Tai ta proga šiek tiek priminsiu Dzo_marijos temą:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... &start=170
Trumpai tarian, galima buvo tik atleisti sankabos trosą ir lengvai būtų buvę galima užkabinti.
Pratesiant temą apie angas, iki 1951-ų metų Vabalams šioje vietoje palikdavo stačiakampę nuimamą nedidelę angą, lengvesniam priėjimui prie starterio.
Apie tai jau buvau užsiminęs Jurgio Vabalo temoje, bet vėl pasikartosiu .
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... &start=170
Trumpai tarian, galima buvo tik atleisti sankabos trosą ir lengvai būtų buvę galima užkabinti.
Pratesiant temą apie angas, iki 1951-ų metų Vabalams šioje vietoje palikdavo stačiakampę nuimamą nedidelę angą, lengvesniam priėjimui prie starterio.
Apie tai jau buvau užsiminęs Jurgio Vabalo temoje, bet vėl pasikartosiu .
Manau pedalas lūžo dėl stipresnio diskatoriaus kaltės. Tavo Vabalas turi H variklį, tai yra 1,5 litro variklis, kuris taikomas buvo ir Transporteriams. Šio modelio varikliai turėjo jau 200 mm diametro sankabos diskus, tuo tarpu 1,2 ir 1,3 litro Vabalai turėjo 180 mm diametro sankabos diskus.
Diskatorius su stipresnėmis spyruoklėmis, dėl šios priežasties trosas taip stipriai įtemptas, o pedalas taip pat vieną dieną ėmė ir neišlaikė .
Pasitaiko taip pat įtrūkusių ir palinkusių pedalų ir 180 mm diametro sankabų pedaluose.
Bendram vaizdui nedidelis brėžinys su sankabos diskais:
1. 1967-70 m. 200 mm; 2. iki 1967 m. 180 mm;
3. nuo 1970 m. 200 mm; 4. nuo 1970 m. 200 mm.
Brėžinys iš čia:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=410290
Diskatorius su stipresnėmis spyruoklėmis, dėl šios priežasties trosas taip stipriai įtemptas, o pedalas taip pat vieną dieną ėmė ir neišlaikė .
Pasitaiko taip pat įtrūkusių ir palinkusių pedalų ir 180 mm diametro sankabų pedaluose.
Bendram vaizdui nedidelis brėžinys su sankabos diskais:
1. 1967-70 m. 200 mm; 2. iki 1967 m. 180 mm;
3. nuo 1970 m. 200 mm; 4. nuo 1970 m. 200 mm.
Brėžinys iš čia:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=410290
Apie posūkius.dzo_marija wrote:Tokius posukius pirma karta pamaciau pas Aruna, tai issigandau, pagalvojau, kad cia 'bajeris'...
Arturas jau buvo užsiminęs, kad Vabalas kadaise yra atkeliavęs net iš Amerikos. JAV gabaritų šviesos priekyje turi šviesti ne baltai, kaip Europoje, o oranžine spalva, tai yra, šie posūkiai atlieka iškart dvi funkcijas ñ pastoviai šviečia ir kada reikia papildomai mirksi.
Tokie dideli gabaritai-posūkiai atsirado 1970 metais, gal būt Arturo kabrioletui juos uždėjo kaž kas vėliau, nors 69-ieji yra arti tos ribos.
1. 1970 - 1980 m. JAV.
2. Įdomumo dėlei pridėsiu, kad tais pačiais 1970-ais metais, Amerikoje pasikeitė ne tik priekiniai gabaritai, bet galiniai. Galiniams žibintams truputi padidintas metalinis padas, prie kurio šono atsirado pritvirtintas atšvaitas. Tuo metu Amerikoje įsigaliojo papildomi reikalavimai automobiliams tvirtinti šoninius atšvaitus priekyje ir gale. Tokie galiniai žibintai amerikiečiams (o taip pat dar reikėtų pridėti kanadiečius), buvo gaminti visai neilgai - 1970-1972 metais.
Na ir dar pridėsiu chronologinių vaizdų metų tvarka:
3. 1955 - 1957 m.
4. 1957 - 1964 m.
5. 1964 - 1974 m.
Sigi, kalbant apie sankabą, tai ji tikrai buvo per daug įveržta. Aš atleidau veržimo plaštakę(teko tikrai daug atsukti) ir dabar sankaba turi laisvąją eigą ir išsimina lengvai. Vienas minusas - pradėjo vibruoti ir skleisti nemalonų džeržgesį sankabos trosas prie pedalo. Gal kas susidūręs su tuo? Kaip tą garsą užgesinti?