Karmann Ghia Kaune (ir Lietuvoje)
del dugno
Na noreciau toki pastebejima isreiksti. Bedirbant prie Ghios pastebejom, kad dugnas platesnis nei vabalo mazdaug 20 cm, patys nustebom, mes ir galvojom toks kaip vabalo, bet pasirodo ne jis platenis ir lenkimai kitokie.. kai tenka paciupineti rankom suzinai visokiu idomybiu
Iš tikrųjų taip, Vabalo dugno prie Karmann Ghios kėbulo prisukti būtų neįmanoma. Ghios dugnas platesnis ir siluetas kitoks. Tačiau bendra Ghia dugno principinė idėja išliko ta pati kaip ir Vabalo, net atstumas tarp ašių tas pats - 2400 mm.
Įdomu tai, kad Karmann Ghia grindų dalys kataloguose sulyginamos taip pat ir su VW 181 (Thing) grindimis:
http://www.actionimport.com/cgi-bin/com ... -PNST-GHIA
Ghia ir Thing dugnai niekuo nesiskyrė.
1. 1974 m. Thing (ir Ghia) dugnas.
2. 1972 m. Vabalo dugnas.
Šioje nuorodoje visa 1958 metų Karmann Ghia restauravimo etapų nuotraukų kolekcija:
http://www.flickr.com/photos/dmercer/se ... 983504090/
Įdomu tai, kad Karmann Ghia grindų dalys kataloguose sulyginamos taip pat ir su VW 181 (Thing) grindimis:
http://www.actionimport.com/cgi-bin/com ... -PNST-GHIA
Ghia ir Thing dugnai niekuo nesiskyrė.
1. 1974 m. Thing (ir Ghia) dugnas.
2. 1972 m. Vabalo dugnas.
Šioje nuorodoje visa 1958 metų Karmann Ghia restauravimo etapų nuotraukų kolekcija:
http://www.flickr.com/photos/dmercer/se ... 983504090/
1-2. Įdomios ir neįprastos nuotraukos darytos Karmann gamykloje, Ghia surinkimo linijoje. Paprastai tokie virinimo ar šlifavimo darbai didžiosiose automobilių gamyklose kėbulams nebuvo daromi, čia tiesiog vyksta kėbulo išbaigimo darbai. Tokie darbai atliekami rankiniu būdu atima daug laiko ir brangina gamybos procesą. Gal būt dėl įvairių papildomų darbų, kurių negalėjo išvengti Karmann gamykla, Ghia dėl to ir buvo gerokai brangesnės už Vabalus.
1970-ųjų nuotrauka.
3. Kėbulų suvirinimo cechas. Atkreipkite dėmesį į stogo konstrukciją.
4. Dažymo cechas Karmann gamykloje taip pat tuo metu atrodė gan paprastai, nėra konvejerinio dažymo. Kiekvienas kėbulas turėjo savo vežimėlį ir šitaip stumdant rankomis, keliaudavo į dažymo kamerą.
Kada padaryta nuotrauka, sunku pasakyti, bet galėtų būti apie 1970-uosius. Tikiuosi vėliau Karmann gamykloje viskas buvo gerokai modernizuota.
Dėka spalvotos nuotraukos, galime pastebėti Ghia dažymo spalvines įvairias gamas.
Didesnė nuotrauka iš thesamba.com --> http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/400193.jpg
5. Karmann Ghia gamybos cecho fragmentas. Lyginant su Wolfsburg'o gamyklos giganto vaizdais, Karmann gamyklos vaizdas atrodė pakankami kuklus.
Didesnė nuotrauka --> http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/186592.jpg
6. Baigiamieji darbai. Nuotrauka galėtų būti daryta 1967-1969 metais.
1970-ųjų nuotrauka.
3. Kėbulų suvirinimo cechas. Atkreipkite dėmesį į stogo konstrukciją.
4. Dažymo cechas Karmann gamykloje taip pat tuo metu atrodė gan paprastai, nėra konvejerinio dažymo. Kiekvienas kėbulas turėjo savo vežimėlį ir šitaip stumdant rankomis, keliaudavo į dažymo kamerą.
Kada padaryta nuotrauka, sunku pasakyti, bet galėtų būti apie 1970-uosius. Tikiuosi vėliau Karmann gamykloje viskas buvo gerokai modernizuota.
Dėka spalvotos nuotraukos, galime pastebėti Ghia dažymo spalvines įvairias gamas.
Didesnė nuotrauka iš thesamba.com --> http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/400193.jpg
5. Karmann Ghia gamybos cecho fragmentas. Lyginant su Wolfsburg'o gamyklos giganto vaizdais, Karmann gamyklos vaizdas atrodė pakankami kuklus.
Didesnė nuotrauka --> http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/186592.jpg
6. Baigiamieji darbai. Nuotrauka galėtų būti daryta 1967-1969 metais.
Pasaulio įžymybė - Karmann
Kėbulų gamintojas Karmann savo metus skaičiuoja dar nuo 1874 metų. Būtent tada, nuo Olandijos sienos netoli nutolusiame Osnabriuko mieste, pradėti gaminti įvairūs kėbulai, trumpai tariant - karietos.
Karmann GMBH pavadinimas atsirado šiek tiek vėliau - 1901 metais, kai Wilhelm Karmann įsigijo šią gamyklą ir pavadino ją savo vardu. Jau kitais metais čia pradėti gaminti kėbulai automobiliams. Pradžioje kėbulai gaminti Opel, Mercedes ir FN automobiliams.
Po Pirmojo pasaulinio karo suiručių, 1921 metais gamykla sudarė sutartį su AGA automobilių gamintojais. Vėliau ekonominės depresijos metais nemažai Vokietijos kėbulų gamintojų žlugo, tačiau Karmann gamintojams pavyko išsilaikyti, 1929 metais sudarius sutartį su Adler automobilių gamintojais, vėliau su Ford, Hanomag ir kitais gamintojais. Įdomu pabrėžti dar ir tai, kad 30-ųjų pradžioje, Karmann gamintojams kėbulų formas ir dizainą kūrė tuo metu pasaulyje žymus architektas Walter Gropius.
Didžiausioji pagamintų Karmann automobilių dalis tuo metu buvo Adler automobiliai. Prieš pat karą, 1939 metais, Karmann gamykloje dirbo 800 darbuotojų, per dieną buvo pagaminami 65 automobiliai.
Po Antrojo pasaulinio karo ir 1948 metais Vokietijai atgavus VW gamyklą, VolkswagenÃas po metų užsakė Vabalo bazėje sukurti keturvietį kabrioletą. Karmann kabrioleto projektas buvo sėkmingas ir nuo 1949 metų Karmann pagrindiniais užsakovais tapo VolkswagenÃas.
Gamyklos vadovas ir savininkas Wilhelm Karmann mirė 1952 metais sulaukęs 88-rių metų amžiaus. Gamyklą paveldėjo W.Karmann sūnus WilhelmÃas jaunesnysis, tuo metu jau spėjęs pasižymėti, kaip talentingas inžinierius.
Netrukus VolkswagenÃo vadovybė po sėkmingo kabrioleto užsakymo, 1951 metais Karmann gamykloje užsakė Vabalo bazėje sukurti kitą projektą - dvivietį sportinį automobilį. Tačiau pirmieji Karmann sukurti prototipai VolkswagenÃo buvo atmesti.
WilhelmÃas jaunesnysis tuo metu buvo gerai pažįstamas su italų dizaineriu Luigi Segre, kuris tuo metu vadovavo Turino automobilių dizaino studijai ''Carrozzeria Ghia''. 1953 metais Luigi Segre Vabalo važiuoklėje sukūrė ir prototipą pademonstravo WilhelmÃui, kuris sužavėtas nauju kūriniu, projektą pristatė VW vadovams Dr. H.Nordhoff ir ir Dr. Feuereisen. Šiems palaiminus projektą, netrukus sukurti dar keturi bandomieji prototipai. Tuo metu automobilis atrodė ypač moderniai: aptakus neįprastas kėbulas, dideli erdvūs lenkti langai, o durų stiklai neturėjo įprastų rėmų.
Darbai vyko labai sparčiai ir jau 1955 metų viduryje VW Karmann Ghia Typ 14 pradėti gaminti Karmann gamykloje. Po dviejų metų atsirado Karmann Ghia kabrioletai, o 1961 metais gimė dar vienas labai įdomus projektas tuo pačiu Karmann Ghia pavadinimu, tačiau kitokios išvaizdos automobilis Typ 34, kuris gamintas Typ 3 bazėje.
Karmann GMBH gamintojo du trečdaliai visų gautų užsakymų sudaro Volkswagen bazėje sukurti automobiliai. Tačiau dėka savo didelės patirties ir populiarumo, gamykla gamino kėbulus ir šių automobilių bazėse: DKW, Audi, Porsche, Mercedes-Benz, BMW, Ford, Renault, AMC, Chrysler, British Leyland (Triumph), Jaguar, Land Rover, Nissan, KIA Sportage ir kiti.
Nuo 1949 metų, Karmann yra pagaminusi 3,3 milijono automobilių. Šiuo metu Karmann gamyklos randasi ne tik Vokietijoje, tačiau ir Meksikoje, Brazilijoje, Portugalijoje, Jungtinėse Valstijose ir Anglijoje. Įmonėje dirba 7500 darbuotojų.
Šioje nuotraukoje parodyti visi VW automobiliai, gaminti Karmann gamykloje. Rinkinyje trūksta vieno žymaus dabartinio VW gaminio - New Beetle kabrioleto, kuris sukurtas Osnabriuke ir nuo 2003 metų gaminamas Karmann padalinyje Meksikoje.
Beetle Cabrio 1949-1980 m., 331 847 vnt;
Hebm¸ller Coupe 1952 m., 12 vnt;
Karmann Ghia Coupe 1955-1974 m., 362 601 vnt;
Karmann Ghia Cabrio 1957-1974 m., 80 877 vnt;
Karmann Ghia Type 34 1961-1969 m., 42 505 vnt;
VW-Porsche 914 1969-1975 m., 118 949 vnt;
SP2 1974 m., 11 123 vnt;
Scirocco I 1974-1981 m., 504 153 vnt;
Scirocco II 1980-1992 m., 291 497 vnt;
Corrado 1988-1995 m., 97 521 vnt;
Golf I Cabrio 1978-1993 m., 388 522 vnt;
Golf III Cabrio 1993-1997 m., 139 578 vnt;
Golf III Variant 1997-1999 m., 80 928 vnt;
Golf IV Cabrio 1997-2001 m., 82 588 vnt.
Oficialus Karmann tinklalapis:
http://www.karmann.com/website_all/home ... ortal.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Karmann
Kėbulų gamintojas Karmann savo metus skaičiuoja dar nuo 1874 metų. Būtent tada, nuo Olandijos sienos netoli nutolusiame Osnabriuko mieste, pradėti gaminti įvairūs kėbulai, trumpai tariant - karietos.
Karmann GMBH pavadinimas atsirado šiek tiek vėliau - 1901 metais, kai Wilhelm Karmann įsigijo šią gamyklą ir pavadino ją savo vardu. Jau kitais metais čia pradėti gaminti kėbulai automobiliams. Pradžioje kėbulai gaminti Opel, Mercedes ir FN automobiliams.
Po Pirmojo pasaulinio karo suiručių, 1921 metais gamykla sudarė sutartį su AGA automobilių gamintojais. Vėliau ekonominės depresijos metais nemažai Vokietijos kėbulų gamintojų žlugo, tačiau Karmann gamintojams pavyko išsilaikyti, 1929 metais sudarius sutartį su Adler automobilių gamintojais, vėliau su Ford, Hanomag ir kitais gamintojais. Įdomu pabrėžti dar ir tai, kad 30-ųjų pradžioje, Karmann gamintojams kėbulų formas ir dizainą kūrė tuo metu pasaulyje žymus architektas Walter Gropius.
Didžiausioji pagamintų Karmann automobilių dalis tuo metu buvo Adler automobiliai. Prieš pat karą, 1939 metais, Karmann gamykloje dirbo 800 darbuotojų, per dieną buvo pagaminami 65 automobiliai.
Po Antrojo pasaulinio karo ir 1948 metais Vokietijai atgavus VW gamyklą, VolkswagenÃas po metų užsakė Vabalo bazėje sukurti keturvietį kabrioletą. Karmann kabrioleto projektas buvo sėkmingas ir nuo 1949 metų Karmann pagrindiniais užsakovais tapo VolkswagenÃas.
Gamyklos vadovas ir savininkas Wilhelm Karmann mirė 1952 metais sulaukęs 88-rių metų amžiaus. Gamyklą paveldėjo W.Karmann sūnus WilhelmÃas jaunesnysis, tuo metu jau spėjęs pasižymėti, kaip talentingas inžinierius.
Netrukus VolkswagenÃo vadovybė po sėkmingo kabrioleto užsakymo, 1951 metais Karmann gamykloje užsakė Vabalo bazėje sukurti kitą projektą - dvivietį sportinį automobilį. Tačiau pirmieji Karmann sukurti prototipai VolkswagenÃo buvo atmesti.
WilhelmÃas jaunesnysis tuo metu buvo gerai pažįstamas su italų dizaineriu Luigi Segre, kuris tuo metu vadovavo Turino automobilių dizaino studijai ''Carrozzeria Ghia''. 1953 metais Luigi Segre Vabalo važiuoklėje sukūrė ir prototipą pademonstravo WilhelmÃui, kuris sužavėtas nauju kūriniu, projektą pristatė VW vadovams Dr. H.Nordhoff ir ir Dr. Feuereisen. Šiems palaiminus projektą, netrukus sukurti dar keturi bandomieji prototipai. Tuo metu automobilis atrodė ypač moderniai: aptakus neįprastas kėbulas, dideli erdvūs lenkti langai, o durų stiklai neturėjo įprastų rėmų.
Darbai vyko labai sparčiai ir jau 1955 metų viduryje VW Karmann Ghia Typ 14 pradėti gaminti Karmann gamykloje. Po dviejų metų atsirado Karmann Ghia kabrioletai, o 1961 metais gimė dar vienas labai įdomus projektas tuo pačiu Karmann Ghia pavadinimu, tačiau kitokios išvaizdos automobilis Typ 34, kuris gamintas Typ 3 bazėje.
Karmann GMBH gamintojo du trečdaliai visų gautų užsakymų sudaro Volkswagen bazėje sukurti automobiliai. Tačiau dėka savo didelės patirties ir populiarumo, gamykla gamino kėbulus ir šių automobilių bazėse: DKW, Audi, Porsche, Mercedes-Benz, BMW, Ford, Renault, AMC, Chrysler, British Leyland (Triumph), Jaguar, Land Rover, Nissan, KIA Sportage ir kiti.
Nuo 1949 metų, Karmann yra pagaminusi 3,3 milijono automobilių. Šiuo metu Karmann gamyklos randasi ne tik Vokietijoje, tačiau ir Meksikoje, Brazilijoje, Portugalijoje, Jungtinėse Valstijose ir Anglijoje. Įmonėje dirba 7500 darbuotojų.
Šioje nuotraukoje parodyti visi VW automobiliai, gaminti Karmann gamykloje. Rinkinyje trūksta vieno žymaus dabartinio VW gaminio - New Beetle kabrioleto, kuris sukurtas Osnabriuke ir nuo 2003 metų gaminamas Karmann padalinyje Meksikoje.
Beetle Cabrio 1949-1980 m., 331 847 vnt;
Hebm¸ller Coupe 1952 m., 12 vnt;
Karmann Ghia Coupe 1955-1974 m., 362 601 vnt;
Karmann Ghia Cabrio 1957-1974 m., 80 877 vnt;
Karmann Ghia Type 34 1961-1969 m., 42 505 vnt;
VW-Porsche 914 1969-1975 m., 118 949 vnt;
SP2 1974 m., 11 123 vnt;
Scirocco I 1974-1981 m., 504 153 vnt;
Scirocco II 1980-1992 m., 291 497 vnt;
Corrado 1988-1995 m., 97 521 vnt;
Golf I Cabrio 1978-1993 m., 388 522 vnt;
Golf III Cabrio 1993-1997 m., 139 578 vnt;
Golf III Variant 1997-1999 m., 80 928 vnt;
Golf IV Cabrio 1997-2001 m., 82 588 vnt.
Oficialus Karmann tinklalapis:
http://www.karmann.com/website_all/home ... ortal.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Karmann
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Idomu pasidare.
Ar visi siu masinu modeliu kiekiai yra apskritai teisingi ar tokias pat masinas gamino ir kitose gamyklose?
Pvz Scirocco I 1974-1981 m., 504 153 vnt;
Jo isviso tiek pagaminta ar cia tiek pagaminta Karman gamykloje?
Ziuriu, kad darbininkai (foto) dirba nepaisydami saugos priemoniu, matyt tai buvo iprasta tais laikais...
Ar visi siu masinu modeliu kiekiai yra apskritai teisingi ar tokias pat masinas gamino ir kitose gamyklose?
Pvz Scirocco I 1974-1981 m., 504 153 vnt;
Jo isviso tiek pagaminta ar cia tiek pagaminta Karman gamykloje?
Ziuriu, kad darbininkai (foto) dirba nepaisydami saugos priemoniu, matyt tai buvo iprasta tais laikais...
Aš taip pat nustebau pamatęs palyginus nedidelius gamybos skaičius, pagalvojau, negi tiek nedaud buvo pagaminta Scirocco, o ypač Corrado automobilių. Iš tikro šie skaičiai yra tikri ñ būtent tiek jų iš viso ir buvo pagaminta.dzo_marija wrote:Ar visi siu masinu modeliu kiekiai yra apskritai teisingi ar tokias pat masinas gamino ir kitose gamyklose?
Esmė tame, kad Karmann gamino kėbulus, naudodami VolkswagenÃo važiuokles. Abu Scirocco modeliai buvo gaminti I Golfo bazėje, o Corrado - II Golfo bazėje. Šiuos visus automobilius gamino ne įprastos VW gamyklos, o Karmann gamykla ir pagaminta tikrai palyginus ne tiek jau ir daug. Taigi Scirocco ir Corrado automobiliai po truputi tampa vis labiau vertinamais automobiliais.
Tiesa, šiame saraše krenta į akis 12 pagamintų Hebm¸ller Coupe automobilių. Istorija tokia - 1949 metais Hebm¸ller birželio mėnesį WupertalÃio mieste pradėjo gaminti VW coupe automobilius. Po mėnesio gamykloje įvyko didžiulis gaisras, kuris sunaikino beveik viską. Anksčiau gamykla iš banko buvo paėmusi kreditą ir bandydama gražinti pinigus, vargais negalais iki 1952-ųjų dar gamino VW Hebm¸ller Coupe automobilius, bet buvo pagaminta tik 700 tokių automobilių, kai gamykla neišlaikiusi finansinių sunkumų, užsidarė. Matyt Karmann susidomėjusi šiais Hebm¸ller automobiliais, taip pat pabandė pagaminti bent tuziną šių dabar labai retų ir labai vertinamų automobilių.
Lietuvos VW Scirocco klubo tinklalapis: http://www.scirocco.lt/start.htm
Vienas pagrindinių klubo narių yra Arūno brolis Saulius.
Del karmann ghios
Na taip Karmann visada gamino kazka, vis ypatingo ir unikalaus, tad iki siu dienu islike modeliai yra tokie vertinami ir unikalus