Ieskau vabalo detaliu / Parduodu
Sveiki. Nezinau ar padesiu ar panasiai, bet galiu pasakyti kai ka is patirties. Visada mes, kai norim ka nors pirkti is internetiniu parduotuvu (zinoma ne lietuvisku) vienas padaro "ordery" (uzsakyma) ir tada jau visi suraso kas ka perka. Atsiuntimo kaina, galima sakyti, yra tokia pati. Ar perki vienas ar perka daug detaliu visas burys draugu. Taip atsiuntimo kaina vienam zmogui stipriai sumazeja. As pirkdaviau ne vabalu detales, o bmx dviracio, bet ten juk principas tas pats. O be to, daznai daro nuolaidas ir duoda (kai kuriom detalem ) gera garantija. Tai nezinau ar tik pasikartojau ar dar ka ir patariau jums. Ypac labai gerai, kai daug zmoniu nori visokiu smulkmenu.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Tokią bagažinę Lietuvoje turi tik Andrius iš Vilniaus, prieš metus užsisakė iš Arūno.
Kainavo brangiai, bet bagažinė tikrai graži. Tačiau gamintojai pagamino nekokybiškus tvirtinimus, Andriui teko pavargti, kol bagažinę pritvirtino prie briaunų, nors ji turėjo ''Flat 4'' įspaustus gamintojo ženklus:
http://www.flat4.co.jp/
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/OPTIKAUS.asp
http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... m?ID=ZVW47
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1581
Lakuotas medines dalis reikia saugoti nuo drėgmės, sušlapęs medis greitai brinksta ir lakas gali luptis.
Kainavo brangiai, bet bagažinė tikrai graži. Tačiau gamintojai pagamino nekokybiškus tvirtinimus, Andriui teko pavargti, kol bagažinę pritvirtino prie briaunų, nors ji turėjo ''Flat 4'' įspaustus gamintojo ženklus:
http://www.flat4.co.jp/
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/OPTIKAUS.asp
http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... m?ID=ZVW47
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1581
Lakuotas medines dalis reikia saugoti nuo drėgmės, sušlapęs medis greitai brinksta ir lakas gali luptis.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Dar vienas daiktas ko ieskau...Jei kas turite atsiliepkite, nupirkti galeciau.
Arba galvoju ji pasigaminti, butu gerai jeigu rasciau ji "gyva" ir ismatuociau, maciau tvirtimo elementai yra pirkti, stikla naudociau organini, tik nzn kaip su islenkimu, parasiau vienai firmai, jei jie galetu islenkti tada butu liuks.
Arba galvoju ji pasigaminti, butu gerai jeigu rasciau ji "gyva" ir ismatuociau, maciau tvirtimo elementai yra pirkti, stikla naudociau organini, tik nzn kaip su islenkimu, parasiau vienai firmai, jei jie galetu islenkti tada butu liuks.
Bėda tame, kad kiekvienas stiklas turi turėti rėmą, kitaip stiklas neišlaikys apkrovos ir truks. Šis saulės skydelis oro srauto ypač stipriai bus plėšiamas, nes skydelis veikia kaip spoileris. Taip pat ir nuotraukoje matome, kad stiklas įdėtas į rėmelį ir tik tada rėmas pritvirtintas prie kronšteinų.
Norint pasigaminti rėmelį, reikėtų kreiptis į metalo prekeivius, kad užsisakyti tokius nedidelius U raidės formos metalinius profilius, kataloguose tokių metalinių profilių tikrai atsirastų, bet tokio mažo kiekio jie deja neveš, nebent sandėlyje kur nors guli užsigulėję.
Jei pavyktų gauti tokį metalinį profilį, tada beliktų abi dalis dailiai išlenkti, kampus suvirinti ir rėmelį nuchromuoti. Tokį profilį gražiai išlenkti įmanoma tik su valcavimo staklėmis, bet Lietuvoje reikės nueiti ilgus vargo kelius, kol bus surastas toks meistras. Ir dar liktų pasigaminti laikantįjį kronšteiną.
Stogo bagažinę pasidaryti tikrai būtų lengviau, negu saulės skydą, bet tada taip pat reikėtų pavyzdžio. Žodžiu tikra problema .
Norint pasigaminti rėmelį, reikėtų kreiptis į metalo prekeivius, kad užsisakyti tokius nedidelius U raidės formos metalinius profilius, kataloguose tokių metalinių profilių tikrai atsirastų, bet tokio mažo kiekio jie deja neveš, nebent sandėlyje kur nors guli užsigulėję.
Jei pavyktų gauti tokį metalinį profilį, tada beliktų abi dalis dailiai išlenkti, kampus suvirinti ir rėmelį nuchromuoti. Tokį profilį gražiai išlenkti įmanoma tik su valcavimo staklėmis, bet Lietuvoje reikės nueiti ilgus vargo kelius, kol bus surastas toks meistras. Ir dar liktų pasigaminti laikantįjį kronšteiną.
Stogo bagažinę pasidaryti tikrai būtų lengviau, negu saulės skydą, bet tada taip pat reikėtų pavyzdžio. Žodžiu tikra problema .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
As sugalvojau lengvesni varianta, negu su profiliu...galbut neatrodys taip graziai kaip originalas, o gal ir net graziau gali gautis.
Jei suprasit ka dabar aiskinsiu tai gerai.
Taip galvoju daryti, paimti ta stikla, koki neitin stora ir neitin plona , issipjausiu tokias kaip reikas, juosteles gelezines (1cm plocio). Imu viena juostele, dedu stikla ant jos ir ant virsaus kita juostele, viska pragreziu ir sukniediju. Toks buterbrodas gausis, ir vaizdas gautusi galbut neblogas, parinkus grazesnias juosteles nestoras, bet tvirtas.
Na kai pradesiu darbus pademonstruosiu...
Dar negreit.
Jei suprasit ka dabar aiskinsiu tai gerai.
Taip galvoju daryti, paimti ta stikla, koki neitin stora ir neitin plona , issipjausiu tokias kaip reikas, juosteles gelezines (1cm plocio). Imu viena juostele, dedu stikla ant jos ir ant virsaus kita juostele, viska pragreziu ir sukniediju. Toks buterbrodas gausis, ir vaizdas gautusi galbut neblogas, parinkus grazesnias juosteles nestoras, bet tvirtas.
Na kai pradesiu darbus pademonstruosiu...
Dar negreit.
Variantas gal ir neblogas, tik dėl metalinių juostų bendras svoris bus nemažas, be to yra pavojus, kad organinis stiklas prispaudimo vietose gali trūkti, kniedžių jėga labai didelė ir kad stiklo neperspaust ir kad stiklas netrūktų, geriau tada jį prisukti varžteliais.
Jei vis dėlto ryšitės šiam darbui, metalines juostas geriau ieškoti nerūdijančio plieno, tuomet nereikės chromuoti.
Gal būt metalinės juostos profilio dydis turėtų būti 10x5 mm, turėtų laikyti ir nesulinkti. Kuo storesni strypai, tuo tvirtesnė konstrukcija, bet ir sunkesnė.
Važiuojant dideliu greičiu, na sakysim 100 km/h, saulės skydelis nuo priešpriešinio vėjo links ne į viršų, o spausis prie kėbulo. Nes važiuojant tokiu greičiu, tarp kėbulo ir skydelio susidaro didžiulis vakuumas ir spoileris stipriai linksta link kėbulo. Jei konstrukcija bus silpna, skydelis perlinks, o stiklas gręžimo vietose gali įtrūkti.
Teko matyti galinius spoilerius pagamintus iš stiklo audinio, kurie dėl susidarančio vakuumo subliuško ir nepataisomai liko gulėti prisispaudę prie kėbulo.
Jei vis dėlto ryšitės šiam darbui, metalines juostas geriau ieškoti nerūdijančio plieno, tuomet nereikės chromuoti.
Gal būt metalinės juostos profilio dydis turėtų būti 10x5 mm, turėtų laikyti ir nesulinkti. Kuo storesni strypai, tuo tvirtesnė konstrukcija, bet ir sunkesnė.
Važiuojant dideliu greičiu, na sakysim 100 km/h, saulės skydelis nuo priešpriešinio vėjo links ne į viršų, o spausis prie kėbulo. Nes važiuojant tokiu greičiu, tarp kėbulo ir skydelio susidaro didžiulis vakuumas ir spoileris stipriai linksta link kėbulo. Jei konstrukcija bus silpna, skydelis perlinks, o stiklas gręžimo vietose gali įtrūkti.
Teko matyti galinius spoilerius pagamintus iš stiklo audinio, kurie dėl susidarančio vakuumo subliuško ir nepataisomai liko gulėti prisispaudę prie kėbulo.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius