Atbulinės eigos daviklis

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

scardeep wrote:...speju turetu but tas atbulines eigos daviklis :?: pas mane jo nera??? Lempose paliktos baltos sekcijos o jose niekas nesviecia.. :?
Keista, maniau kad 1973 metų Vabale tikrai turėtų būti visa gamyklinė atbulinės eigos įranga, tuo labiau modelyje 1303. Gal būt tais metais Norvegijoje dar nebuvo privaloma turėti atbulinės eigos žibintus. Įdomu, kad pavarų dėžėje taip pat įsuktas berods tik paprastas metalinis kamštis.

''Elektros laidų'' temoje rašėt: ''...bet tik kairysis zibintas turi du kontaktus, o desiniajam nera mases'' -
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ight=#4813

O ar šviečia dabar kairys atbulinis žibintas?
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

ispradziu nusukus lempos kausa matesi kad tik kariajam ateina mase o desiniam ne, tai pamaniau kad pas mane turetu degti tik kairys zibintas, bet kai nuemiau lemputes laikanti lizda pamaciau kad nei kairej nei desinej pusej neateina laidas, tada lindau po masina ieskot jungklio ir ten jo neradau... nekeista kad atbulines eigos lepos nedega nei vieno pusej... teks skambint i vabalu parduotuve kur prekinuos, gal jie gales paaiskint situacija.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Jei pavarų dėžėje tikrai įsuktas tik paprastas metalinis kamštis, reikėtų jį pakeisti VW jungikliu ir atvesti visus laidus, tuomet tikrai viskas veiks.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Na teks skambint i vabalu daliu parduotuve ir klaust ka jie pasiulys. Gal pavyks nuvaziuot iki ju i vieta ir koki panaudota davikli issisukt is nurasytos greiciu dezes... Gal zinot ar imanoma ta kamsti/davikli isukt/issukt neisemus greiciu deze? nebandziau, bet is paziurejmo ten jau taip maza vietos kad net baugu.
Bet TA meginsiu praeit su taip kaip yra ir matysiu ka jie sakys, gal neuzsikabins, tada laiko daugiau tureciau. Po TA ir grisiu prie sios temos...

Dabar reikia ieskot priezasciu kodel garso signalas nenori isleisti jokio garso :?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Tikiuosi kaip nors pavyks iki jungiklio vietos prisikapstyti, svarbu surasti patogų įrankį. Nuiminėti pavarų dėžę dėl jungiklio tikrai neverta.
Dar kartą visos elektros schemos: http://www.vintagebus.com/wiring/index.html

Signalas.
Jei patikrinus neveikia, tada dažniausiai perkamas naujas ar padėvėtas, bet rekomenduoju originalųjį išardyti ir išvalyti. Viduje tiesiog korodavę paviršiai ir juos reikia nuvalyti. Darbo daugiau, bet už tai liks originalus ir su tikru garsu.

Pavarų dėžės atbulinės eigos jungiklis:
Paimta iš: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/KUPPLUNG.asp
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Na su garso signalu ne taip jau viskas paprasta. pati sraige zvygia puikiai, kai ja pridedi tiesiogiai prie akumuliatoriaus, tad jos ardyti manau nereikia, kazkas negerai su kontaktais. mase ateina iki sraiges, bet nuspaudus vaire jungikli girdisi tik menkas "klakt" garsas ir toks jausmas, kad neuztenka sraigei energijos kad zyptu. buvau pasijunges ir kita sraige kuri tikrai veikia, tad problema kazkur laiduose. skaiciau nemazai info ta tema, visur raso, kad kontaktai turi but itin svarus, tiek vairo viduje, tiek prie pacios sraiges. Reiks pamegint uzdet naujus kontaktelius prie sraiges, o vaire tai kontaktukai blizga puikiausiai.
einiu dar syki perzvelgsiu visa sistema, paskutini kart ziurejau dar vasara, gal per laika kas pasikeite :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

turbut busiu susipainiojes terminuose: i sraige pastoviai paduodama srove, o izeminimas (t.y. mase) sujungiamas nuspaudus vaire signala :)
Post Reply