Pirmas darbas
-
- Posts: 39
- Joined: 2014 Mar 19 Wed, 11:41
- Location: VALENCIA
Pradėti reikėtų atsekant pagal schemą, kas su kuo jungiasi, manau bus nesunku, palyginus su šiuolaikiniais automobiliais vabale laidų nedaug.
Tado Vabalas taip vadinamas VW 1200 Sparkäfer, šiuos modelius iki 1975 netų gamino su 6 voltų įranga, spėju Vabalas jau perdarytas į 12 voltų.
Jei Vabale būtų 6 voltai, puikiai tiktų ir ši schema:
http://www.vintagebus.com/wiring/bug-62-65.jpg
Tado Vabalas taip vadinamas VW 1200 Sparkäfer, šiuos modelius iki 1975 netų gamino su 6 voltų įranga, spėju Vabalas jau perdarytas į 12 voltų.
Jei Vabale būtų 6 voltai, puikiai tiktų ir ši schema:
http://www.vintagebus.com/wiring/bug-62-65.jpg
-
- Posts: 39
- Joined: 2014 Mar 19 Wed, 11:41
- Location: VALENCIA
-
- Posts: 39
- Joined: 2014 Mar 19 Wed, 11:41
- Location: VALENCIA
Sveiki,na ka sios dienos rezultatai tikrai nelabai ispudingi veikiantis signalas,galines sviesos,stopai,posukiai dar nelabai niekaip nerandu arba nemoku ieskot? shemos kad butu indentiska manajai pvz pas mane galiniuose zibintuose dvi lemputes o scemoj trys.Su priekinem sviesom tai tragedija niekaip nepriverciu ju isiziebt su maza lempute tikrinu srove ateina,pajungiu liustra nieko, pridesiu foto kokie ten laidai ateina gal kas patars kaip juos sujungti
nes shemoj du laidai o pas mane daugiau
->didesnė
nes shemoj du laidai o pas mane daugiau
->didesnė
-
- Posts: 39
- Joined: 2014 Mar 19 Wed, 11:41
- Location: VALENCIA
kas cia per rele jos ir neradau shemoj
->didesnė
->didesnė
-
- Posts: 39
- Joined: 2014 Mar 19 Wed, 11:41
- Location: VALENCIA
su tais irgi nzn ka daryt
->didesnė
->didesnė
Tai galinio stiklo šildymo tinklelio relė.Tadas AGDautomoviles wrote:kas cia per rele jos ir neradau shemoj
Elektros schema: E15 - jungiklis, J9 - relė, S1 - saugiklis, Z1 - galinio stiklo šildymo tinklelis:
->didesnė
1972 metų JAV schema:
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... per_72.jpg
Kad be reikalo nevargti, pradžioje būtų gerai patikrinti ar šildymo tinklelis gyvas. Reikia stiklą lengvai apipurkšti vandeniu, prie stiklo kontaktų tiesiogiai prijungti akumuliatorių ar kroviklį ir palikti įjungtą. Apytikriai po 5 minučių bus aišku ar verta tinklelį jungti iš vis. Dažniausiai tokių metų automobiliuose tinkleliai būna išdegę, atkurti jų neįmanoma, o įtrūkusias vietas lopyti neapsimoka, nes menami metalo dažai niekam tikę, vos palietus jie nusilupa.