Sveiki, Šeštadienį teko visą dieną pasikrapštyti prie motociklo, tačiau sekmadienį suradau laiko ir vabaliukui. Iš Arūno buvo gautos reikiamos detalės pompai ir karbiuratoriui. Pompos membranos beveik tiko, tik pagrindinės membranos spyruoklės tvirtinimą teko uždėti nuo senojo, nes esančiame remkomplekte jis yra plastmasinis ir nelabai lipa ant pompos korpuso, o senasis žalvarinis ir tvirtinamas dviem pusmėnuliais. Pompa sutvarkyta ir veikia. Karbiuratorius taip pat išvalytas bei pakeistos pažeistos greitinančio siurblio ir ''padsoso" tarpinės.
Kadangi buvo smalsu, kaip viskas pavyko, karbiuratorius ir pompa buvo uždėti ant automobilio ir... viskas ok, automobilis užsikūrė ir įgavo staigumo (t.y. suveikia greitinantysis siurblys ir variklis greičiau vysto apsukas). Iš klausos pareguliavau laisvuosius sūkius ir atlikau trumpą ,,test draivą" - prie garažų išpiešiau pora saulučių ir šiaip pabirbinau, kad pašiltų variklis ir būtų aišku ar veikia atleidimo mechanizmas, t.y ar viršutinė sklendė esant šiltam varikliui pilnai atsidaro. Pasirodo, viskas veikia kaip turi būti.
Beje manevruojant karts nuo karto pasklisdavo benzino kvapas, prie variklio viskas sausa, manau reikės lupt lauk baką ir tikrinti jį, bei visas žarneles vedančias į variklį, nes turiu įtarimą, kad kuras kažkur nuteka.
Artimiausi planai - pamatuoti kompresiją, sureguliuoti vožtuvus, patikrinti kontaktus, praplauti variklį, pakeisti tepalus, žvakes. Bandysiu variklį nuplauti (gal kas turi patirties, kaip tą kokybiškai padaryti).
Jei su varikliu viskas OK, planuoju peržiūrėti visą važiuoklę, stabdžių sistemą ir elektros instaliaciją. Beje jei manau, kad vabalui reikės suteikti LT pilietybę, nes darbuotis prie jo visai smagu ir šis projektėlis taps kūrybos ir restauravimo, o ne komercinis projektas.
Na o kėbuliniai darbai bus atidedami šaltiems rudens vakarams..
Sunny bug, 1984
Sveiki, išeiginė vidury savaitės ir puiki proga pasikapstyti prie vabaliuko. Kadangi važiuojant per duobes pasklisdavo benzino kvapas, buvo išimtas bakas ir surasti įtrūkimai ties bako sujungimais, vadinasi esant benzino daugiau nei pusei bako, jis papraščiausiai ištekėdavo. Bandysiu remontuoti ar keisti.
Ta pačia proga buvo ir išimti kilimai ir gumos iš salono. Kadangi stoglangis šiek tiek leidžia ar problemos drenažo sistemoje, viduje kartais kaupėsi vanduo, tačiau rūdys vandens sankaupos vietose tik paviršutinės ir kiaurai niekas neprarūdiję. Nuėmus garso izoliacijos bitumą, matosi juodas panelės gruntas. Manau reikės gerai išvalyti, apdirbti rūdžių surišėju bei nugruntuoti
Priekinėje dalyje vaizdas ne toks džiuginantis. Problemos durų statramsčių apatinėje dalyje, bei dugno priekinėje viršutinėje panelėje. Esmė tokia, kad bagažinėje nuo šildymo sistemos išeina kažkokia plona gofra ar tai alsuoklis ar kondensato drenažas, žodžiu matyt per šią šlangelę tekėdavo kažkoks agresyvus skystis ar vanduo. Rezultatas nekoks, kiauriminis prarūdijimas. Tad nusimato gražaus darbelio
1. Galinė dugno panelė
2. Durų statramsčio apatinė dalis (parūdijimai abejose pusėse)
3. Dugno priekinė viršutinė panelė
Ta pačia proga buvo ir išimti kilimai ir gumos iš salono. Kadangi stoglangis šiek tiek leidžia ar problemos drenažo sistemoje, viduje kartais kaupėsi vanduo, tačiau rūdys vandens sankaupos vietose tik paviršutinės ir kiaurai niekas neprarūdiję. Nuėmus garso izoliacijos bitumą, matosi juodas panelės gruntas. Manau reikės gerai išvalyti, apdirbti rūdžių surišėju bei nugruntuoti
Priekinėje dalyje vaizdas ne toks džiuginantis. Problemos durų statramsčių apatinėje dalyje, bei dugno priekinėje viršutinėje panelėje. Esmė tokia, kad bagažinėje nuo šildymo sistemos išeina kažkokia plona gofra ar tai alsuoklis ar kondensato drenažas, žodžiu matyt per šią šlangelę tekėdavo kažkoks agresyvus skystis ar vanduo. Rezultatas nekoks, kiauriminis prarūdijimas. Tad nusimato gražaus darbelio
1. Galinė dugno panelė
2. Durų statramsčio apatinė dalis (parūdijimai abejose pusėse)
3. Dugno priekinė viršutinė panelė
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Prarūdijimas yra iš salono pusės ir eina link bagažinės, tiksliau bako (todėl mano bako siūlės ir leidžia).
Beje, kilimėliai prie panelės ganėtinai stipriai priklijuoti, manau taip pat jie bus priklijuoti ir prie slenksčių, o nuimti apžiūrai ir apdirbimui tikrai teks
1. Prarūdijimas iš bagažinės pusės, matosi ir mano paminėta šlangelė
2. Prarūdijimas matomas išėmus baką
Beje, kilimėliai prie panelės ganėtinai stipriai priklijuoti, manau taip pat jie bus priklijuoti ir prie slenksčių, o nuimti apžiūrai ir apdirbimui tikrai teks
1. Prarūdijimas iš bagažinės pusės, matosi ir mano paminėta šlangelė
2. Prarūdijimas matomas išėmus baką
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Ačiū, Benzino kvapo sklidimo priežastis nustatyta (prakiuręs bakas per suvirinimo siūlę) ir jau įsigytas, nors ir naudotas, bet geras bakas.
scardeep wrote:Sveikinu su nauju seimos nariu! Regis bus malonaus pasikrapstymo. Jei sklinda benzino kvapas tai tikrai verta pirma jegas det ir pasalint trukumus.
Nesinori net pagalvot kas butu jei butu....
Sekmes darbuose!
Kol kiti vabalistai smagiai leido laiką Radviliškyje, aš smagiai leidau laiką prie ir po Vabalu . Padaryti darbai:
Nudažytas ir uždėtas naujas bakas.
Praplautas variklio vidus, išvalytas nusodintuvas bei pakeisti tepalai
Sureguliuoti vožtuvai ir pakeistos dangtelių tarpinės
Išimti salono kilimėliai bei apžiūrėtas dugnas
Nuimtas dešnis pakojis
Po variklio pakrapštymo vabalas įgavo žvalumo ir jėgos.
Nudažytas ir uždėtas naujas bakas.
Praplautas variklio vidus, išvalytas nusodintuvas bei pakeisti tepalai
Sureguliuoti vožtuvai ir pakeistos dangtelių tarpinės
Išimti salono kilimėliai bei apžiūrėtas dugnas
Nuimtas dešnis pakojis
Po variklio pakrapštymo vabalas įgavo žvalumo ir jėgos.
Ačiū scardeep, stengiuosi padirbėti, kol neatšalo.
Nepraleidau progos šiandien trumpam nulėkti į garažą. Kadangi buvo nuluptas dešnys pakojis tai atsivėrė parūdyjęs dešniojo slenksčio galas. Kairiojo pakojo perkant vabalą jau nebuvo, o slenkstis, vidinės sparnų dalys ir posparniai nupurkšti šviežia antikorozine danga supratau, kad mūsų auksarankiai pardavėjai bandė maskuoti rūdžių židinius, tačiau gana nevykusiai ir padarė daugiau žalos, nes dabar reikės viską valyti. Tikrai pralinksmino kairiojo slenksčio maskavimo būdas - mūsų perekūpai neprimakrofleksine negali, pakrapštęs kairiojo slenksčio galą radau ir jo ir šviežio glaisto . Gerai, kad nieks neeksploatavo vabalo su tokiu remontu - pasekmės būtų nekokios.
Pažiūrėjęs slenksčius iš vidaus pastebėjau, kad bent jau karšto oro ortakiai nesurūdiję.
Tęsiant apžiūrą supratau, kodėl rūdija priekinių statramsčių apatinė dalis - per tą vietą eina gofruota žarnelė priekinio lango šildymui, o karštis ir drėgmė padaro savo (lenkų tinklapyje mačiau, kad šios dalys parduodamos pakankamai pigiai)
Apžiūros metu tapo aišku kodėl surūdijo ir priekinės panelės (tarp salono ir bagažinės) esančios virš Napoleono kepurės viršutinė dalis- tiesiog šildymo sistemos drenažo gofra buvo užspausta ir pažeista, o lietaus vanduo patenkantis per viršutines groteles padarė savo.
Mano pamąstymai ir klausimai:
1. Ką geriau daryti su galinėmis slenksčių dalimis? Lupti kėbulą nuo dugno nesinorėtų, nes likusi slenksčio dalis gera, o dugnas yra visai nieko be kiaurimynės korozijos. Ar virinant nesukeps dugno tarpines? Gal remontuoti kniedijant (juk nesimato šios dalies) ?
2. Gal kam teko keisti durų statramsčio apatines dalis, o gal tiesiog lopėte? Dar man įdomu, kaip tą gofra einanti į priekinio stiklo šildymą vidinėje ertmėje nusiima- užsideda (manau, kad ji trukdys remontui ir aplamai nepatikimai ten viskas atrodo)
3. Kaip nuspręsti, kad sparnas jau netinkamas, ar lupti juos lauk ir skusti visus dažus ir glaistus lauk?
Tikrai nesinori daryti bereikalingu investicijų ir užšaldyti projektėlį, nes ir LT pilietybės vabalas kol kas dar neturi.
1. Primakrofleksintas kairiojo slenksčio galas
2. Na prie dešniojo slenksčio galinės dalies atgrubnagiai dar nespėjo prilysti
3. Kiek pavyko apžiūrėti, slenksčio viduje esantys karšto oro ortakiai nesurudyję (ir tai džiugina)
Nepraleidau progos šiandien trumpam nulėkti į garažą. Kadangi buvo nuluptas dešnys pakojis tai atsivėrė parūdyjęs dešniojo slenksčio galas. Kairiojo pakojo perkant vabalą jau nebuvo, o slenkstis, vidinės sparnų dalys ir posparniai nupurkšti šviežia antikorozine danga supratau, kad mūsų auksarankiai pardavėjai bandė maskuoti rūdžių židinius, tačiau gana nevykusiai ir padarė daugiau žalos, nes dabar reikės viską valyti. Tikrai pralinksmino kairiojo slenksčio maskavimo būdas - mūsų perekūpai neprimakrofleksine negali, pakrapštęs kairiojo slenksčio galą radau ir jo ir šviežio glaisto . Gerai, kad nieks neeksploatavo vabalo su tokiu remontu - pasekmės būtų nekokios.
Pažiūrėjęs slenksčius iš vidaus pastebėjau, kad bent jau karšto oro ortakiai nesurūdiję.
Tęsiant apžiūrą supratau, kodėl rūdija priekinių statramsčių apatinė dalis - per tą vietą eina gofruota žarnelė priekinio lango šildymui, o karštis ir drėgmė padaro savo (lenkų tinklapyje mačiau, kad šios dalys parduodamos pakankamai pigiai)
Apžiūros metu tapo aišku kodėl surūdijo ir priekinės panelės (tarp salono ir bagažinės) esančios virš Napoleono kepurės viršutinė dalis- tiesiog šildymo sistemos drenažo gofra buvo užspausta ir pažeista, o lietaus vanduo patenkantis per viršutines groteles padarė savo.
Mano pamąstymai ir klausimai:
1. Ką geriau daryti su galinėmis slenksčių dalimis? Lupti kėbulą nuo dugno nesinorėtų, nes likusi slenksčio dalis gera, o dugnas yra visai nieko be kiaurimynės korozijos. Ar virinant nesukeps dugno tarpines? Gal remontuoti kniedijant (juk nesimato šios dalies) ?
2. Gal kam teko keisti durų statramsčio apatines dalis, o gal tiesiog lopėte? Dar man įdomu, kaip tą gofra einanti į priekinio stiklo šildymą vidinėje ertmėje nusiima- užsideda (manau, kad ji trukdys remontui ir aplamai nepatikimai ten viskas atrodo)
3. Kaip nuspręsti, kad sparnas jau netinkamas, ar lupti juos lauk ir skusti visus dažus ir glaistus lauk?
Tikrai nesinori daryti bereikalingu investicijų ir užšaldyti projektėlį, nes ir LT pilietybės vabalas kol kas dar neturi.
1. Primakrofleksintas kairiojo slenksčio galas
2. Na prie dešniojo slenksčio galinės dalies atgrubnagiai dar nespėjo prilysti
3. Kiek pavyko apžiūrėti, slenksčio viduje esantys karšto oro ortakiai nesurudyję (ir tai džiugina)
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_