1. Kairėje bagažinės pusėje išlikusi kėbulo dalis, prie kurios buvo tvirtinama gamyklinė registracinė lentelė. Savo vietose liko lentelės kniedės. Išlikę abu KdF ženklai, tarp kurių po dažų sluoksniu turėtų būti išlikęs kėbulo numeris.
2. Važiuoklės numeris randasi prie pavarų perjungimo svirties.
Vairas originalus, tačiau priekinis skydelis supjaustytas.
Yra išlikusios abiejų pusių skydelio angos, o dešinėje pusėje yra išlikęs net originalus dėklas.
(dėklo durelės ne jo, "elektros" kėdė taip pat svetima).
Pusašio reduktorius - pagrindinis Typ-82 bruožas. Vėliau, kaip tik su tokiais reduktoriais 1950-tais pradėti gaminti ir T1 autobusėliai.
Taip pat čia matomi mechaniniai stabdžiai perdaryti į hidraulinius, dešinėje - svirtiniai amortizatoriai: