Vytas atsiuntė nuotraukų rinkinį, jas kiek sumažinau ir įkeliu čia. Vyto draugai lankėsi VW muziejuje ir parvežė keletą kadrų. Įdomu tai, kad nuotraukos darytos dar 2004 metais.
Iki šių dienų nėra išlikę pirmųjų prototipų, 1935-1937 metais pagaminti tokie modeliai - V1, V2, V3 ir VW30. Dabar yra pagamintos kai kurių automobilių kopijos.
Nuotraukoje VW30 tiksliai atkurta kopija. 1937 metais buvo pagaminta 29 tokie sedanai ir vienas kabrioletas:
Įdomios nuotraukos
Visiems labai gerai pažįstamas egzempliorius, 1955 metais pagamintas pirmasis milijonas. Šis Vabalas išsaugotas ir yra keliavęs po įvairias parodas ir muziejus.
1955 metais dekoratyvinės dalys ir buferiai buvo apklijuoti specialiais deimantais. Laikui bėgant parodų lankytojai po truputį "nugnaibė" blizgučius, todėl vėliau teko juos atkurti ir priklijuoti naujai:
1955 metais dekoratyvinės dalys ir buferiai buvo apklijuoti specialiais deimantais. Laikui bėgant parodų lankytojai po truputį "nugnaibė" blizgučius, todėl vėliau teko juos atkurti ir priklijuoti naujai:
Didelė tikimybė, kad šis Vabalas pagamintas 1948-1953 metų laikotarpyje, nes galiniame dangtyje nėra trikampio formos įspaudo numeriui, kuris buvo įspaudžiamas iki 1948 metų.
Sprendžiant iš nuotraukų, šis Vabalas gerokai sulopytas, greičiausiai dugno mažai belikę, žodžiu Vabalo kėbulo turėtų būti likę gal būt apie 60%.
Vabalui prisukti net vokiški numeriai .
Sprendžiant iš nuotraukų, šis Vabalas gerokai sulopytas, greičiausiai dugno mažai belikę, žodžiu Vabalo kėbulo turėtų būti likę gal būt apie 60%.
Vabalui prisukti net vokiški numeriai .