Ech Sigitai, tokias geras naujienas reikėjo prieš Kalėdas pranešti. Kokia didelė našta būtų nukritusi nuo mūsų šeimos narių, kurie ilgai mąsto, ką čia tiems vabalistams padovanoti .Sigitas wrote:Kiekvienas vabalistas turi tureti si zaidima
Aprasymas: http://www.gameland.lt/coll1.html
Maciau pardavine "Norfoje".
Blevyzgos...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Turbūt jau skaitėt, bet vistiek...
ÑPorscheì istorijoje rasta juodų dėmių
Pasak istorikų, populiariausią prieškario sportinį automobilį gaminusi bendrovė slėpė pasipelnymą iš Hitlerio karo industrijos.
Oficiali ÑPorscheì istorija prasidėjo 1950 m., tačiau iki tol kompanija tiekė produkcija naciams, rašo ÑSpiegelì.
Karo metais ÑPorscheì gamino ne sportinius automobilius, o tankus bei padidinto pravažumo karinius automobilius. Kaip prisimena per prievartą ÑPorscheì gamykloje dirbę darbininkai, kompanija nemažo laiko skyrė ÑVolkswagenì automobilių karinėms modifikacijoms.
Iki šiol ÑPorsche neleido tyrėjams išsiaiškinti, kiek jėga verčiamų darbininkų dirbo jų gamyklose nacistinėje Vokietijoje. Kompanija ne tik norėtų nekalbėti apie šiuos dalykus, tačiau stengiasi ir nesureikšminti šio savo istorijos tarpsnio: teigiama, kad tai buvusi maža įmonė, kurioje dirbo nuo 50 iki 100 darbuotojų.
Tačiau seni įmonės archyvai byloja kitką. 1944 m. joje dirbo 656 darbininkai. Be to, kompanija naudojo priverstinį darbą. Šį faktą ÑPorscheì neigia iki šiol.
Žurnalisto Ulricho Viehoverio atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad 1951 metais miręs ÑPorscheì įkūrėjas Ferdinandas Porsche Ñbe skrupulų pelnėsi iš nacių režimoì. Iki šiol nepublikuota archyvinė medžiaga atskleidė, kad gamyklose priverstinai dirbo iki 300 žmonių. ÑPorscheì atstovai, nuo pat pradžių neigę šį faktą, 1990 metais paskelbė, kad tokių darbininkų buvo 10-20. Vėliau šis skaičius oficialiai buvo padidintas iki 50.
Istorikai, neseniai pradėję kapstyti po tamsiąsias ÑPorscheì istorijos puses, dabar bando išsiaiškinti, kaip Porsche dinastija sugebėjo išsaugoti per karą sukauptus turtus ir juos investuoti į pokario Vokietijos Ñekonominį stebukląÃ¬.
Nors Ferdinandas Porshe nebuvo Hitleriui meilikaujantis pataikūnas (paradų metų retai kada saliutuodavo fiureriui, jo apsmukęs pilkas paltas visada išsiskirdavo iš rudų nacistinių uniformų minios, jis visiškai ignoravo SS titulų siekimą), profesiniame gyvenime tai nė kiek nepakenkė ir jam buvo suteiktas visiškas tobulinimo monopolis ÑVolkswagenì įmonėje.
F. Porsche, tuomet buvęs ÑVolkswagenì direktorius bei vyriausiąsias inžinierius, visiškai nesipriešino, kai buvo nutarta, kad gamykla gamins karinei pramonei skirtus automobilius.
Jis, teigiama, Ñmonopolizavo naciusì.
Dėl to, kad ÑPorscheì, tuo metu maža kompanija netoli Štutgarto, pradėjo dirbti karinėje pramonėje, jos metinis biudžetas nuo 3 tūkst. reichsmarkių šoktelėjo iki 2 mln. Savo pelną, kaip ir ÑVolkswagenì, ji didino priverstinių darbininkų sąskaita.
Jau išsiaiškinta, kad ÑPorscheì gamykloje dirbo karo belaisviai iš Lenkijos, Olandijos, Maroko, Prancūzijos, Italijos, Rusijos.
ÑPorscheì kompanijos dalininkai buvo trys žmonės: F. Porsche, jo žentas Antonas Piechas ir žydas Adolfas Rosenbergeras, kuris vėliau pabėgo į JAV. Kaip pastebi žurnalistai, uolus nacis A. Piechas visai nesikuklino naudoti A. Rosenbergero pinigus.
Karui pasibaigus tarp F. Porsche ir A. Rosenbergero įvyko konfliktas, kuris buvo išspręstas tik pastarajam sumokėjus 50 tūkst. markių ir pridėjus ÑPorscheì ar ÑVolkswagenì automobilį.
Nuoroda
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/i ... psnis-9332
ÑPorscheì istorijoje rasta juodų dėmių
Pasak istorikų, populiariausią prieškario sportinį automobilį gaminusi bendrovė slėpė pasipelnymą iš Hitlerio karo industrijos.
Oficiali ÑPorscheì istorija prasidėjo 1950 m., tačiau iki tol kompanija tiekė produkcija naciams, rašo ÑSpiegelì.
Karo metais ÑPorscheì gamino ne sportinius automobilius, o tankus bei padidinto pravažumo karinius automobilius. Kaip prisimena per prievartą ÑPorscheì gamykloje dirbę darbininkai, kompanija nemažo laiko skyrė ÑVolkswagenì automobilių karinėms modifikacijoms.
Iki šiol ÑPorsche neleido tyrėjams išsiaiškinti, kiek jėga verčiamų darbininkų dirbo jų gamyklose nacistinėje Vokietijoje. Kompanija ne tik norėtų nekalbėti apie šiuos dalykus, tačiau stengiasi ir nesureikšminti šio savo istorijos tarpsnio: teigiama, kad tai buvusi maža įmonė, kurioje dirbo nuo 50 iki 100 darbuotojų.
Tačiau seni įmonės archyvai byloja kitką. 1944 m. joje dirbo 656 darbininkai. Be to, kompanija naudojo priverstinį darbą. Šį faktą ÑPorscheì neigia iki šiol.
Žurnalisto Ulricho Viehoverio atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad 1951 metais miręs ÑPorscheì įkūrėjas Ferdinandas Porsche Ñbe skrupulų pelnėsi iš nacių režimoì. Iki šiol nepublikuota archyvinė medžiaga atskleidė, kad gamyklose priverstinai dirbo iki 300 žmonių. ÑPorscheì atstovai, nuo pat pradžių neigę šį faktą, 1990 metais paskelbė, kad tokių darbininkų buvo 10-20. Vėliau šis skaičius oficialiai buvo padidintas iki 50.
Istorikai, neseniai pradėję kapstyti po tamsiąsias ÑPorscheì istorijos puses, dabar bando išsiaiškinti, kaip Porsche dinastija sugebėjo išsaugoti per karą sukauptus turtus ir juos investuoti į pokario Vokietijos Ñekonominį stebukląÃ¬.
Nors Ferdinandas Porshe nebuvo Hitleriui meilikaujantis pataikūnas (paradų metų retai kada saliutuodavo fiureriui, jo apsmukęs pilkas paltas visada išsiskirdavo iš rudų nacistinių uniformų minios, jis visiškai ignoravo SS titulų siekimą), profesiniame gyvenime tai nė kiek nepakenkė ir jam buvo suteiktas visiškas tobulinimo monopolis ÑVolkswagenì įmonėje.
F. Porsche, tuomet buvęs ÑVolkswagenì direktorius bei vyriausiąsias inžinierius, visiškai nesipriešino, kai buvo nutarta, kad gamykla gamins karinei pramonei skirtus automobilius.
Jis, teigiama, Ñmonopolizavo naciusì.
Dėl to, kad ÑPorscheì, tuo metu maža kompanija netoli Štutgarto, pradėjo dirbti karinėje pramonėje, jos metinis biudžetas nuo 3 tūkst. reichsmarkių šoktelėjo iki 2 mln. Savo pelną, kaip ir ÑVolkswagenì, ji didino priverstinių darbininkų sąskaita.
Jau išsiaiškinta, kad ÑPorscheì gamykloje dirbo karo belaisviai iš Lenkijos, Olandijos, Maroko, Prancūzijos, Italijos, Rusijos.
ÑPorscheì kompanijos dalininkai buvo trys žmonės: F. Porsche, jo žentas Antonas Piechas ir žydas Adolfas Rosenbergeras, kuris vėliau pabėgo į JAV. Kaip pastebi žurnalistai, uolus nacis A. Piechas visai nesikuklino naudoti A. Rosenbergero pinigus.
Karui pasibaigus tarp F. Porsche ir A. Rosenbergero įvyko konfliktas, kuris buvo išspręstas tik pastarajam sumokėjus 50 tūkst. markių ir pridėjus ÑPorscheì ar ÑVolkswagenì automobilį.
Nuoroda
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/i ... psnis-9332
Tokie užsakyti straipsniai rašomi jau 65 metai, o jei dar suskaičiuoti visus propogandinius filmus smegenims plauti, neužtektų ir pusės gyvenimo juos visus peržiūrėti.
Atsakas į tokius straipsnius paprastas - ką straipsnio užsakovai veikė pastaruosius 100 metų įvairiausiuose pasaulio regionuose ir kiek niekuo dėtų milijonų žmonių dėl to nukentėjo.
Youtube galima pamatyti daugybė įdomiausių faktų apie rugsėjo 11-ąją, įrodančius visai priešingus dalykus, bet nei viena televizija nedrįsta parodyti tokio dokumentinio filmo.
Daugiau nesiplėsiu, nenoriu čia visiems gadinti nuotaikos .
Atsakas į tokius straipsnius paprastas - ką straipsnio užsakovai veikė pastaruosius 100 metų įvairiausiuose pasaulio regionuose ir kiek niekuo dėtų milijonų žmonių dėl to nukentėjo.
Youtube galima pamatyti daugybė įdomiausių faktų apie rugsėjo 11-ąją, įrodančius visai priešingus dalykus, bet nei viena televizija nedrįsta parodyti tokio dokumentinio filmo.
Daugiau nesiplėsiu, nenoriu čia visiems gadinti nuotaikos .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Arkos uždengimai pasaulyje atsirado 1930-taisiais, jie naudoti tiek aerodinaminiams, tiek dekoratyviniams tikslams. Arkos uždengimai automobilių dizaine naudoti iki 1980-ųjų.
Vabaluose jie atsirado tik 1990 metais, kai kažkas sugalvojo suteikti Vabalui solidumo.
Informacija TheSambos forume VW Fender Skirts tema: ->sąskrydis Texas 2008. ->pardavimo skelbimas
Šiek tiek senų tradicijų.
1931 metais F. Porsche Štutgarte įkūrė savo automobilių konstravimo biurą. Tais pačiais metais Vokietijos automobilių gamintojas Wanderer, užsakė sukurti prabangios klasės automobilį. Įvykdžius šį projektą, Wanderer užsakė ir antrą projektą. Tačiau 1932 metais susijungus Audi, DKW, Horch ir Wanderer į vieną bendrovę, prabangių automobilių gamybą tęsė Horch ir Audi. Sukurtas prototipas Wanderer Porsche Typ 8 deja nebuvo pradėtas gaminti.
1-4. 1931 metai - Wanderer Porsche Type 8 (3.3 litro, 8 cilindrai). Kėbulas pagamintas Štutgarto
Reutter kėbulų gamykloje (toje pačioje gamykloje vėliau pagaminti ir Vabalų prototipai).
5-6. Dar vienas F. Porsche kūrinys užsakytas Z¸ndapp motociklų gamintojo -
Porsche Typ 12, sukurtas 1932 metais. Variklis gale, oru aušinamas.
Nuotraukų fone nuosavas F.Porsche namas ir dirbtuvės, kuriose 1931-1937 metų laikotarpyje ir atsirado visi konstruojami automobiliai, tikslus adresas Stuttgart, Kronenstrafle 24.
Šiose dirbtuvėse buvo konstruojami taip pat visi VW automobiliai - V1, V2, VW3, VW30. 1937 metais F.Porsche dirbtuvės persikėlė į naujai pastatytas patalpas Štutgarto šiaurinėje dalyje esantį Zuffenhausen rajoną, kuriame iki šių dienų randasi Porsche gamykla ir muziejus -> Porsche Werk - Google.maps
Vabaluose jie atsirado tik 1990 metais, kai kažkas sugalvojo suteikti Vabalui solidumo.
Informacija TheSambos forume VW Fender Skirts tema: ->sąskrydis Texas 2008. ->pardavimo skelbimas
Šiek tiek senų tradicijų.
1931 metais F. Porsche Štutgarte įkūrė savo automobilių konstravimo biurą. Tais pačiais metais Vokietijos automobilių gamintojas Wanderer, užsakė sukurti prabangios klasės automobilį. Įvykdžius šį projektą, Wanderer užsakė ir antrą projektą. Tačiau 1932 metais susijungus Audi, DKW, Horch ir Wanderer į vieną bendrovę, prabangių automobilių gamybą tęsė Horch ir Audi. Sukurtas prototipas Wanderer Porsche Typ 8 deja nebuvo pradėtas gaminti.
1-4. 1931 metai - Wanderer Porsche Type 8 (3.3 litro, 8 cilindrai). Kėbulas pagamintas Štutgarto
Reutter kėbulų gamykloje (toje pačioje gamykloje vėliau pagaminti ir Vabalų prototipai).
5-6. Dar vienas F. Porsche kūrinys užsakytas Z¸ndapp motociklų gamintojo -
Porsche Typ 12, sukurtas 1932 metais. Variklis gale, oru aušinamas.
Nuotraukų fone nuosavas F.Porsche namas ir dirbtuvės, kuriose 1931-1937 metų laikotarpyje ir atsirado visi konstruojami automobiliai, tikslus adresas Stuttgart, Kronenstrafle 24.
Šiose dirbtuvėse buvo konstruojami taip pat visi VW automobiliai - V1, V2, VW3, VW30. 1937 metais F.Porsche dirbtuvės persikėlė į naujai pastatytas patalpas Štutgarto šiaurinėje dalyje esantį Zuffenhausen rajoną, kuriame iki šių dienų randasi Porsche gamykla ir muziejus -> Porsche Werk - Google.maps
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Dar vienas, automobilyje 6 žmonės :
http://www.youtube.com/watch?v=EzPCqObWVlg
http://www.youtube.com/watch?v=EzPCqObWVlg
Vėl kviečiu besidominčius kėbulo ruošimu dažymui į seminarą DuPont firmos.Vyks kovo 26 d,kaina 150lt.(Trūksta vieno dalyvio) Apie firma:
http://www.silda.lt/article/archive/8
Balandžio 3 vyks nemokamas Body firmos seminaras,apie jų firmos medžiagas ir darba su jom.Apie firma:
http://www.body.eik.lt/3_lt.html
Plačiau apie tai galite paskaityti:
http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.p ... 13&start=0
Jei ką domina,rašykit į pm arba bent sms tel.8679 19709
http://www.silda.lt/article/archive/8
Balandžio 3 vyks nemokamas Body firmos seminaras,apie jų firmos medžiagas ir darba su jom.Apie firma:
http://www.body.eik.lt/3_lt.html
Plačiau apie tai galite paskaityti:
http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.p ... 13&start=0
Jei ką domina,rašykit į pm arba bent sms tel.8679 19709
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
VW švenčia ìTransporterė jubiliejų
ìVolkswagenė koncernas švenčia Transporter automobilio gamybos 60 metų jubiliejų.
Pirmasis mikroautobusas tapo serijiniu 1950 metais. Po šešerių nuo gamybos pradžios, pagaminamų automobilių kiekis pasiekė 160 000 vienetų, o 1967-aisiais Vokietijoje gaminamų Volkswagen Transporter kiekis siekė 1,83 milijono automobilių.
Pirmoji Transporter serija tapo kultine.
1967 metų birželį, po 17 metų gamybos buvo sustabdyta pirmosios šio modelio automobilių kartos gamyba Vokietijoje. Brazilijoje šio modelio automobilių gamyba truko iki pat 2000 metų.
Dabartinė Transporter karta gaminama keturiomis versijomis ir yra viena iš pačių populiariausių komercinių automobilių Europoje.
Straispnis iš:
http://www.autobild.lt/2010/03/vw-svenc ... jubilieju/
ìVolkswagenė koncernas švenčia Transporter automobilio gamybos 60 metų jubiliejų.
Pirmasis mikroautobusas tapo serijiniu 1950 metais. Po šešerių nuo gamybos pradžios, pagaminamų automobilių kiekis pasiekė 160 000 vienetų, o 1967-aisiais Vokietijoje gaminamų Volkswagen Transporter kiekis siekė 1,83 milijono automobilių.
Pirmoji Transporter serija tapo kultine.
1967 metų birželį, po 17 metų gamybos buvo sustabdyta pirmosios šio modelio automobilių kartos gamyba Vokietijoje. Brazilijoje šio modelio automobilių gamyba truko iki pat 2000 metų.
Dabartinė Transporter karta gaminama keturiomis versijomis ir yra viena iš pačių populiariausių komercinių automobilių Europoje.
Straispnis iš:
http://www.autobild.lt/2010/03/vw-svenc ... jubilieju/