Mįslės
Kazka girdejau....atrodo kad tai Citroenas,kuris vaziuoja maitindamasis malkomis,ar kietu kuru.Zmogelis berods apvaziaves puse pasaulio su savo masina.Yra kiles itarimas,kad ten yra ir benzininis variklis,nes kas randasi po kapotu zmogelis niekam nerodo....
Staripsnis:
http://auto.delfi.lt/soft/medinis-autom ... d=27607537
Staripsnis:
http://auto.delfi.lt/soft/medinis-autom ... d=27607537
Straipsnis apie Citroen parašytas netiksliai ir bet kaip, šiais laikais tai dažnai pasitaiko :)
Tai ne garinis variklis, o malkų dujų generatoriaus, degant anglims ar malkoms, išsiskiria dujos, kurios dega kaip degalai.
Be to, dujų generatoriniai varikliai buvo paplitę bemaž visame pasaulyje, visur, kur tik trūko degalų.
1. Štai įdomi spalvota nuotrauka daryta Lietuvoje 1941 metais, sunkvežimis labai panašus į variklį su dujų generatoriumi:
2-3. Na ir įprasti mums jau visiems gerai žinomi vabaliūkščiai. Stingant kuro, 1943-1944 metais sukurti VW automobiliai su dujų generatoriais, kurui galima naudoti malkas arba anglis:
4. VW Typ 230
Tai ne garinis variklis, o malkų dujų generatoriaus, degant anglims ar malkoms, išsiskiria dujos, kurios dega kaip degalai.
Be to, dujų generatoriniai varikliai buvo paplitę bemaž visame pasaulyje, visur, kur tik trūko degalų.
1. Štai įdomi spalvota nuotrauka daryta Lietuvoje 1941 metais, sunkvežimis labai panašus į variklį su dujų generatoriumi:
2-3. Na ir įprasti mums jau visiems gerai žinomi vabaliūkščiai. Stingant kuro, 1943-1944 metais sukurti VW automobiliai su dujų generatoriais, kurui galima naudoti malkas arba anglis:
4. VW Typ 230
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Matyt ten sąnašų rezervuaras, kuriame kaupiasi įvairus šlakai ir nuosėdos, kurias rętsykiais reikia išvalyti.
Šiokia tokia schema: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... erator.jpg
Dar šiek apie malkų dujų generatorius: http://en.wikipedia.org/wiki/Wood_gas
Šiokia tokia schema: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... erator.jpg
Dar šiek apie malkų dujų generatorius: http://en.wikipedia.org/wiki/Wood_gas
Šiek tiek papildysiu. Benaršydamas nuotraukose radau atsakymą ką prisukinėja meistras.
Kai visas automobilis įtvirtinamas stende, variklio ir pavarų dėžės testavimui, vietoje ratų prisukami specialūs smagračiai, sukuriantys naturalią apkrovą varikliui, pavarų dėžei ir stabdžiams. Galuose esančios plokštelės atlieka dar ir oro pasipriešinimo funkciją. Žodžiu puikus įrankis automobilio testavimui.
Aptariamo automobilio matosi tik stabdžių būgnas ir pusašis, bet stabdžių būgnas tikrai neįprastas ir didelis, jis turi dar ir papildomą aušinimo angą, dar dešiniau pakabos dalis.
Kai visas automobilis įtvirtinamas stende, variklio ir pavarų dėžės testavimui, vietoje ratų prisukami specialūs smagračiai, sukuriantys naturalią apkrovą varikliui, pavarų dėžei ir stabdžiams. Galuose esančios plokštelės atlieka dar ir oro pasipriešinimo funkciją. Žodžiu puikus įrankis automobilio testavimui.
Aptariamo automobilio matosi tik stabdžių būgnas ir pusašis, bet stabdžių būgnas tikrai neįprastas ir didelis, jis turi dar ir papildomą aušinimo angą, dar dešiniau pakabos dalis.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Jei parodyčiau šiek tiek daugiau, intriga iškart subliūkštų .
Tokius didelius stabdžių būgnus turėjo tik vienas automobilis taip glaudžiai susijęs su Vabalais. Automobiliai labai žinomi ir įėję į istoriją, manau šis būgnas labai lengvai atpažįstamas. Pasižiūrėkite, jame nėra ratlankio tvirtinimo skylių.
Tokius didelius stabdžių būgnus turėjo tik vienas automobilis taip glaudžiai susijęs su Vabalais. Automobiliai labai žinomi ir įėję į istoriją, manau šis būgnas labai lengvai atpažįstamas. Pasižiūrėkite, jame nėra ratlankio tvirtinimo skylių.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius