Pilant benziną į auto (variklis 1975 metų) reikia mažinti oktaninį skaičių. Jei benzinas 95, skiedžiant žibalu kuro kaina pasiekia 7 Lt už litrą.
Gal yra koks pigesnis būdas?
Kuro oktaninis skaičius
Teoriškai benzino oktaninį skaičių sumažinti su žibalu galima. Deja, niekas kol kas nepadarė išsamių studijų, kokiomis proporcijomis tą žibalą pilti, kad nepakenkti varikliui.
Todėl palaikau Sigito nuomonę, kad geriau žibalo nepilti apskritai. Didesnis oktaninis skaičius varikliui kenkia žymiai mažiau, negu atvirkščiai.
Kalbėjausi su vabalistais Vokietijoje, kurie važinėja su originaliais 1952 "Brecelfensteriais", tai sakė, kad pila 95 benziną, važinėja tausojančiu rėžimu, nesukdami variklio iki maksimalių apsisukimų.
Didesnė problema atsirado, kai pradėjo gaminti ekologiškesnį benziną be švino. Šio komponento reikia vabalų varikliams būtinai. Pats patyriau savo kailiu, kai mano mėlynam 1303 vabalui po 1,5 metų važinėjimo, išdegė vožtuvo lizdas.
Manau, kad švino pakaitalas ir priedas į benziną yra būtinas.
Nuo 1998 metų naudoju Wurth firmos priedą benzinui - jis papildomai mažina išmetimo sistemos vidinę koroziją .
Todėl palaikau Sigito nuomonę, kad geriau žibalo nepilti apskritai. Didesnis oktaninis skaičius varikliui kenkia žymiai mažiau, negu atvirkščiai.
Kalbėjausi su vabalistais Vokietijoje, kurie važinėja su originaliais 1952 "Brecelfensteriais", tai sakė, kad pila 95 benziną, važinėja tausojančiu rėžimu, nesukdami variklio iki maksimalių apsisukimų.
Didesnė problema atsirado, kai pradėjo gaminti ekologiškesnį benziną be švino. Šio komponento reikia vabalų varikliams būtinai. Pats patyriau savo kailiu, kai mano mėlynam 1303 vabalui po 1,5 metų važinėjimo, išdegė vožtuvo lizdas.
Manau, kad švino pakaitalas ir priedas į benziną yra būtinas.
Nuo 1998 metų naudoju Wurth firmos priedą benzinui - jis papildomai mažina išmetimo sistemos vidinę koroziją .