Šie VW coupe speedster (galima vadinti ir roadster) perdaryti iš paprasto Vabalo, nupjaunant stogą. Juos gamino keliolika auksarankių dirbtuvių Vokietijoje, 1980-1995 metų laikotarpyje. Jie išoriškai labai priminė VW Hebm¸ller Vabalus gamintus 1949-1951 metais.
Viršutinė VW speedster kėbulo dalis ir variklio dangtis pagamintas iš stiklo audinio, vairuotojas ir keleivis kartais apsaugomi apsauginiu lanku. Nupjovus Vabalui stogą, automobilis prarasdavo kėbulo standumą, dėl to papildomai buvo tvirtinami slenksčiai ir dugnas.
Stogas siuvamas iš įvairių sintetinių odos pakaitalų, kartais įsiuvant galinį langą iš elastingo plastiko ar stiklo. Vabalas buvo keičiamas tik išorėje, nieko nekeičiant pakaboje ar variklyje. Didžiausi šio modelio trūkumai tame, jog stogo konstrukcija neturėjo metalinės lengvai išskleidžiamos ar suskleidžiamos konstrukcijos, tiesiog tai nusegama ar išskleidžiama rankomis. Be to, trūko sandarumo jungiamose vietose ir stogo forma ne visada atitikdavo estetinius reikalavimus.
Tokiu perdarytu automobiliu buvo įmanoma važinėti vakarų Europos žiemomis, tačiau dėl vienasluoksnio audinio, automobilio stogas neturėjo geros šiluminės izoliacijos, dėl ko, esant žemesnei temperatūrai, juo važinėti buvo jau per šalta. Automobilis labiau tiko šiltesniems metų laikams.
Originalusis VW Karmann Vabalas kabrioletas (1949-1980 m.), turėjo išbaigtą metalinį stogo karkasą. Dėka jo, stogą išskleisti ar sudėti buvo galima labai greitai. Be to, Karmann stogas pasiūtas iš daugiasluoksnių medžiagų, automobilis buvo gerai apsaugotas nuo šalčio ir turėjo sandarią apsaugą nuo lietaus.
80-tųjų labiausiai žinomi Speedster gamintojai Vokietijoje - Philipp Eller, Dannert Er, Osterman, Hoffmann Speedster ir Bieber. Jų kaina žinoma kiek didesnė už įprastus vabalus, o labai išpuoselėti tokie Vabalai galėtų kainuoti 30 000 litų ir daugiau. Bet pasitaiko ir visai apleistų Roadster Vabalų.
Įvairių gamintojų perdaryti Vabalai speedster stiliuje:
1. Dannert Er
3. Hoffmann
4. Bieber
7-10. VW Hebm¸ller. 1949-1953 metais klasikinių VW Hebm¸ller coupe pagaminta palyginus nedaug, tik 720 vienetų, o iki šių dienų išliko tik apie 100 originalių automobilių. 1949 metais gamykla vos pradėjusi gaminti savo automobilius, netrukus patyrė didelį gaisrą. Kelis metus jie vis dėlto gamino šiuos automobilius, tačiau dėl didelės finansinės naštos ir skolų bankams, Hebm¸ller gamykla 1951 metais užsidarė.
Šiais laikais VW Hebm¸ller automobiliai, dėl savo dailios išvaizdos ir kaip Volkswagen'o istorijos dalis yra be galo vertinami kolekcionierių.