Šiandien visa mielą dieną sode šveičiau skardas nuo rudžių, nes garaže vis dar nėra elektros. Gerai kad lietus nelijo.
Atrodė, kad darbo nedaug, bet dabar vos rankas pakeliu. Rytoj bandysiu kai kurias skardeles dažyti, o kai kurias reiks vežt virint, nes yra nemažų skylių.
Mano maniškis (Vytas)
Sveikas Vytai,
Variklis atrodo šauniai ! Pamačius jį tokį blizgantį man vėl iškilo klausimas, tai ar jis nulakuotas ? Ankščiau minėjai, kad dar galvoji ar tai daryti, bet aš kai kol kas dar nepatyres, tai iš vaizdo neatspėju lakuotas jis ar ne...
Ir dar vienas klausimėlis, ar kokių nors modifikacijų galios ar ekonomiškumo prasme yra padaryta ? Ar bus pilnai originalas ?
Variklis atrodo šauniai ! Pamačius jį tokį blizgantį man vėl iškilo klausimas, tai ar jis nulakuotas ? Ankščiau minėjai, kad dar galvoji ar tai daryti, bet aš kai kol kas dar nepatyres, tai iš vaizdo neatspėju lakuotas jis ar ne...
Ir dar vienas klausimėlis, ar kokių nors modifikacijų galios ar ekonomiškumo prasme yra padaryta ? Ar bus pilnai originalas ?
super variklis atrodo labai graziai. bent man tevas prigasdino, kad reikia daug spec. irankiu isrinkinejant ir surinkinejant varikli. ar tai tiesa, nes pats noreciau persirinkti varikli ir kartu paziureti jo sandara, nors jis ir nereikalauja perrinkimo . del rudziu tai neblogai jau jos paveikusios vabaliuka . siaip super darbuojiesi.
Sveiki,
Variklio blokas yra dengtas termolaku, tiksliau kaip raso ant etiketes - aliuminis, kuris atsparus karsciui. Bet variklio galvas palikau tik svariai nuvalytas nuo purvo. Kai perrinkinesiu koki kita vabalini motora , tai tikrai to nedarysiu, nes kazkaip tik prisilietus kokia purvina pirstine lieka nesvarumas, kuris taip paprastai nenusivalo .
Kazkokiu modifikaciju pats nesiryzau daryti. Palikau taip kaip buvo. Originalus motoras buvo 1.3, o greiciausiai dar Vokietijoj buvo perdarytas i 1.6. Po kapitalinio remonto manau tikrai islosiu galios ir kuro sanaudu atzvilgiu. Visgi dabar turetu visa laika veikti 4 cilindrai, ko nebuvo anksciau .
O Kamazui patarciau, jei tikrai nera rimtos priezasties perrinkineti varikli, tai to geriau nedaryti. Kaip sakoma, technikai nereikia trukdyti dirbi .
Kas liecia irankius, tikrai nieko tokio super nereikia ir motoro vidui viskas labai paprasta. Reikes spec. priemones uzfiksuoti smagrati, kad galetum atsuki ir uzsukti pagrindine veleno verzle, kuri laiko smagrati ir sankaba.
Isrinkus varikli, jei ir nieko nedarysi, bet kokiu atveju turetum pakeisti visas gumines ir metalines tarpines. Visas idomumas prasideda surinkinejant varikli, tada jau niekur nesidesi be dinamometrinio rakto. Surinkinejant varikli labai svarbu islaikyti varztu uzverzimo momentus. Negali perverzti, o ir laisvo nepaliksi . O pats smagiausias veiksmas uzverzti veleno verzle. Momentas apie 350 Nm . Imi gera 2 metru ilgio vamzdi, kvieti draugus i pagalba, ir sekmes... .
Yra daug visokiu niuansu, taigi gerai pagalvok, ar verta tik del idomumo ardyti varikli.
Siaip, sis variklis buvo mano pirmasis, kuri perrinkinejau savo rankomis.
Anksciau to niekada nebuvau dares. Su geru draugu parama, viskas imanoma .
Variklio blokas yra dengtas termolaku, tiksliau kaip raso ant etiketes - aliuminis, kuris atsparus karsciui. Bet variklio galvas palikau tik svariai nuvalytas nuo purvo. Kai perrinkinesiu koki kita vabalini motora , tai tikrai to nedarysiu, nes kazkaip tik prisilietus kokia purvina pirstine lieka nesvarumas, kuris taip paprastai nenusivalo .
Kazkokiu modifikaciju pats nesiryzau daryti. Palikau taip kaip buvo. Originalus motoras buvo 1.3, o greiciausiai dar Vokietijoj buvo perdarytas i 1.6. Po kapitalinio remonto manau tikrai islosiu galios ir kuro sanaudu atzvilgiu. Visgi dabar turetu visa laika veikti 4 cilindrai, ko nebuvo anksciau .
O Kamazui patarciau, jei tikrai nera rimtos priezasties perrinkineti varikli, tai to geriau nedaryti. Kaip sakoma, technikai nereikia trukdyti dirbi .
Kas liecia irankius, tikrai nieko tokio super nereikia ir motoro vidui viskas labai paprasta. Reikes spec. priemones uzfiksuoti smagrati, kad galetum atsuki ir uzsukti pagrindine veleno verzle, kuri laiko smagrati ir sankaba.
Isrinkus varikli, jei ir nieko nedarysi, bet kokiu atveju turetum pakeisti visas gumines ir metalines tarpines. Visas idomumas prasideda surinkinejant varikli, tada jau niekur nesidesi be dinamometrinio rakto. Surinkinejant varikli labai svarbu islaikyti varztu uzverzimo momentus. Negali perverzti, o ir laisvo nepaliksi . O pats smagiausias veiksmas uzverzti veleno verzle. Momentas apie 350 Nm . Imi gera 2 metru ilgio vamzdi, kvieti draugus i pagalba, ir sekmes... .
Yra daug visokiu niuansu, taigi gerai pagalvok, ar verta tik del idomumo ardyti varikli.
Siaip, sis variklis buvo mano pirmasis, kuri perrinkinejau savo rankomis.
Anksciau to niekada nebuvau dares. Su geru draugu parama, viskas imanoma .
aisku tada, nu man kaip ir neverta, nes kompresija cilindruose 11.5-12 . siaip kaip pastebejau visiems sunku su tomis rudimis, ypac kazkodel senus vw ima jos, tiek pirmu golfu dauguma parudijusiu tiek senesni vabalai , o galetu maziau buti problemu su rudimis.
as kazkaip dar net nepriejau iki variklio skyriaus . idomu prieisiu .
as kazkaip dar net nepriejau iki variklio skyriaus . idomu prieisiu .
Gaila, bet iš pirmo karto viena iš degimo kamerų neatlaikė žibalo testo, tai teko pakartotinai pratrinti vožtuvus . Geriau vieną kartą padaryti viską taip kaip reikia, kad paskui, jei kas nors bus ne taip, nereikėtų teisintis kitiems ir sau pačiam, kad nebuvo laiko ir todėl negalėjau viską tinkamai atlikti.
Tiuningas. Visą mielą savaitę laksčiau po autodalių parduotuves, ieškodamas Vabalo motorui "tiuningo" detalių. "Jaunesniems" motorams tai yra įprastos detalės, o manajam motorui tai yra sveikas tiuningas.
Vožtuvo riebokšlis. Originaliai čia turėtų stovėti paprasti guminiai žiedukai ir įsiurbimo vožtuvuose (man taip atrodo, nes remonto komplekte yra tik keturios gumikės). Labai dėkingas ''Tanagros'' autodalių parduotuvei esančiai Lakūnų g. 30, nes jie vieninteliai sutiko paeksperimentuoti ir padėjo parinkti tinkamus riebokšlius. Kitose (nevardinsiu) taipogi didelėse autodalių parduotuvėse pažiūrėdavo į kompus, pasakydavo, kad tokių detalių Vabalui nėra ir tipo lauk iš čia ir netrukdyk dirbti. Nors šie riebokšliai yra standartiniai VW/Audi automobiliams. Tik jų įvairių dydžių būna. Tinkami yra 8/12 dydžio, o kaina yra tik 2 lt. .
Ir dar, originalūs vožtuvų įvorių kraštai yra stačiakampiai, o už jų kabinasi riebokšlio vidinė guma, tai pasunkina jų uždėjimą. Šiaulietis Valdas patarė įvorių kraštus truputį užapvalinti, kad lengviau būtų užmauti riebokšlį. Ačiū už šį darbą palengvinantį patarimą .
Tiuningas. Visą mielą savaitę laksčiau po autodalių parduotuves, ieškodamas Vabalo motorui "tiuningo" detalių. "Jaunesniems" motorams tai yra įprastos detalės, o manajam motorui tai yra sveikas tiuningas.
Vožtuvo riebokšlis. Originaliai čia turėtų stovėti paprasti guminiai žiedukai ir įsiurbimo vožtuvuose (man taip atrodo, nes remonto komplekte yra tik keturios gumikės). Labai dėkingas ''Tanagros'' autodalių parduotuvei esančiai Lakūnų g. 30, nes jie vieninteliai sutiko paeksperimentuoti ir padėjo parinkti tinkamus riebokšlius. Kitose (nevardinsiu) taipogi didelėse autodalių parduotuvėse pažiūrėdavo į kompus, pasakydavo, kad tokių detalių Vabalui nėra ir tipo lauk iš čia ir netrukdyk dirbti. Nors šie riebokšliai yra standartiniai VW/Audi automobiliams. Tik jų įvairių dydžių būna. Tinkami yra 8/12 dydžio, o kaina yra tik 2 lt. .
Ir dar, originalūs vožtuvų įvorių kraštai yra stačiakampiai, o už jų kabinasi riebokšlio vidinė guma, tai pasunkina jų uždėjimą. Šiaulietis Valdas patarė įvorių kraštus truputį užapvalinti, kad lengviau būtų užmauti riebokšlį. Ačiū už šį darbą palengvinantį patarimą .