Tepalo priedai

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Tepalo priedai

Post by Justinas »

Taigi dėl amžinai degančios įspėjamosios tepalo lemputės nusprendžiau pasinaudoti priedais variklio darbo pagerinimui. Man parekomendavo priemonę Xado. Internete ši priemonė visuomet minima kaip tikrai efektyvi, tačiau apie daugelį tokių priemonių rašoma, kad po keliasdešimties tūkstančių kilometrų keraminis sluoksnis, kuriuo jos padengia variklį, suyra ir variklyje tiesiog tampa smulkiomis dalelėmis, kurios jį vėliau sunaikina.

Gal pasidalinsite savo patirtimi apie tokius priedus ? Kokių prekinių ženklų patartumėte vengti ? Kas jums padėjo, o kas ne ? Manau tai gana aktuali tema vabalistų gerbėjams...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dabar siūlomi įvairiausi tepalo priedai ir modifikatoriai yra tik gražios pasakos. Jų poveikis gal būt ir yra naudingas, tačiau šiuo efektu kažkodėl giriasi tik patys gamintojai. Kartais tarp šių priedų gali pasitaikyti stebuklą primenančių priemonių, bet jie gali būti tik trumpalaikiai. O ką jau kalbėti apie ''jogurtus'', kurie kainuoja 8-9 litus, tai tikras žmonių kvailinimas.
Dauguma tepalų gamintojų patys pasirūpina savo gaminamo tepalo kokybe ir priedais. Jei variklis yra naujas ar ką tik po kapitalinio remonto, geriau visada pirkti žymaus ir patikimo gamintojo tepalą, variklis tikrai tarnaus ilgai. Bet jei variklis yra senas ir jau gerokai susidėvėjęs, visi priedai tik trumpalaikis žaislas arba visiškas niekalas. Brangūs priedai gal būt jums padės nuvažiuoti šimtą kilometrų, pigūs padės nuvažiuoti 0,00 kilometrų arba visai sugadins variklį. Taigi, peršasi išvada, kad susidėvėjusį variklį reikia tiesiog remontuoti.
''Daktariukų'' reklaminiuose tekstuose visada bus prirašyta gražių pasakėčių. Nes kiekvienas gamintojas ir prekybininkas nori įbrukti savo gaminį ir visiems pripasakos nebūtų dalykų. Negalima jais tikėti.
Paskaičius jų tekstus galima pagalvoti, kad įsigijus jų siūlomo produkto variklis taps du kart galingesnis, du kart mažiau vartos kuro ir du kart ilgiau tarnaus. Manau tai visiška nesąmonė, o svarbiausia, kad to niekas negali žmoniškai patikrinti ir patvirtinti.

Berašydamas, www paieškoje radau ilgą, bet vertingą straipsnį apie priedus: http://proc.w3.lt/auto/varikl/tepti/priedai.htm

Šiame straipsnyje parašyta tikrai daug įdomių dalykų, kuriuose iš esmės smerkiami tepalų priedai. Štai tik pora frazių iš straipsnio, kurios apibūdina priedų ''naudingumą'':

"Avco Lycoming", žinomas aviacinių variklių gamintojas, tvirtina: "Mes išbandėme visus priedus, kuriuos pavyko rasti prekyboje, ir visi jie buvo beverčiai".
Ir:
''Taip pat tikriausiai pastebėjote, kad beveik visų tyrimų rezultatai yra neigiami. Taip yra ne todėl, kad mes stengėmės pateikti vienpusišką nuomonę apie alyvos priedus. Taip yra todėl, kad mums nepavyko rasti laboratorijos, variklių gamintojo ar nepriklausomos tyrimų organizacijos, kurių pavadinimą ar tyrimo rezultatus mes galėtume pateikti, kur būtų tvirtinama, kad alyvos priedai naudingi varikliui''.

Trumpai tariant, tepalo priedai, tai tik didelis muilo burbulas ir pinigų gręžimo aparatas :( .
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

Sigis teisus 200 proc.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Nu ir ar būtina taip tiesiai blogai atsiliept :?, palikit gi žmogui vilties, kad problemą pigiai ir paprastai galima būtų išspręsti...
Teks tą tepalų problemą spręsti pačiam... Spėju, kad tai turėtų būti susiję su pompa, nes slėgio daviklis neturėtų būti sugedęs, o pats variklis lyg ir neperseniausiai perrinktas. Tad kimbu į knygas ir bandau ieškot priežasties, nes matau, kad su priedais apsisukti jau nebeišeis...
Post Reply