Sveiki kolegos. Turiu klausima. Ar galima naudoti sintetine alyva vabaliniuose motoruose. Esu girdejes, kad sintetine alyva senuose motoruose sugrauzia riebokslius ir kitas sandarinimo gumas, gal kas turite patirties.
VW oru aušinamiems varikliams sintetinio tepalo pilti negalima, jis labai lakus ir skverbiasi per visus plyšius.
VW varikliams naudojama tik mineralinė alyva, pavyzdžiui 10W40 arba 15W40.
gal net tepala varikliui rinkti pagal variklio sukurimo metus, t.y. kokie tepalai buvo gaminami tuo laikmeciu kai variklis buvo konstruojamas.
jeigu sintetiniai atsirado veliau nei gime variklis, tai jie ir netinka?
emilis wrote:gal net tepala varikliui rinkti pagal variklio sukurimo metus, t.y. kokie tepalai buvo gaminami tuo laikmeciu kai variklis buvo konstruojamas.
jeigu sintetiniai atsirado veliau nei gime variklis, tai jie ir netinka?
Esu pyles i vabalini varikli pusiau sintetine alyva 10w40,ir niekur nieks netekejo.
labai rekomenduociau i vabala, kas ji labai myli Castrol 10w60 tai pilnai sintetine alyva, prie aukstos temperaturos nepraranda savo klampumo ir tepimo savybiu, pats isbandziau, nors kainuoja daug bet visi kiti gamintojai pries sia nublanksta, isbandykit nenusivilsit.
Anatolijau dabar mano vabaliauskas prabinzeno su 10w40 pusiau sintetine, kitais metais tikrai bus ipilta 10w60 castrol, beje ant ankstesnio vabalo kada buvo pakankamai finansu, isbandziau nuo finos iki mobil, t.t. alyvas pusiau sintetinias, sintetinias, ir man palankiausia zenkla parode Castrol 10w60, tai bandymu keliu galiu pagyrti sia alyva, aisku jeigu variklis ne per tvarkingiausias, tada tik mineral, bet tai begimas nuo tiesos kad varikli reikia perrinkti ir pakeisti rieboksliu ir t.t.