Tepalo aušinimas

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
Sigitas

Tepalo aušinimas

Post by Sigitas »

Ka galite pasakyti apie tepalo ausinima,ar efektyvu padaryti papildoma tepalo ausinima.As turiu minciu tepalini radiatoriu perkelti nuo variklio ir sumontuoti kur nors po kebulu. Siaip tie darbai jau pradeti.Norejosi isgirsti kitu nuomones.

Ta tema filmukas
http://www.youtube.com/watch?v=MWynxdKoRRw
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Truputi gal nevisai i tema, bet pas mane yra duju iranga, tai galvoju, kad gal reduktoriu sildyti tepalu, tai tuo paciu jis truputeli ausinsis. Irgi klausimas ar verta?
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Sigitas

Post by Sigitas »

Duju iranga mano buse irgi sumontuota.Anksciau reduktoriu sildziau vandeniu(buvau sukonstraves),bet dabar irgi sildyma darysiu tepalini.Gal kas buvo idejes temperaturos davikli,iki kiek ikaista variklyje tepalas gerai pavaziavus be jokiu perdarym???
arturcikas
Posts: 100
Joined: 2007 Apr 27 Fri, 6:59
Location: Kaunas
Contact:

Post by arturcikas »

mano nuomone bus didziulis pravalas kai tu sustosi Vilniuje kokiam kamstyje, o ko tau tas orginalus ausinimas mepatinka?
Sigitas

Post by Sigitas »

Visu pirma yra uzdengta nuo ventiliatoriaus viena variklio puse(oras netiesiogiai puciasi ant cilindru),ir siaip man rodosi kad tokiam varikliui tepalinis radiatorius mazokas.Reikia atsiminti ,kad 1,6l varikliai nera galingi ir yra linke pakaisti,taip kad geresnis ausinimas turetu buti tik i gera.
User avatar
Arunas
Posts: 328
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 19:04
Location: Vilnius
Contact:

Post by Arunas »

Papildomas Tepalo radiatorius gali sumažinti variklio max.temperatūrą ~10...20 laipsnių. Jeigu autobusėliuose variklai dirba vid.
120-130 laipsnių temperatūroje, tai nuleidus temperatųras padidėja metalų atsparumas ir ilgaamžiškumas. Be to (teoriškai) galima naują variklį surinkti su tikslesnėmis tolerancijomis. Jeigu reikia pastovėti kamščiuose, tai be ventiliatoriaus taip pat neapseisi, nors ventiliatoriaus turbina nuima apie 5%
variklio galingumo.
Todėl "dragus" vabalai važiuoja su nuimtais generatoriais ir ventiliatoriais.
Keliant variklio galingumą ir planuojant jį statyti į Busiką, papildomas tepalo radiatorius gali net dvigubai padidinti variklio resursą. Reikia nepamiršti, kad jeigu radiatorius atsiduria autobusėlio priekyje, tai tepalo gali reikėti ~12...15 litrų :)
Post Reply