Įdomios nuotraukos
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Tikrai ten Vabalas. Įdėmiai apžiūrėjus visą veiksmą, galima spėti kad nuotrauka daryta 1962 metų pavasarį šalia JAV atstovybės Maskvoje. Ant vieno plakato parašyta "Šalin rankas nuo Kubos".
1962 metų balandžio viduryje JAV kariuomenės samdiniai nesėkmingai bandė įsiveržti į Kubą ir nuversti naująją Kubos santvarką. Nuotraukoje kaip tik matome protesto akciją.
Visos užsienio atstovybės tuo metu buvo Maskvoje ir Maskvos gatvėse pamatyti užsieninius automobilius buvo įprasta. Gaila plakatai dengia Vabalą, sunku pasakyti kokių jis metų, bet iš matomų buferių jis galėtų pagamintas po 1952 metų.
1962 metų balandžio viduryje JAV kariuomenės samdiniai nesėkmingai bandė įsiveržti į Kubą ir nuversti naująją Kubos santvarką. Nuotraukoje kaip tik matome protesto akciją.
Visos užsienio atstovybės tuo metu buvo Maskvoje ir Maskvos gatvėse pamatyti užsieninius automobilius buvo įprasta. Gaila plakatai dengia Vabalą, sunku pasakyti kokių jis metų, bet iš matomų buferių jis galėtų pagamintas po 1952 metų.
Sigi, truputi patikslinsiu: vakarietiskus automobilius gatvese buvo iprasta matyti ne del uzsienio atstovybiu. Tiesiog pokariu del itin prasto salies issivystymo automobilizmo srityje, didele dali transporto sudare trofejiniai automobiliai. Idomumo delei idedu istrauka is Kestucio Pletkaus ir Liucijaus Suslaviciaus straipsnio "Pokarinis autobumas Tarybu Sajungoje":Sigis wrote:Visos užsienio atstovybės tuo metu buvo Maskvoje ir Maskvos gatvėse pamatyti užsieninius automobilius buvo įprasta.
"Pabaigai norėtume atkreipti dėmesį į vieną labai charakteringą to nelengvo ir įdomaus laikmečio bruožą. Galima ilgai vartyti pirmųjų pokario metų tarybinius iliustruotus žurnalus, ir greičiausiai nepamatysime nuotraukose nei vieno užsienietiškos markės automobilio, jose - vien tik tarybiniai. Tai ryškiai skyrėsi nuo to, ką iš tikrųjų galima buvo pamatyti tuo metu, išėjus į didesnių miestų gatves. Jose aiškiai vyravo trofėjiniai automobiliai, kurių kiekis ir pagal statistiką penktojo dešimtmečio pabaigoje dar gerokai viršijo tarybinių markių automobilių skaičių. Dar daugiau ñ gerai įsižiūrėję, pamatysime, jog neretai visos tos Ñpobedosì, Ñemkosì, Ñzisaiì, riedantys gatvėmis, yra iškirpti iš kitų nuotraukų ir uždengia iš tikrųjų kadran pakliuvusius trofėjinius automobilius! TSRS vadovai jokiu būdu nenorėjo pripažinti, kad sugriauta šalies ekonomika, transportas atstatomi ne tik savo jėgomis, kaip deklaruojama, bet ir pasinaudojant okupuotos Vokietijos ištekliais, tad spaudoje nevengta net tokių akivaizdžių grubių falsifikacijų. Bet statistika rodo, kad jei ne trofėjiniai automobiliai, TSRS net valdžios atstovams nelabai kuo būtų buvę važinėti ñ 1946 metais pagaminti 6289, 1947 metais ñ 9622, 1948 metais ñ 20175 lengvieji automobiliai. Tad aišku, kad redaktoriams, norint, kaip reikalaujama, pavaizduoti Ñtarybinės technikos gausąÃ¬, tekdavo griebtis žirklių ir klijų..."
Didžiausias pasaulio Busikas :]
http://www.vwcampervanblog.com/walter-t ... creen-bus/
http://www.vwcampervanblog.com/walter-t ... creen-bus/