Taip, tai Tempo Matador.
Automobilių gamintojas Tempo, įsikūręs Hamburge, šį modelį gamino 1949-1951 metais, jam panaudotas Vabalo variklis, pavarų dėžė ir stabdžiai. Visa kita tai originali Tempo konstrukcija - vamzdinis rėmas, lingių ir spyruoklių pakaba.
Pradėjus gaminti Tempo Matador, netrukus jis ėmė populiarėti ir tapo rimtu konkurentu nesenai pradėtam gaminti Volkswagen Transporter, todėl VW gamykla apytikriai 1951 metais nutraukė dalių tiekimą Tempo automobilių gamintojams. Tačiau Tempo Matador gamyba tesėsi ir jie buvo gaminami net iki 1966 metų, bet naudojant jau kitų automobilių agregatus. Matador vardu gaminti net autobusėliai.
Vidal & Sohn Tempo-Werke GmbH (sutrumpintai Tempo) įsikūrė dar 1924 metais. Prieškaryje Tempo išpopuliarėjo nedideliais triračiais transporteriais, vėliau gamino net karinius automobilius. Praėjus keliems metams po Antrojo Pasaulinio karo, pratęsė savo gamybą. Pagal jų licenziją automobiliai gaminti toli už Vokietijos ribų - Ispanijoje, Anglijoje, Urugvajuje ir Indijoje. 1966 metais Tempo tapo Hanomag partneriu, todėl automobiliai gaminti Hanomag-Henschel vardu. 1971 metais juos įsigijo Daimler Benz. Ir taip buvęs Tempo, 1977 metais visai išnyko iš gamintojų vardų sąrašo.
Nuo 1949 iki 1951 metų Tempo Matador automobilių su VW varikliais pagaminta apie 1300, o iki šių dienų išliko gal būt vos keliolika tokių transporterių.
Visa nuotraukų kolekcija: http://www.oldbug.com/tempo.htm
Video gyvai: http://www.youtube.com/watch?v=8AUeQnCq7v8
Nuotraukose 1951 metais pagamintas ir kruopščiai restauruotas Tempo Matador:
Mįslės
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Taip Linas teisus, tai 1953 metais laivo įvaizdyje pagamintas traukinys. Jame įmontuotas Vabalo variklis.
Jei jis muziejuje stovėtų su vagonėliais, atspėti būtų paprasčiau, bet toks "laivas" gerokai klaidina ir sunku suprasti kas tai.
1. Atsakymas paprastas ir matomas nuotraukoje.
2. Dar vienas, bet nerestauruotas VW-Porsche traukinys užfiksuotas Hamburgo prototipų muziejuje.
3. Porsche gamintojo pagaminti ir dabar restauruoti senieji traukiniai funkcionuoja Hamburgo automobilių muziejuje bei Kiolno Rheinpark teritorijoje. Jie pagaminti kiek vėliau ir priekis primena to meto Porsche 356 automobilius. Pirmieji traukiniai turėjo 25 arklio galių Vabalo variklius, o šie vėlesnieji Porsche Lok traukiniai pagaminti su 90 AG Porsche varikliais.
Visas tinklapis skirtas šių traukinių istorijai: http://www.switch-gmbh.com/ws/dfg/index.html
Jei jis muziejuje stovėtų su vagonėliais, atspėti būtų paprasčiau, bet toks "laivas" gerokai klaidina ir sunku suprasti kas tai.
1. Atsakymas paprastas ir matomas nuotraukoje.
2. Dar vienas, bet nerestauruotas VW-Porsche traukinys užfiksuotas Hamburgo prototipų muziejuje.
3. Porsche gamintojo pagaminti ir dabar restauruoti senieji traukiniai funkcionuoja Hamburgo automobilių muziejuje bei Kiolno Rheinpark teritorijoje. Jie pagaminti kiek vėliau ir priekis primena to meto Porsche 356 automobilius. Pirmieji traukiniai turėjo 25 arklio galių Vabalo variklius, o šie vėlesnieji Porsche Lok traukiniai pagaminti su 90 AG Porsche varikliais.
Visas tinklapis skirtas šių traukinių istorijai: http://www.switch-gmbh.com/ws/dfg/index.html
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius