Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Kaip ir minejau izoliacines dangos dar neissirinkau. Pakankamai darbu dar iki jos dejimo :)

Bet dekui uz patarimus, viskas registruojama ;)

Siandien baigiau gremzti paskutini ketvirti. Izoliacija liko tik ant vidurinio kanalo, bet ten viskas atrodo puikiai tad nekisiu nagu kur nereikia :)

Ikeliu nuotraukas priekio. Nugremzta smala vairuotojo pusej ir veiksmas keleivio...

1. Nugremzta vairuotojo puse.
2. Keleivio puse pries nuimant izoliacija.
3. Izoliacija nuemus ir nugremzus smala. Sis ketvirtis issilaikes geriausiai.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Esat megine nufotografuoti visas grindis is vabalo vidaus? nemaniau kad vabalas toks erdvus kai ismontuoji salona, manau drasiai ir miegot galetu :D

Klausimas:

- Ar imanoma nuimt izoliuotas sildymo kanalu dalis, kurios yra po galine sedyne? Man butu daug lengviau nusveist ir paruost dugna gruntavimui ir dazymui...

1. Grindys be izoliacijos.
2. Desinej pusej.
3. Bei kairej pusej. Jos dengia gera dali kampo, kuri butu smagu kaip reikiant isvalyt.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Dar pora klausimu:

1. kam skirtas vamzdelis iseinantis is centrinio kanalo ties vairuotojo sedyne? pas mane jis nenaudojamas... (nuotrauka)

2. kazi ar apsimoka nuvalyt senus klijus nuo kebulo sienu pries klijuojant naujas medziagas? (nuotraukoj matosi valyto ir nevalyto pavirsiaus skirtumas) pameginau su acetonu tai truputi pamirkius klijai valosi tik reikia pagremzt gerokai ir aisku devet kauke arba gerai vedint patalpas... Nuvalius pamaciau orignalia savo kebulo spalva. Turiu pasakyt kad graziai issilaikius.

As vabala laikau didelio sildomo garazo paciam gale. Iki ivaziavimo vartu kokie 30m ir tie uz kampo (garazas labai nestandartines formos :). Man pagrindine problema tai vedinimas, nes isivaizduoju kad gruntuojant ir dazant dugna oro kokybe garaze nebus pati geriausia, o ypac mano kampe... Galvoju dazymo darbus atlikinet savaitgaliais kai garazu nesinaudoja kiti zmones bei prisivaryt masina arciau garazo vartu. Na bent jau garazas sildomas tai per para turetu isdziuti. Reiktu isigyti galinga fena orui "pumpuoti" is garazo kad ventiliacija geresne butu :)

Tiek siandienai. Kokius darbus toliau darysiu nelabai zinau. Grunto ir dazu dar neturiu tad pradet sveisti nesinori, nusveista pavirsiu noretusi iskart padengt gruntu. Gal pasiulymu turit kokios gruntavimo bei dazymo medziagos gerai atlaiko devejima? Gal reiktu naudot tokias kurias galima dengt tiesiai ant rudziu. Bus konkreciau, nes neaisku ar visas rudis pavyks pasalint. Noretusi kad laikytu bent 5-7 metus i ateiti :)

Gal kas turit pedalu ismontavimo aprasyma? nuo kurio varzto pradet :) apziurejau bet nezina ka pirma atlaisvint... Juos ismontuosiu tik pries priekines kairiosios dalies sveitima. Nezinosi kada gali tekt masina isvaryt, tai bent jau stabdziu pedalas pravers...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Keleivio pusė išsilaikius geriausiai nes važinėta matyt neekologiškai :P (vienas žmogus mašinoje)...

Visų rūdžių nepavyks pašalinti, bet stengtis reikia...
Kitas dalykas prieš gruntavimą būtinai reikia viską ištepti rūdžių surišėju, kad ir atrodo jog viską pašalinai, jų vistiek yra (mikro)...

Dėl surišėjų nėra vieningo nuomonės kurį naudoti, prie einamų tai Wurth, Buvanol, Mipa ir t.t.
Rūdžių surišėjam tuo geriau, kuo prastesnė ventiliacija ir kuo didesnė drėgmė...

Tada jau tik galima gruntuoti, jei gruntuoti tiesiai, efekto nebus...
Su gruntu jau manau visi pritars jog geriausias yra epoksidinis.
Gruntuoti dažyti tik su kompresoriumi, ne iš balionėlių!
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Pedalai išsiardo iškalus kaištį iš sankabos pedalo...
Ne lego ten, instrukcija nėra būtina, pats išrinksi, žinosi kaip surinkti...:)
Aišku galima paieškoti...

Maniškio vabalo atrestauruotas dugnas. Kol kas esu patenkintas...
Aš tik už vašką, o ant jo jau gali tiosiog padėti kokia gumą ar dar ką slopinti garsui...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Aišku galima naudoti kokias kaučikines bitumines dervas...
Jei naudosi vašką, turėk omenyje jog džiūs jis ilgai :wink:

Apskritai darbai turėtų trukti maždaug taip: 1 para rūdžių surišejui, 3 paros gruntavimui (jei 3 sluoksniukais), 3 paros dažymui na ir vaškas džius irgi priklauso nuo šilumos ir ventiliacios, gali ir savaitę džiūti :oops:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

scardeep wrote:1. kam skirtas vamzdelis iseinantis is centrinio kanalo ties vairuotojo sedyne? pas mane jis nenaudojamas... (nuotrauka)
Šis Scardeep užfiksuotas vamzdelis esantis šalia vairuotojo sėdynės, tikra mįslė, tokių niekada matyti neteko. Peržiūrėjau technines knygeles, ten taip pat nieko neužsimenama. Štai 1972 metų jungčių išvedžiojimo schema, joje taip pat nieko panašaus nėra:
http://www.vintagebus.com/wiring/chassis.jpg
Reikia tiesiog atsekti, kur jis veda, gal būtų kiek aiškiau. Spėju, kad jis kažkaip susijęs su eksportu į Skandinavijos šalis ir skirtas kažkokiam specialiam priedui.
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Pas mane irgi toks pats yra. Vairuotojo ir keleivio pusese. :roll:
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Jo sie vamzdukai yra du, vienas keleivio kitas vairuotojo pusej, bet pas mane jie abu visai nenaudojami. Kai atidarysiu kada vidurinio tunelio dangti tai teks paziuret pasisvietus kur jie nueina, bet atrodo kad turetu vest i gala kazkur. Na kai perrinkinesiu begiu rankena su perdavimo strypu tai gal pavyks issiaiskint.

Pakolkas darbai truputi apstojo. Renku teorines zinias apie grindu tvarkymui. Sekantys veiksmai butu :

- Rudziu surisejas. Kaip pastebejau daug kas raso jog jis tepamas, tai kiek suprantu jo purksti nereikia ir darbuotis teks teptuku?
- Gruntas
- Dazai

Kompresoriu gruntui ir dazam purksti turiu, pistoleta isigysiu - ne problema, bet dar neissiaiskinau kur galeciau nusipirkti tiek grunto tiek dazu ne flakoneliuose. Draugas daze masinos kebula, tai is flakoneliu nuleido "gara" bei dazus panaudojo dazydamas su kompresorium. Kazi kiek tinkamas sis variantas? speju ir uz dazus brangiau sumokesiu ir kazkaip nerimtai skamba... Ka manot?
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Skamba visiškai absoliučiai nerimtai... :x
Dažai flakonėliuose yra prasti, kitas dalykas juos pirkdamas dar moki už aerozolį, o jei jį išleisi, tai ir išmesi pinigus...

Pirkti normalių dažų tikrai kažkur turėtumei rasti. Dažniausiai būna spec parduotuvės arba servisuose kuriuose dažo mašinas.

Surišėjai tepami teptuku, priklauso nuo to, koks tai ir apdoroti jį reikia (pvz., po surišimo dalis jo nuimama su skudurėliu sudrėkintu skiedikliu)...
(Sekti gamintojo rekomendacijas)
Post Reply