Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

po akumuliatoriumi kažkodėl pastoviai kaupiasi kondensatas. Aš jį pakėliau ant dviejų pagaliukų, kad bent vėdintusi
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Taip ir maniau kad kazin ko mandresnio nebus.

Siandien nulupau ir nukaisiau galini kairi ketvirti. Cia izoliacija kiek stipriau laike, bet po ja taip pat buvo rudziu.

Is smalsumo pameginau kilstelt ir priekine vairuotojo puse. Izoliacija gan lengvai atsoko tai nutraukiau nuotrauka ir tos dalies, bet ten dar reikia smalos likucius nugramdyt. Puikiai matosi kaip grioveliuose pradeda rudyti.

Turiu pastebeti, kad dugno bleka tikrai nera super gerai apsaugota nuo rudyjimo, turiu omeny fabriko dazyma. Dazymas aisku grazus, bet sakyciau plonas... Teks nepagailet dazu paciam.

1. Galinis kairys ketvirtis dugno po izoliacijos nuvalymo.
2. Priekinis kairys ketvirtis pries nulupant. Atrodo ne taip jau ir baisiai...
3. Bet po apacia slepesi rudziu uzuomazgos. Groveliuose kaip ir likusioje grindu dalyje kaupiasi dregme ir pradeda rudyti.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Klausimas:

- Ar galiu drasiai ardyt pedalus? Labai daug darbo juos surenkant, ar reikia reguliuot paskui ka nors? Galvoju kad tuo paciu reiktu del profilaktikos pasikeist akseleratoriaus troseli, pasiziuret sankabos. Isivaizduoju kad jei keisiu troselius tai reguliavimo bus siek tiek. Bet be to ar pedalu sumontavimas nereikalaus spec irankiu? Ten gi spiraliu bent kelios, bijau jas atpalaiduot kad paskui nesurinksiu i vieta. Kaip te is tikro viskas atrodo?

- Vamzdelis kuris eina pro pedalus palei centra i gala, tai stabdziu skyscio? ar bendzino? :) siaip ieskau greito atsakymo, nors galiu ir pats knygoj pasiziuret :)

Tiek siai dienai...
Sigitas

Post by Sigitas »

Tai stabdziu vamzdelis,visuose vabaluose jis ten eina,o pas daugely toje vietoje dar ir prakiura
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Sigitas wrote:Tai stabdziu vamzdelis,visuose vabaluose jis ten eina,o pas daugely toje vietoje dar ir prakiura
Pastebejau kad ir pas mane per sulenkima jis rudyt pradejes. Reiks gerai nusveist ir nudazyt. Yra gal kokiu geresniu variantu ka su juo daryt, kad saugiau butu? dabar jis man nelabai logiskoj vitoj guli... Bet turbut neapsimoka pradet keist ka nes bus ir darbo daug ir naudos maza.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Sigis wrote:Susidūrus su techninėmis problemomis ir neturint techninės knygos, labai gelbėja šis tinklalapis:
http://www.vw-resource.com/fuellinks.html
Labai padejo, sureguliavau atomatini "pacosa" kuris pas mane buvo neveiksnus ir esant saltam varikliui neuzdarydavo oro padavimo i karbiuratoriu automatiskai tad reikdavo laikyt sukeltas apsukas.

Taip pat persireguliavau karbiuratoriaus misini. Na artimiausiu metu neplanuoju isriedet i gatve bet tiesiog perejau kad susipazint su metodika.

Zodziu karbiuratoriu regis atstaciau i darbine bukle. Dekui uz linka, tikrai praverte. Tik gal galetu but daugiau nuotrauku tai butu is vis super :)
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

As asmeniskai rekomenduoju viska nusveitus gruntuoti, dazyti ir tada ispurksti viska vasku...
Vaskas sustings, bet liks elastingas, galima net nagu ji irezti...

Plius jis skaidrus ir matysis jei kas kur rudyja, ko nebezinotum apdirbes kokiu bitumu, kuris juodas ir nebeaisku kas po juo dedasi...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Rimgaudas wrote:po akumuliatoriumi kažkodėl pastoviai kaupiasi kondensatas. Aš jį pakėliau ant dviejų pagaliukų, kad bent vėdintusi
o kaip issprendei tvirtinimo problema?
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

dzo_marija wrote:As asmeniskai rekomenduoju viska nusveitus gruntuoti, dazyti ir tada ispurksti viska vasku...
Vaskas sustings, bet liks elastingas, galima net nagu ji irezti...

Plius jis skaidrus ir matysis jei kas kur rudyja, ko nebezinotum apdirbes kokiu bitumu, kuris juodas ir nebeaisku kas po juo dedasi...
Sveitimas, gruntavimas, dazymas tai aisku. Vasku zadu purksti visas ertmes sienose. O kaip prie vasko kazi seksis man tvirtint nauja izoliacija? nemanau palikt skardu neizoliuotu nuo garso... Suprantu ka turi omeny kad per vaska matysis kas vyksta su skarda, bet jei klosiu nauja izoliacija tai vistiek nieko nematysiu. Vaska purksciau tik kaip pagalbine priemone pries korozija jei tai techniskai teisinga (purksti vaska po garso izoliacija) ?
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

O kaip su tais pedalais? galiu ardyt drasiai ar bus paskui didelio vargo su spyruoklem? :?
Post Reply