Labas Donatai, pas mane irgi štilis
depresiją varo stumdomos durys kurias bandau įdėt
Na tam autobusiukui aš esu jau ketvirtas šeimininkas per paskutinius kelis metus. Teko kalbėt su visais savininkais
Ir iš Jų pasakojimų galima atkurt šio autobuso (toliau "T") kelionę. Tikrasis savininkas gyvena Šakių rajone ir T naudojo verslui, brūžino Rusija-LT maršrutu, antrasis savininkas (vilnietis) pirko vien dėl dokumentų, bet planas žlugo ir pardavė į Kauną, kauniškis buvo pasišovęs restauruot, bet matyt įvertino stovį ir pasidavė (man sakė išvaro gyvent i Indiją)
, o kada jis spėjo pabuvot Radviliškyje
tai net nežinau, gal ne šitas
Variklio skyrius: jame buvo įdėtas vw golf, passat, jetta 1,6D motoras, bet tikrai ne T3 (T3-jų kitoks karteris) ir per flančą sujungtas su T2 gr.dėže, nuotraukų net nedariau nes viskas buvo sumesta į krūvą, kad tik būtų (motoras padėtas ant lentos).
Važiavimas: deja, bet man neteko su juo pasivažinėti, parsitempiau "ant šlipso" iškart išlupau motorą, tiksliau jis iškrito
, motorą padovanojau.
Ką turi omenį sakydamas motorėmas? ar "flančas" per kurį jungiasi motoras su dėže, ar rėmą ant kurio kabo motoras?
Jei klausi dėl rėmo ant kurio tvirtinasi variklis, tai jis buvo originalus T2.
o jei dėl flančo - tai turiu, bet jį reik tobulint ir tikslint. Tik kam to reik juk yra paprastesnis būdas : perki T3 1,6 diesel gr.dėžės "kožucha" ir viskas išspręsta (jis tinka ir dėžei ir varikliui), tik T3 varikliai paversti didesniu kampu nei golfų, todėl reik ir karterį nuo T3 pirkt.
tai tiek
kas apie dinamika tai as bandysiu viska suburt taip kaip yra o vėliau skaičiuot kuriuos gr.dėžės dantračius perdaryt.
Bet pradžiai reik baigt skardų karą
kokioj stadijoj tavo busikas?