gal kas gali pasakyti kas pridirbta 1je nuotraukoje? Niekaip nesuprantu kokio dydzio turi buti ratu arkos, cia kazkas pjaustyta virinta.
ir dar nuotrauka nr.3 priekine vaziuokle , gal kas esat ardes ir remontaves torsionines vaziuokles?
Dar vienas T2 autobusiukas
Na va, prasidėjo darbai. Kadangi autobusiukas pasirodė siaubingai supuvęs, nupirkau kita kėbulą. Sis atrodo daug geresniam stovyje iki tol kol nepradėjau pjaustyt . Beda ta kad naujasis kėbulas yra desiniavairis o slankiojančios durys kairėje pusėj, taigi nusprendžiau idet slankiojančias duris ir i dešine puse. Atrodė bus viskas paprasta, išpjaunu skyle, ivirinu nauja slenksti ir virsutini begi, dar keli patobulinimai statiniam i vsio, bet toli gražu ne taip viskas paprasta. Teko nemažai pavargt kol išlaisvinau virsutini begi is donoro, teko keist galine stoike, nes variante su stumdomomis durimis gaminama storesne stoike, na aisku ir apatinis begis - apacia buvo jau bandyta karta lopyti (žiauriai atgrubnagiskai), taigi dar teks užsisakyt pora detaliu, kad pilnai suvirint apačia.
pagaliau sulaukiau pirmuju siuntinuku is www.hoffmann-speedster.com ir keli nuveikti darbeliai.
Ramai, sauniai darbuojiesi
Kiek suprantu stumdomas duris darysi abiejose autobuselio pusese. Ar nebijai, kad autobuselis praras standuma, nes pas tave prie viso to jis dar ir kemperis su didele skyle stoge? Ar planuoji tvirtinti dugna kokiu nors budu papildomai? Gal desi "belly pans"?
Taip pat klausei apie priekinius torsionus. Kas konkreciai domina? Esu ardes viena rema, gal galesiu padeti netycia
Kiek suprantu stumdomas duris darysi abiejose autobuselio pusese. Ar nebijai, kad autobuselis praras standuma, nes pas tave prie viso to jis dar ir kemperis su didele skyle stoge? Ar planuoji tvirtinti dugna kokiu nors budu papildomai? Gal desi "belly pans"?
Taip pat klausei apie priekinius torsionus. Kas konkreciai domina? Esu ardes viena rema, gal galesiu padeti netycia