Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Tai gal keliam si klausima i misliu skyriu :D nezinau, meginsiu dar ieskot info kas man ia galetu but, reiks megint meistram paskambint cia vietoj paziuret ka sakys, tik vat reik pirma zodyna atsiverst ir daliu pavadinimus ismokt... :) ah, nelengva to iseivio dalia...
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

100 procentų starteris,gali neiieskot kitų bėdų, pas mane analogiškai buvo tik ne su vabalu.Po kurio laiko jau pastumimas nebepadės,tada jau reiks imt ir ardyt,keist angliukus ir visą išvalyt.Budavo ir as ijungiu 5 bėgi siektiek pastumu ir ok.Bet taip buvo neilgai.Dar gali but starterio rėlė.Bet garantuoju kad tai starterio problema :) .
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Na paskutiniu metu vazinejau ir su siek tiek pasedusiu akumu, pakrausiu pilnai ziuresiu ar bent kiek situacija pasikeis...

Sugalvojau issukt patikrint zvake, ir po devintu prakaitu pavyko :) Priejau tik prie pirmo cilindro, bet tikiuos ir kiti tokia pat:)

Tai kas gabus nusakyt variklio darba pagal zvakes isvaizda, prasom pakomentuokit. Va dar regis ne is bloguju. Zvake sausa ir galvute svelniai rusvos spalvos, gal tik aplink ziedas kiek suodinas.

Kazkodel itariu kad mano kuro misinys per riebus... bet pagal zvakes isvaizda to kaip ir nepasakysi. Vis neprisiruosiu rimtam karbiuratoriaus reguliavimui. Jei planai pavyks tai i vieta imontaves nauja varikli uzsiimsiu siuo, bet pakolkas reikia pakaitala isigyt...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Toliau sekanti probema, uzvedus salta varikli reikia pergazuot kad jis neuzgestu. Reikia palaikyt aukstas apsukas, kitaip variklis uzgesta. Pagazavus keleta sekundziu viskas susitvarko ir variklis dirba normaliai laisva eiga.

Kai perrinkinejau karburatoriu pamenu man kilo vienas klausimas, kaip taisyklingai turi stovet SOLEX zenklu pazymeta dalis (regis kaitinimo spyrale). Ja prispaudzia 3 varzteliai bet tikslios vietos kaip ir nera, nes varztai spaudzia zieda kuris laisvai uzsideda ant dangtelio ir tiek... tai mastau gal man saltam varikliui esant neveikia kazkas is sios operos. Kazkur teko matyt video apie carburatoriu testavima youtube bet neberandu, bahuriukas labai aiskiai parode kaip patikrint ar ta spirale veikia. kazkaip ijungus mase stebet ar viduje karburatoriuje voztuvas atsidaro ar ne.... nepamenu gerai, bet butu saunu ir vel ta video atkast. Reiks BugMe perziuret gal ten ka rasiu vertingo.
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

degimas geras, mišinys per riebus
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Gal buitiniu patarimu kaip ji nuriebint? :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Susidūrus su techninėmis problemomis ir neturint techninės knygos, labai gelbėja šis tinklalapis:
http://www.vw-resource.com/fuellinks.html
User avatar
Rimas
Posts: 272
Joined: 2008 Oct 09 Thu, 15:49
Location: Radviliškis

Post by Rimas »

Kaitinimo spiralės dangtelis turi žymę kaip ir karbo korpusas .Surask jas ir sustatyk
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Mišinys tamstos gali būti ir geras. Iš žvakių apie mišinį galima spręst tik tada, kai variklis kurį laiką padirbęs pakankamai aukštais apsisukimais iškarto užgęsinamas. Jeigu variklis padirba tuščia eiga - žvakės greitai apsineša suodžiais.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Aprimes musu forumas, turbut kolegos gedit pasibaigusio sezono ar ka? :)

Na as sezona planuoju baigt tik kita savaite. Isigijau naujesni VW ziemai:)

Bet atgal prie vabalo. Siuo metu labiausiai galva tebesuka salto variklio uzvedimas. Siltose patalpose kuriasi lengvai su pakrautu akumu, o vat kai tenka is darbo vaziuot nakti ir salna buna padengus masina, uzvedimas sudetingesnis, o uzkurus kaip ir minejau reikia palaikyt aukstas apsukas, kitaip gesta.

Nesu rimtai isigilines bet karburatorius turi kaip ir auto "padsosa" kazkoki, kuris turetu palaikyt aukstas apsukas kol variklis susyla ar pan? Gal cia jis streikuoja ir neveikia taip kaip turetu...

Cia jug negali but vien tik kuro misinio sureguliavimo problema? Kazkas karburatoriaus mechanikoj ne taip... siulykit variantus meginsiu visus is eiles... :)
Post Reply