Tereikia tik labai norėti...
Su buferiu viskas ok, ten as pasidarysiu ka noresiu, tai aisku. Perziurejau skelbimus ir neradau nei vieno vabalo pardavime 74m ir su posukiais buferiuose. Tik 75m. Gal vienais metais paankstinai pakeitimus? na nesvarbu tai... Anglies pluostas trapus, bet jo ir nededi tam kad smugius atlaikytu
Tai kaip suprantu, posukiu ant sparnu neliko tada kai atsirado posukiai ant buferio? arba atvirksciai Tai man tokiu sparnu reikia, arba norisi
Dar kitas klausimas, gal kas zinot ir turit vaizdines medziagos kaip funkcionuoja priekinio kapoto pakelimas kai nuimama rankena?
Tai kaip suprantu, posukiu ant sparnu neliko tada kai atsirado posukiai ant buferio? arba atvirksciai Tai man tokiu sparnu reikia, arba norisi
Dar kitas klausimas, gal kas zinot ir turit vaizdines medziagos kaip funkcionuoja priekinio kapoto pakelimas kai nuimama rankena?
Logiskai skamba, jei taip ir yra tai tada perdarymo tikrai kazin kokio nereikia! Saunu, vienas is kebulo modifikavimo klausimu jau kaip ir issprestas tada, dedu i "lentyna" prie "up do do" saraso tai kas liecia kebula
Kol laukiu algos tai renku informacija, ratlankiu keitimo, vaziuokles gerinimo klausimu bei naujo variklio komplektacijos variantai. Nors manau pirmiausiai imsiuos naujo variklio. Visgi ziema zeminti vabalo nesinori, teks paskui sniega stumdyt Bet vat variklio surinkimas skamba viliojanciai
Variklio klausimu tai dvejoju del poros dalyku, tai issirinkti galinguma/tipa/kombinacija ir ar paciam rinkti ir konstruoti ar tiesiog uzsisakyti ir laukt gatavo produkto...
Cia galima velgi diskutuot iki begalybes. Kadangi dabar vaziuoju 50AG tai kad pajust realu skirtuma noretusi kazko apie 100AG (plius masinos svoro mazinimas). Meginsiu per ateinancias pora savaiciu pasirinkt info del daliu kainu ir mechaniku pagalbos. Radau pora forumu kur zmones nuosekliai apraso tiuninguotu varikliu rinkima/konstravima, daug kas suprantama bet nemazai ir klaustuku. Ieskosiu pastovaus darbu eigos vadovo. Kiek teko dometis cia ju yra. Reik issirinkt tinkama...
Pirkt gatavo produkto nesinori del keletos dalyku, tai visu pirma brangiau, gauni mazai pazystama preke ir prarandi puse dziaugsmo. Jei jau investuot pinigus tai galvoju turi but ir man dziaugsmo ir naudos! Matysim kaip cia man seksis, bet iki pavasario planuoju naujam sezonui pasikinkyt daugiau "poniu"...
Kol laukiu algos tai renku informacija, ratlankiu keitimo, vaziuokles gerinimo klausimu bei naujo variklio komplektacijos variantai. Nors manau pirmiausiai imsiuos naujo variklio. Visgi ziema zeminti vabalo nesinori, teks paskui sniega stumdyt Bet vat variklio surinkimas skamba viliojanciai
Variklio klausimu tai dvejoju del poros dalyku, tai issirinkti galinguma/tipa/kombinacija ir ar paciam rinkti ir konstruoti ar tiesiog uzsisakyti ir laukt gatavo produkto...
Cia galima velgi diskutuot iki begalybes. Kadangi dabar vaziuoju 50AG tai kad pajust realu skirtuma noretusi kazko apie 100AG (plius masinos svoro mazinimas). Meginsiu per ateinancias pora savaiciu pasirinkt info del daliu kainu ir mechaniku pagalbos. Radau pora forumu kur zmones nuosekliai apraso tiuninguotu varikliu rinkima/konstravima, daug kas suprantama bet nemazai ir klaustuku. Ieskosiu pastovaus darbu eigos vadovo. Kiek teko dometis cia ju yra. Reik issirinkt tinkama...
Pirkt gatavo produkto nesinori del keletos dalyku, tai visu pirma brangiau, gauni mazai pazystama preke ir prarandi puse dziaugsmo. Jei jau investuot pinigus tai galvoju turi but ir man dziaugsmo ir naudos! Matysim kaip cia man seksis, bet iki pavasario planuoju naujam sezonui pasikinkyt daugiau "poniu"...
Vabaliukas kazko pradejo ragus rodyt Nezinau kaip ta mistika ir apibudint bet pameginsiu:
Kartais, dazniausiai kai vabalas pastovi ramybes busenoj kuri laika (pvz per nakti), pasukus rakteli vabalas nesiveda. Pirma mintis buvo, kad akumuliatorius nusedes nes starterio nesuka. Po keliu tokiu kartu pastebejau, kad vabala pajudint is vietos uztenka kad ir 20-30 cm ir jis jau vedasi... Tiesa, turi buti ijunges begi. Uztenka ji su peciu stumtelt kol ijungtas begis toliau neleidiza judet ir to regis uztenka.
Darbe kolega megina speti kad tai starterio krumpliaracio problema, jis kazkuriuo budu uzsikerta ir tenka sujudint krumpliaracius kad jis atsilaisvintu ir suktu. Bet kaip tas krumpliaraciai gali uzstrigti masinai tiesiog stovin siltam garaze??? nelabai tiketina.
Man labiau tiketina atrodytu kontaktu problema, bet ir vel kaip tie kontaktai atsijungia vien tik nuo stovejimo? Tai kad masina reikia sujudint ijungus begi, leidzia speti, kad tai is ties kazkaip susije su starteriu, bet nesumastau kas jam galetu but. Starteris naujas keiciau pries pusantru metu, negi jam jau labanakt??? gal kas kazka panasaus patyret???
Kartais, dazniausiai kai vabalas pastovi ramybes busenoj kuri laika (pvz per nakti), pasukus rakteli vabalas nesiveda. Pirma mintis buvo, kad akumuliatorius nusedes nes starterio nesuka. Po keliu tokiu kartu pastebejau, kad vabala pajudint is vietos uztenka kad ir 20-30 cm ir jis jau vedasi... Tiesa, turi buti ijunges begi. Uztenka ji su peciu stumtelt kol ijungtas begis toliau neleidiza judet ir to regis uztenka.
Darbe kolega megina speti kad tai starterio krumpliaracio problema, jis kazkuriuo budu uzsikerta ir tenka sujudint krumpliaracius kad jis atsilaisvintu ir suktu. Bet kaip tas krumpliaraciai gali uzstrigti masinai tiesiog stovin siltam garaze??? nelabai tiketina.
Man labiau tiketina atrodytu kontaktu problema, bet ir vel kaip tie kontaktai atsijungia vien tik nuo stovejimo? Tai kad masina reikia sujudint ijungus begi, leidzia speti, kad tai is ties kazkaip susije su starteriu, bet nesumastau kas jam galetu but. Starteris naujas keiciau pries pusantru metu, negi jam jau labanakt??? gal kas kazka panasaus patyret???